Den offisielle skraveltråden!

ORIGINAL: Trone

Der våkna han ja! :) :) :)

Vet dere hva jeg gleder meg til folkens?????


Bryllupet? [:D][:D][:D]
 
Jeg må bare spørre......står jeg veldig mye som pålogget? har noen av dere lagt merke til det?? er logget på med iphone, og da logger ejg aldri ut imellom så lurer på om jeg står konstant pålogget her...;) 
 
Forresten: Andre her som har blitt veldig følsom i hodebunnen? Eg klør veldig og håret blitt fort fett, så må dusje daglig. Bruker såklart shampo for sensitiv hodebunn [:)]
 
ORIGINAL: mia_mio

Jippiiii! Nå har jeg endelig fått ut finger'n og fått lagd sånn fin fin signatur jeg og:D såååå fornøyd assa! hihi



Hvordan fikk du skrevet navnet hennes i signaturen??
 
ORIGINAL: Trone

Der våkna han ja! :) :) :)

Vet dere hva jeg gleder meg til folkens?????


Til bryllupet? Landstreffet?
 
ORIGINAL: Svartengel

Forresten: Andre her som har blitt veldig følsom i hodebunnen? Eg klør veldig og håret blitt fort fett, så må dusje daglig. Bruker såklart shampo for sensitiv hodebunn [:)]


Jeg har alltid hatt veldig sensitiv hodebunn (hud generelt), så det har jeg ikke tenkt over, men håret mitt blir syykt fort fett nå, rekker bare så vidt å tørke før det er fett at! Okei, det var litt overdrivi, men ikke så mye[8D]
 
Hvorfor gikk klokken plutselig så fort??????
 
ORIGINAL: Netta87

ORIGINAL: Svartengel

Forresten: Andre her som har blitt veldig følsom i hodebunnen? Eg klør veldig og håret blitt fort fett, så må dusje daglig. Bruker såklart shampo for sensitiv hodebunn [:)]


Jeg har alltid hatt veldig sensitiv hodebunn (hud generelt), så det har jeg ikke tenkt over, men håret mitt blir syykt fort fett nå, rekker bare så vidt å tørke før det er fett at! Okei, det var litt overdrivi, men ikke så mye[8D]


Korleis kan eg fikse det då?? Eg blir sprø.. Er så varm og svett også. Grue meg til sommeren[&o][&o][&o]
 
ORIGINAL: Svartengel

ORIGINAL: Netta87

ORIGINAL: Svartengel

Forresten: Andre her som har blitt veldig følsom i hodebunnen? Eg klør veldig og håret blitt fort fett, så må dusje daglig. Bruker såklart shampo for sensitiv hodebunn [:)]


Jeg har alltid hatt veldig sensitiv hodebunn (hud generelt), så det har jeg ikke tenkt over, men håret mitt blir syykt fort fett nå, rekker bare så vidt å tørke før det er fett at! Okei, det var litt overdrivi, men ikke så mye[8D]


Korleis kan eg fikse det då?? Eg blir sprø.. Er så varm og svett også. Grue meg til sommeren[&o][&o][&o]


Det skulle jeg gjerne likt å visst jeg også[:D] Hehe...
Veit at man liksom ikke skal vaske håret hver dag, men jeg hæler seriøst ikke å gå rundt med fett hår jeg, syns det er dritekkelt[&:]
 
ORIGINAL: Netta87

ORIGINAL: Svartengel

ORIGINAL: Netta87

ORIGINAL: Svartengel

Forresten: Andre her som har blitt veldig følsom i hodebunnen? Eg klør veldig og håret blitt fort fett, så må dusje daglig. Bruker såklart shampo for sensitiv hodebunn [:)]


Jeg har alltid hatt veldig sensitiv hodebunn (hud generelt), så det har jeg ikke tenkt over, men håret mitt blir syykt fort fett nå, rekker bare så vidt å tørke før det er fett at! Okei, det var litt overdrivi, men ikke så mye[8D]


Korleis kan eg fikse det då?? Eg blir sprø.. Er så varm og svett også. Grue meg til sommeren[&o][&o][&o]


Det skulle jeg gjerne likt å visst jeg også[:D] Hehe...
Veit at man liksom ikke skal vaske håret hver dag, men jeg hæler seriøst ikke å gå rundt med fett hår jeg, syns det er dritekkelt[&:]


Dessuten stinker eg svette etter 1 dag /natt, så da dusjer eg kvar dag....
 
Neei, nå går jeg rett og slett og pusser tannebissen og finner bosoa[:D] FØR midnatt[:D] Hohoho, jeg er så stolt av meg sjøl (sånn reint bortsett i fra at jeg akkurat har stappa i meg en halv potetgullpose[8D] Men hysj da....)[:D]

Gudd najt evribåddi[:D]
 
Lindkva Joooooo til begge deler, men nå tenkte jeg på landstreffet!! Weeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!

Hun har bare skrevet det inn etter hun har laget montasjen :) :) Lagrer montasjebildet og så henter det inn igjen på rediger :D Voila!!!
 
åssen får du til sånn fint signatur bilde? jeg har mac, får ikke til noe på denna her....vil ha vil ha...har noen no triks?
 
ORIGINAL: Lenore1983

Hvorfor gikk klokken plutselig så fort??????


fordi gullet har lagt seg? [8|][X(] sånn er det iallefall her...:P tida flyyyr når eg endelig får aleinetid:P
 
ORIGINAL: sorciere_

ORIGINAL: Lenore1983

Hvorfor gikk klokken plutselig så fort??????


fordi gullet har lagt seg? [8|][X(] sånn er det iallefall her...:P tida flyyyr når eg endelig får aleinetid:P


Du har sikkert rett.... Jeg som hadde planer om å legge meg tidlig i dag...igjen...
 
Back
Topp