Den offisielle skraveltråden!

Er jo ikke likt meg i det ele tatt, iiiik!! Kanskje jeg burde benyte meg av sjansen rett og slett. Og bare legge meg..

I morgen skal jeg avsted og besøke ei som fødte i naborommet på føden bare en time etter meg. Vi skal ut å gå tur og så skal vi hjem ti lde og lage kyllingsalat. Herligsmerlig! :) :) Tjihi!!

Nå merker jeg at overtrøttheten kommer jaaa, oh lala!! Skulle hatt en stykk shot nå og Tone hadde sunget seg i seng ha ha ha!!!
 
Lite gøy å bli vekket av at naboen har full fest kl 5 på morgenen, så samboer ringte direkte til politiet.
 
ORIGINAL: lindkva

Lite gøy å bli vekket av at naboen har full fest kl 5 på morgenen, så samboer ringte direkte til politiet. De sendte da en patruljebil. De 2 politimennene kom først opp i leiligheten her for å høre hvor høyt hun spilte, før samboer slapp de inn fra kjeller inngangen. De banket på døra og nå er det endelig stille der igjen.. Håper hun fikk seg en lærepenge!!


fy søren linda!!! hun naboen din kan ikke være riktig vel bevart!! [:@] kl fem på en tirsdagsmorgen??? *rister på hodet* [:@]

her har mathias bestemt seg for at det er morgen klokka 6... juhu... har stått opp da de siste dagene. men så er han bare våken en liten time og så skal han sove igjen... men da er jeg lyyyyys våken[;)]

hva skal dere idag da jenter? jeg starter nå øyeblikk en påmeldingstråd til hemmelig venn og så stikker jeg på babysang etterhvert[:)] det er koselig det[:)]
 
ORIGINAL: Amaryllis

ORIGINAL: lindkva

Lite gøy å bli vekket av at naboen har full fest kl 5 på morgenen, så samboer ringte direkte til politiet. De sendte da en patruljebil. De 2 politimennene kom først opp i leiligheten her for å høre hvor høyt hun spilte, før samboer slapp de inn fra kjeller inngangen. De banket på døra og nå er det endelig stille der igjen.. Håper hun fikk seg en lærepenge!!


fy søren linda!!! hun naboen din kan ikke være riktig vel bevart!! [:@] kl fem på en tirsdagsmorgen??? *rister på hodet* [:@]

her har mathias bestemt seg for at det er morgen klokka 6... juhu... har stått opp da de siste dagene. men så er han bare våken en liten time og så skal han sove igjen... men da er jeg lyyyyys våken[;)]

hva skal dere idag da jenter? jeg starter nå øyeblikk en påmeldingstråd til hemmelig venn og så stikker jeg på babysang etterhvert[:)] det er koselig det[:)]



Hun er ikke helt god i topplokket nei[:'(]
 
det snøøør, det snøøør tiddeliboom. det er det det gjør tiddeliboom.. skikkelig snøstorm[8D] blei ingen tur ut idag da< nei[8|]
 
Eg leste det på VG, at dere har fått snø igjen og det er kjipt for dykk men eg er litt ondskapsfull, så eg flire litt av det [8D][8D] *mohohahahaha* 
 
her skinner sola;D eg går i skjørt og singlet og gubben i shorts og tskjorte:) Vi jobba i hagen (Eg MÅ berre skryte av det:P)...

så BURN dåke i vinterland;D

tipper dama til broderen er glad ho kom på besøk denne veka, sia det er sol her og snø der;D
 
jøss, bare her det er snø da :P ? hahaa!!!!! gled dere over sola dere da [:D] og nyt den for meg også.. grilling ligger ikke akkurat som nr.  på lista nå! hehe... får ta frem skia [;)]
 
huff!! stakkars:( lite kjedelig for dåke at det kom snø då!:( men det hagla litt i forgårs om det er ei trøst:P
 
ORIGINAL: dørti gullkorn

her skinner og solen [:D][:D][:D] skikkelig sommerstemning =)

ooog jeg har akkurat sendt mail til sola håndballklubb med referanser[:-][:-][:-]
redd nå ja! hååper på å få plass på laget[:)]


oi, du er tøff dørti!! [:D] krysser fingrene for at du får plass!!! [:D]
 
såååå gøy dørti[:D] jeg og venninda mi skal også begynne på håndball igjen.. men skal vente til henne har fått lille william'en sin :) ifjor drev vi og starta eget lag! hadde spillerne, hadde fiksa trener, hall og lag på borgen IL... alt var i boks.. MEN så blei det no uvennskap greier så blei ikkenoe av :/
 
men nå skal vi starte på ett lag[:D] ( ikke damelag ).. skal finne ett j20 lag :)
 
ja blir suuuper gøy :D sååå gøy du er keeper... ME2[:D] aldri spilt ute vært keeper i jaaa.. hmmm.. hmm.. jaa.. 8 år[8|] [:D] hun skal ha baby i Juli [:D]
 
NÅÅÅÅÅÅ vet jeg HELT sikkert hvem som vinner paradise [:D] mhhm.. detta ekke tull.. det er SANT .. si ifra om du vil vite :) jeg tok feil sist!
 
jeg vil heller ikke vite[&o] MEN klarte ikke holde meg unna og vite det[8|][:D]
 
Nødt å logge av for kvelden. Malin er urolig, trur det er tenner som gjer det. Me ses i morgen bergensjenter[:)][:)][:)]
 
Gleeeder meg til i morgen[:D]
 
Back
Topp