Den offisielle skraveltråden!

ORIGINAL: Amaryllis

Du er god svartengel!!! stå på[:D][:D][:D]


Men trur eg roe meg ned snart, eg har pumpa kvar time sida 9 i dag. Eg sov frå 12 til 14 då, var helt utslitt då[:)][:)][:)]
 
Henger meg på pumpevogna [;)] Men dæsken å flink du er!!!! Pumper nå puppen begynner p fylle seg litt jeg...ellers kommer det bare bittelitt ut....[:'(]
 
ORIGINAL: Eldorado

Så fint hus du har Amaryllis! Heldig over alt du syns jeg :P hehe =)

Jeg har byttet gardiner i dag, og endelig fått hengt opp den siste rullgardina, som har stått her siden i fjor sommer!  Nå holder jeg på å koke poteter og skal snart slenge noen fiskepinner oppi stekepanna! Får håpe ikke gubben blir alt for skuffet over kjedelig middag :p

Ble forresten fridd til på lørdag. Eller dvs.. jeg er litt usikker på om han mente det eller ei :p Han var ganske særiøs når han spurte. Å når jeg sa "ja, det vil jeg, når da:)?"  Da ble han plutselig litt usæriøs igjen, og sa.. til sommern!

Jeg vil ikke gifte meg til sommern, så det bryr jeg meg egentlig ikke noe om det :p
Hehe!! =D


Kan æ si gratulere da eller?
 
ORIGINAL: moondust

Henger meg på pumpevogna [;)] Men dæsken å flink du er!!!! Pumper nå puppen begynner p fylle seg litt jeg...ellers kommer det bare bittelitt ut....[:'(]


Må pumpa kvar time når eg prøver å auka melkemengden[:)][:)]
 
svartengel: normalt å bli trøtt når ein har økedøgn.. :) For det første tar melka næring frå det OG kroppen bruker energi på å lage melka:) så å lage melka + innholdet krever mykje frå kroppe din =)
 
Eldorado..: så då skal dåke gifte dåke, men ikkje til sommaren?  Gratulerer dersom det var eit frieri, og dersom han KØDDA med det, så skal eg sparke han HARDT!:P
 
ORIGINAL: sorciere_

svartengel: normalt å bli trøtt når ein har økedøgn.. :) For det første tar melka næring frå det OG kroppen bruker energi på å lage melka:) så å lage melka + innholdet krever mykje frå kroppe din =)


Malin hadde ikkje økedøgn, har aldri hatt det, men har ikkje nok melk på kveld uansett. Derfor eg pumpa kvar time i dag. Eg håper det blir nok no[:)]
 
ORIGINAL: Svartengel

ORIGINAL: sorciere_

svartengel: normalt å bli trøtt når ein har økedøgn.. :) For det første tar melka næring frå det OG kroppen bruker energi på å lage melka:) så å lage melka + innholdet krever mykje frå kroppe din =)


Malin hadde ikkje økedøgn, har aldri hatt det, men har ikkje nok melk på kveld uansett. Derfor eg pumpa kvar time i dag. Eg håper det blir nok no[:)]


ja;) men kroppen går jo igjennom det samme når du øker produksjonen som ved eit økedøgn;)
 
ORIGINAL: sorciere_

ORIGINAL: Svartengel

ORIGINAL: sorciere_

svartengel: normalt å bli trøtt når ein har økedøgn.. :) For det første tar melka næring frå det OG kroppen bruker energi på å lage melka:) så å lage melka + innholdet krever mykje frå kroppe din =)


Malin hadde ikkje økedøgn, har aldri hatt det, men har ikkje nok melk på kveld uansett. Derfor eg pumpa kvar time i dag. Eg håper det blir nok no[:)]


ja;) men kroppen går jo igjennom det samme når du øker produksjonen som ved eit økedøgn;)


Det er godt mulig, har liten peiling på økedøgn eg.
 
Fredrik har drukket først 150 ml og så var han ikke mett og så drakk han 130 ml igjen rett etterpå!!! Han er ikke i form i det hele tatt i dag han.. Bleik og pusslete :( Og varm og greier. Ikke bare tann-symptomer heller :( Helt sløv i blikket og tom i øynene..
Blir han ikke bedre i løpet av kvelden så tar jeg han på legevakten.

Siden kl 1500 har han spist kl 1630 (150 ml), igjen kl 18.00 (150 ml) og nå 150ml+130 ml)...........
 
lindkva?? :D
 
Hjemme igjen etter å vært på besøk hos bestevenninna mi i sarpsborg- første langtur alene med gullet[:D]
 
sendte deg melding på fb:) gratulerer med 3 mnd idag
 
ORIGINAL: mia_mio

sendte deg melding på fb:) gratulerer med 3 mnd idag


thank you [:D][:D] [:D]skal sjekke fb nå[:)]
 
Back
Topp