ORIGINAL: Amaryllis
Du er god svartengel!!! stå på[:D][:D][:D]
Men trur eg roe meg ned snart, eg har pumpa kvar time sida 9 i dag. Eg sov frå 12 til 14 då, var helt utslitt då[:)][:)][:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Amaryllis
Du er god svartengel!!! stå på[:D][:D][:D]
ORIGINAL: Eldorado
Så fint hus du har Amaryllis! Heldig over alt du syns jeg :P hehe =)
Jeg har byttet gardiner i dag, og endelig fått hengt opp den siste rullgardina, som har stått her siden i fjor sommer! Nå holder jeg på å koke poteter og skal snart slenge noen fiskepinner oppi stekepanna! Får håpe ikke gubben blir alt for skuffet over kjedelig middag :p
Ble forresten fridd til på lørdag. Eller dvs.. jeg er litt usikker på om han mente det eller ei :p Han var ganske særiøs når han spurte. Å når jeg sa "ja, det vil jeg, når da:)?" Da ble han plutselig litt usæriøs igjen, og sa.. til sommern!
Jeg vil ikke gifte meg til sommern, så det bryr jeg meg egentlig ikke noe om det :p
Hehe!! =D
ORIGINAL: moondust
Henger meg på pumpevogna [;)] Men dæsken å flink du er!!!! Pumper nå puppen begynner p fylle seg litt jeg...ellers kommer det bare bittelitt ut....[:'(]
ORIGINAL: sorciere_
svartengel: normalt å bli trøtt når ein har økedøgn.. :) For det første tar melka næring frå det OG kroppen bruker energi på å lage melka:) så å lage melka + innholdet krever mykje frå kroppe din =)
ORIGINAL: Svartengel
svartengel: normalt å bli trøtt når ein har økedøgn.. :) For det første tar melka næring frå det OG kroppen bruker energi på å lage melka:) så å lage melka + innholdet krever mykje frå kroppe din =)
Malin hadde ikkje økedøgn, har aldri hatt det, men har ikkje nok melk på kveld uansett. Derfor eg pumpa kvar time i dag. Eg håper det blir nok no[:)]
ORIGINAL: Svartengel
Malin hadde ikkje økedøgn, har aldri hatt det, men har ikkje nok melk på kveld uansett. Derfor eg pumpa kvar time i dag. Eg håper det blir nok no[:)]
ja;) men kroppen går jo igjennom det samme når du øker produksjonen som ved eit økedøgn;)