Den offisielle skraveltråden!

Den var til Leonore, eg kan ikkje legge meg enda, Malin ligg på brystet mitt og er ganske urolig[&o][&o]
 
i see[:D] hehe ..
 
 
 
I morgen skal jeg scrappe!!! Jeg skal ikke scappe bryllupsting, men jeg skal scrappe noe uten bilde! Slå den! Heheh!!!
Jeg skal scrappe alle smsene jeg sendte med sladrevennene mine under fødselen! heheheh!!!!
 
ORIGINAL: Trone

I morgen skal jeg scrappe!!! Jeg skal ikke scappe bryllupsting, men jeg skal scrappe noe uten bilde! Slå den! Heheh!!!
Jeg skal scrappe alle smsene jeg sendte med sladrevennene mine under fødselen! heheheh!!!!


nååååh <3 søtt ;)
 
eg har ikkje meldingane eg sendte... :P men kan hente det som blei sladra frå sladretråden då;) trur eg har noken av mld frå june:)

sånn.. då har eg pumpta ut heile 40 ml :P 2. gong eg pumpar uten å sjå på joakim (1. gongen fekk eg berre fullt botnen, så dette er framgang:P)...

skal til frisøren på fredag, så må lage meg eit lite lager:P
 
åååh :D no leste eg gjennom sladretråden!!:) så eg endte opp med å sjå film frå etter fødselen i samme slengen!!;) Gottabanen!!;)

hahaha:P på eine filmen (han filma ein del;P) så sitter eg nesten berre å trykker på mobilen for å sladre:P hahaha;D
Så opptatt av å skulle brife:P høyrer berre "klikk, klikk, klikk, klikk, klikk-klikk":P
 
Jeg har lagret de smsene jeg har sendt i en` mappe og de jeg mottok i en annen mappe. Full kontroll! [:D][:D][:D][:D][:D]
Jeg leser gjennom de av og til og hver eneste gang så slår det meg hvor fantastiske disse jentene er!!! *smelt*
 
ja:) Tenk så heldige vi har vert, som har komt i eit forum med såå fantastiske damer!!:)
Hadde ALDRI trudd det kom til å bli sånn når eg registrerte meg på babyveden:P
Tenkte aldri tanken på å vere aktiv heller, egentli:P
 
Jeg bare mldte meg inn for min søster ba meg gjøre det når vi prøvde å bli gravide. Lite visste jeg at jeg faktisk var gravid når jeg mldte meg inn, men mistet [:(]
MEN!! Hvis jeg skal være litt masse kynisk og sånne ting da, så tror jeg at det meste skjer for en grunn. Og uansett hva den grunnen var, så hadde jeg ikke havnet her inne dersom jeg ikke hadde mistet. Så hvis man skal se på det fra en veldig rar vinkel, så gikk det som det gikk. Og jeg er veldig, utrolig takknemlig og glad for at jeg havnet her inne!!
 
Trur som deg, at ting skjer for ein grunn...
Sjøl om det var veldig trist å høyre:( meiner eg såvidt har lese om det ein gong tidligare... :( at du nevnte det:(
Er kjempeglad for at du er her med oss, iallefall!;) Og som du seier, du ville ikkje fått prinsen din om du ikkje hadde mista...
*klemmepå*

men snuppa;) no trur eg at eg skal snike meg til sengs:) forhåpentlegvis får eg sove litt *krysse fingrar og tær*

natta;D
 
Goood mornings jenter [:)]

Hva planer har dere i dag da? :)

Her var jeg og snuppa ute å gikk tur kl 08.15 i dag :) hjemme igjen kl 09 med fersk frokost [:D]
herlig tur og deilig morgen... sambo våknet,spiste og dro på jobb :) så nå har snuppa sovna..

Jeg sitter her å slapper litt av før jeg skal ta meg en skikkelig ryddings runde i leiligheten.. får besøk på onsdag og dåp på torsdag.. *iiiiiiiiikkkkk*

Ha en super fin dag snupper :)
 
lykke til med håndball trening :) blir sikker kjekt :D
 
t0mmelise: idag er det PARADISE <3 ellers skal jeg ikke mye idag.. skal hente dåpskjolen ;D !! tenkt og gå ned i butikken men det regner jo.. sååehm.. hmmm ;P
 
dørti: åååh sååå gøy ;D[:D] masse lykke til.. det går bra skal du se ;D
 
oh yes me like[:D]
 
åååh, hadde nesten glemt oh koselig det var og ha jenta mi i senga jeg <3 idag tidlig sovna vi i senga mi begge 2 var suuuper koselig..
 
nå skal Nora bade henne[:D] og soooom hun gleder seeg ;D er jjooo såå godt og bade ;D
 
Vært ute på trilletur t rema. Men da blåste sånn at Tobias våkna av det.... Så nu står vogna på altan og han ligg å søv der, enn så lenge[8D]
E burde vel strengt tatt gjort nåkka i leiligheten, men venta t sambo kjæm heim. Også ska e kanskje på besøk t venninna mi i kveld når gogutten min har tatt kveld.
Katta herja rundt i stua med en papirbit.
 
Back
Topp