Den offisielle skraveltråden!

nope t0mmelise.. ikke di jeg sa sist [:-]
 
dørti : its a hemmlighet[;)] (( ei vennine som fant det ut ))
 
Skulle trodd det var jeg som hadde fått sløvhetsvaksine i dag. Ligger på sofaen og gidder ingenting. Ikke spise, ikke legge inn bilder fra vaksinen i dag, ikke skrive på bloggen, ikke snakke med samboern, ikke se på tv, ingenting. Gøy...
 
ORIGINAL: Trone

Skulle trodd det var jeg som hadde fått sløvhetsvaksine i dag. Ligger på sofaen og gidder ingenting. Ikke spise, ikke legge inn bilder fra vaksinen i dag, ikke skrive på bloggen, ikke snakke med samboern, ikke se på tv, ingenting. Gøy...


usj da[&:] hvordan reagerte Fredrik på vaksinen da? tenkt på deg idag i forhold til det at du har sluttet og amme pluss vaksine. Sender mange klemmer
 
ORIGINAL: Trone

Hv i alle dager er det med gjennomtreks blondi?????


ho MÅ være skada!!!
 
ORIGINAL: lindkva
ORIGINAL: Trone
Skulle trodd det var jeg som hadde fått sløvhetsvaksine i dag. Ligger på sofaen og gidder ingenting. Ikke spise, ikke legge inn bilder fra vaksinen i dag, ikke skrive på bloggen, ikke snakke med samboern, ikke se på tv, ingenting. Gøy...

usj da[&:] hvordan reagerte Fredrik på vaksinen da? tenkt på deg idag i forhold til det at du har sluttet og amme pluss vaksine. Sender mange klemmer


Skal lage tråd med bilder nå. Jeg er helt uten krefter nå. Har spist to fiskekaker i dag. Er superfølsom og irritabel. Men kommer jo seff ikke til å grine så noen ser det, det hadde jo ikke gått.. Hadde nok sovnet hadde jeg lagt meg nå, men er redd for å våkne i natt og ikke få sove etterpå.
 
ORIGINAL: lindkva

ORIGINAL: Trone

Hv i alle dager er det med gjennomtreks blondi?????


ho MÅ være skada!!!

 
kem? ka? hva? hm? whoooot?[8|]
 
ORIGINAL: juneb

ORIGINAL: lindkva

ORIGINAL: Trone

Hv i alle dager er det med gjennomtreks blondi?????


ho MÅ være skada!!!


kem? ka? hva? hm? whoooot?[8|]


paradise hotel- hun fra kristiansand
 
åjaaa.. haaahaaa.. uff ja ;P
 
Natta snuppene
nå våkner tutta her så da får jeg springe inn i senga med henne og amme der så vi begge kan sovne etterpå [;)]

Håper dere får en gooood natt søvn :)
 
Natta t0mmelise [:D] håper du får en søvnfull natt ;D hihi <3
 
 
 
Tror jeg legger vekk dataen for kvelden. Er ikke i det mest sosiale hjørnet nå[&o]

Og min skjønne som jeg sendte masse sms med her om natten, jeg har ikke glemt deg. ;) Har bare lagt vekk mob for store perioder for tiden. Tenker masse på deg!! Du vet hvem du er ;)
 
Nå snakker jeg med ei venninne som har 6-7 minutt mellom riene!! :) :) Kjempespennende!!! Det var 30 minutt mellom kl 22 så det går rette veien! :) :) De har en gutt fra før av. Og det vittigste er at det er kona til xen min ( før jeg traff faren til snuppa) He he he! Og vi har kjempekontakt, he he he!!!
Men hun er ikke aktiv på BV. Så det er jo kjiiiiipt!!! Håper hun snart får da :) :) Jeg tror at innen kl 12.46 så har hun født :) Lille Elinejenta :) : ):)


Ellers så kom jeg over en link her. hehe!!! Føler jeg har forkortet levetiden min betraktlig, kremt.. Noen flere som følte seg truffet? Hihihihih!!!!!!!
http://www.aftenposten.no/viten/article3638789.ece


Nå snakker jeg bare med meg selv her inne, så jeg skal finne agnes. Agnes?!?!? Hvor er du,,,?? Ohh aaaagnes?? hyyyyyysj, vi må ikke vekke alle jentene her inne! hhhhssss!!!

Slukker lyset etter meg jeg siden jeg er siste mann! God natt, sove godt og drømme søtt! :)






*dunk!!!* Au!!! Der slo jeg tåa mi i bordet her!! Tror ikke jeg skal skru av alle lysene nå, for jeg ser jo ingenting.. Plutselig gikk jeg inn i en Wordpad-fil når jeg egentlig skulle tatt til høyre der og inn på avslutt.. Memo to myself " kjøp hodelommelykt"
Får heller kryper langs gulvlisten her og føler meg frem til soverommet. Argh... Typisk meg... Mumlemumlemulemumle...
 
I dag var jeg på lunsj med homogenic og Rosa. Var sååååå koselig!!!!!! Og jentene var jo bare alldeles nydelige!
Ada var blitt kjempestor og queen of ansiktsgrimaser hehe og Rosa si lille tulle var jo også den største minste hjerteknuseren jeg har sett. Og så sååå mye hår!!! Oh my god sier jeg bare!! he he h!!! Jeg kaller jo crispus sin sønn for hårball, men hun her hadde 4 ganger så mye hår, hahah!!
 
sååå koselig Trone[:D] åååh.. treff er bare såå hyggelig altså :) og hvertfall og kunne sette ett annsikt bak nickene!! :)
 
føler jeg er litt i det "kverulerende" hjørnet idag[8|] hmmm.. hehe!! har svart på 2 innlegg på:
 
ikke la gravide gå mer enn 7 dager over tida.. eller hva den heter... velll, vell[:D] vi har våre dager!! hehe.. :)
 
Homogenic har jeg jo møtt flere ganger før da. Og hun er fremdeles ei like skjønn og god jente som hun alltid har vært. Og så forbanna slank og foxy hun er allerede etter fødsel!! Faderen steike å misunnelig jeg var!!! Argh!!

Nå har jeg drukket en boks cider og skal hoppe til køys. Håper å kunne sove litt godt nå he he h! SOVE, ikke noe mer din gris June ;) ;) ;)
 
sååå koselig [:D]
 
ja får håpe du sover gooodt inatt Trone ;D nei, ikkenoe mer enn det[8|][;)] imorgen skal jeg ta spraytan jeg  ;D gleder meg jaa[:)] hehe!!
 
sove gooodt[:D]
 
Forresten så er det i dag ( hvis man regner fredag enda da) 2 mnd og 17 dager til "nevøen" min skal døpes! Wee!!!! Iiiiiik! He he!

Ja håper jeg klarer å sovne. Har bitte litt igjen i boksen så skal være skikkelig tøff nå og styrte det, hahaha!!! *det er vel bare en munn igjen, men la meg leve på den at jeg styrter den og er supertøff* hahaha!! [8D][8D][8D]

Nattinatt skjønne June!! Nuss og suss til deg fra meg : )
 
åååh ikke minn meg på dåp a [:-] hiiihii!! sååå koooselig[:D] selskap er såå gøy ;D kaker,mat og være sosial ;D MHM ...
 
sove godt du og skjønne Tone ;D[:)]
 
OG nå skal det sies att jeg BURDE hoppe i dusjen og kommet meg i seng.. OG dumme meg har nettopp drekki 2 kopper kaffe... mhhm, kommer til og sove suuper godt inatt[8|][:D] hehe!!
 
 
jaja.. skravle,skravle,skravle..
 
ting er lettere sagt enn gjort ;D;D!!! komme seg i dusjen, koooooommme seg i dusjen.. KOM DEG I DUSJEN!![8|]
 
Back
Topp