ORIGINAL: Trone
Der våkna han ja! :) :) :)
Vet dere hva jeg gleder meg til folkens?????
Bryllupet? [:D][:D][:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Trone
Der våkna han ja! :) :) :)
Vet dere hva jeg gleder meg til folkens?????
ORIGINAL: Svartengel
Forresten: Andre her som har blitt veldig følsom i hodebunnen? Eg klør veldig og håret blitt fort fett, så må dusje daglig. Bruker såklart shampo for sensitiv hodebunn [:)]
ORIGINAL: Netta87
Forresten: Andre her som har blitt veldig følsom i hodebunnen? Eg klør veldig og håret blitt fort fett, så må dusje daglig. Bruker såklart shampo for sensitiv hodebunn [:)]
Jeg har alltid hatt veldig sensitiv hodebunn (hud generelt), så det har jeg ikke tenkt over, men håret mitt blir syykt fort fett nå, rekker bare så vidt å tørke før det er fett at! Okei, det var litt overdrivi, men ikke så mye[8D]
Jeg har alltid hatt veldig sensitiv hodebunn (hud generelt), så det har jeg ikke tenkt over, men håret mitt blir syykt fort fett nå, rekker bare så vidt å tørke før det er fett at! Okei, det var litt overdrivi, men ikke så mye[8D]
Korleis kan eg fikse det då?? Eg blir sprø.. Er så varm og svett også. Grue meg til sommeren[&o][&o][&o]
Korleis kan eg fikse det då?? Eg blir sprø.. Er så varm og svett også. Grue meg til sommeren[&o][&o][&o]
Det skulle jeg gjerne likt å visst jeg også[:D] Hehe...
Veit at man liksom ikke skal vaske håret hver dag, men jeg hæler seriøst ikke å gå rundt med fett hår jeg, syns det er dritekkelt[&:]
ORIGINAL: sorciere_
ORIGINAL: Lenore1983
Hvorfor gikk klokken plutselig så fort??????
fordi gullet har lagt seg? [8|][X(] sånn er det iallefall her...:P tida flyyyr når eg endelig får aleinetid:P