Den offisielle skraveltråden!

skal si du var tidlig i seng i natt tone[8D]
 
ORIGINAL: Amaryllis

skal si du var tidlig i seng i natt tone[8D]


Ikke sant? [:D][:D][:D] Sovnet i 4 tiden faktisk! Så å si ny rekord den siste tiden, hehe!!

************

Avgårdekåre på dagens oppdrag! Må bare fore ferdig mauren her. Og han holder på å spise i søvne gitt. Jaja, da får jeg stelle meg i fred hege!!
 
ja trone er nok godt vi la oss når vi gjorde[:D] ellers kunne det vært klær på vei hit nå assåh[8|][8|] å når jeg tenker på det.. så er det ikke værre enn og gå inn på siden.. såeehm! tadda daada daa daa.. *later som hun ikke husker hva siden heter*[:D]
 
hehe[8D]
 
Nå begynner jeg å gå tom for tid jeg.. IIiiiiik!!!! Jaja, kommer jeg med mascara på ett øye, ja så kommer jeg med mascara på ett øye.. Jeg har jo mann, så. [8D][8D][8D]
 
hahahahahahaha.. å guuud-som jeg ler Trone hahahahaah :P har jo mann[8D]
 
ja, denna ungen blikke bare bare når tenna er på vei ut.. gleder meg til den "bedøvelses-kremen" .[:D]
 
ja, sikkert ho!:) for ho gjekk jo rundt med falske rier i evighetar, så var det eg var sikker på at eg hadde:P Men GUD så glad eg er for at eg stolte på magefølelsen å reiste inn på sj.huset:P
eg fekk kose meg med lystgass fram til 9 cm opning ;) Såååå digg!;) men etter det fekk eg ikkje lov meir :P
Lystgass var SÅÅÅ kjekt!;)


Og god morgen til dåke, jenter!!:)
Gutten min flasser som ein gammal mann på hodet.. så eg tok på litt krem.. :P å no kom eg til å tenke på at eg kanskej ikkje skal gjere det? kanskje det er dinna skurva folk snakka om? men han hadde så masse... :\ skal eg vaske det vekk?  [:-]
 
nei nei sorciere_ det går nok bra :) jeg smører Nora med a-krem på hue [:)]
 
å jeg ser unge mødre på nett[:D] men snuppa leker på lekematta si.. fy søren kom deeeen gulpen ista og jeg mener.. jeeezez... den var tjukk ;P
 
daa fikk jeg og skrevet ett innlegg her siden. hm... side EN?! hehe.

a-krem funker som bare juling mot skurv. bruker den her og [:D]

Anne marit; det blir vel bra[:)]
 
ni fyyy chica... hvorfor sitt du her?? gå å vask gjesterommet med deg! dere har jo overnattingsgjest.!!

*tussler spakt å fyller opp vaskebøtta å hiver meg rundt....*
 
Hva skjeeer a folkens?? Syns det er stille her nå[8|] Jeg sitter og pumper meg, stapper innpå smågodt (som jeg egentlig skulle ha til i kveld[8D] Godt jeg kjøpte en kvikklunsjsjokolade også[:D]) og nyyter at vesla sover[:D]

Tralala... Jeg gleeeeder meg til i morra, da skal jeg feste med jentene fra jobben[:D] Hihihi... Paradisefolka skal visst ut på Lillehammer i morra også, så blir sikkert nok folk ute tenker jeg[:-] Hehe... Håper ikke Victoria er med[:'(] Blæh...
 
ORIGINAL: dørti gullkorn

ORIGINAL: Trone

Da erklærer jeg den offisielle skravletråden for åpnet!

Jeg syntes det var så kjipt å se alle skravletrådene som ble så korte, at nå har jeg rett og slett laget denne! Så her kan vi skravle om alt mulig slags rariteter! Får bare håpe denne klarer å holde seg gjennom mer enn max to sider, hehehe!!

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]


[8D][8D][8D]


HAHA, det kan man trygt si at den gjorde
 
Her sover den lille også. [:)] Jeg skal ikke stappe innpå smågodt [8D], men jeg skal snart pumpe for harde livet, siden jeg skal ut på vift i kveld. [:D]
 
ORIGINAL: juneb
hahahahahahaha.. å guuud-som jeg ler Trone hahahahaah :P har jo mann[8D]
ja, denna ungen blikke bare bare når tenna er på vei ut.. gleder meg til den "bedøvelses-kremen" .[:D]


He he he!!! Jeg klarte akkurat å få på begge vippene, eeeh øynene, hahah!!! [:D]

ORIGINAL: Amaryllis
ORIGINAL: dørti gullkorn
ORIGINAL: Trone
Da erklærer jeg den offisielle skravletråden for åpnet!
Jeg syntes det var så kjipt å se alle skravletrådene som ble så korte, at nå har jeg rett og slett laget denne! Så her kan vi skravle om alt mulig slags rariteter! Får bare håpe denne klarer å holde seg gjennom mer enn max to sider, hehehe!!
[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

[8D][8D][8D]

HAHA, det kan man trygt si at den gjorde


Endelig en skravletråd som holder seg, he he he!!

**********************************

Nå har jeg kommet meg hjem. Fyyyyyyyyyyysteike så trøtt jeg er!!!! Men var såååå godt ha besøk fra venninna mi fra jæren. Er en stund siden jeg har sett henne og det var sååå kosemose!!!! [:D][:D][:D] Og datteren er ett år om ett par uker og hun var jo blitt sååå stor! Lille frøknen, he he he!!!

Jeg har så lyst å sove!! Men kan ikke det, for Fredrik våknet nettopp og da sover jo ikke han på en stund. Og så må jeg finne klær til jeg skal ut ikveld..
Skal hente ei kollega kl 1915 og så er det middag ute i byen med en del andre kollegaer og byheisanntur etterpå. Vel og merke eeedru på denne jenta!

Snoooooooooork!!
 
Sov lille Nora, sov, sov, sov, sov!! lurer så fært på horfor hun ikke sover og nesten ikke spiser om dage :P nå er a bare blid da[:D][:D]
får prøve og legga igjen nå ;P heh..
 
ellers a DAMER[;)][;)][;)]? ka skjeer ? idag ska e bare kose meg med.. tv?[8D][:D]
 
Her har vi grillaa, og nå e det TV og kos resten av kvelden.[:)]
Snuppa sover akkurat nå, men håper hun ikke sover for lenge, det er jo barnenatta snart!
Kos dokker, dokker som ska ut på vift i kveld!![:)]
 
Back
Topp