Trone, kanskje du klarer å blunde øynene i natt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lindkva
Lite gøy å bli vekket av at naboen har full fest kl 5 på morgenen, så samboer ringte direkte til politiet. De sendte da en patruljebil. De 2 politimennene kom først opp i leiligheten her for å høre hvor høyt hun spilte, før samboer slapp de inn fra kjeller inngangen. De banket på døra og nå er det endelig stille der igjen.. Håper hun fikk seg en lærepenge!!
ORIGINAL: Amaryllis
ORIGINAL: lindkva
Lite gøy å bli vekket av at naboen har full fest kl 5 på morgenen, så samboer ringte direkte til politiet. De sendte da en patruljebil. De 2 politimennene kom først opp i leiligheten her for å høre hvor høyt hun spilte, før samboer slapp de inn fra kjeller inngangen. De banket på døra og nå er det endelig stille der igjen.. Håper hun fikk seg en lærepenge!!
fy søren linda!!! hun naboen din kan ikke være riktig vel bevart!! [:@] kl fem på en tirsdagsmorgen??? *rister på hodet* [:@]
her har mathias bestemt seg for at det er morgen klokka 6... juhu... har stått opp da de siste dagene. men så er han bare våken en liten time og så skal han sove igjen... men da er jeg lyyyyys våken[;)]
hva skal dere idag da jenter? jeg starter nå øyeblikk en påmeldingstråd til hemmelig venn og så stikker jeg på babysang etterhvert[:)] det er koselig det[:)]
ORIGINAL: dørti gullkorn
her skinner og solen [:D][:D][:D] skikkelig sommerstemning =)
ooog jeg har akkurat sendt mail til sola håndballklubb med referanser[:-][:-][:-]
redd nå ja! hååper på å få plass på laget[:)]