Den offisielle skraveltråden!

trukke det går noe bedre av den grunn ;P men verdt ett forsøk[;)]
 
Noen som vil passe gullet i tre minutt så jeg får kommet meg i dusjen? Iiik.. Han er sååå selskapssyk i dag! Og vil bare sitte foran dataen, hahahah!!!!

Og samboern er IKKE kommet hjem enda, neeeida. Nå er det to timer siden han dro ut. Kan bare glemme å få gjort noe nå jeg. Har prøvd bæresjalet, men funker ikke.. Usj!!
 
Nå kom han hjem.. Jada.
Han prater i mob nå han kommer inn døra her og forteller hvem-enn-han-prater-til om hvor vondt han har i beina sine og skynder seg inn på badet for å snakke videre der. Klager han når han kommer inn i stua så blir jeg forbanna!
 
usj jaaaa...[>:][>:][>:] nå får han ikke klage når det er SÅ sjølbforskyldt...
 
du er sååå flink Trone.. forbildet mitt <3
 
Fredrik sover igjen nå, bank i bordet. Isabell er enda hos venninnen sin. Han er kommandert til å finne frem tøyet sitt og jeg går å valser rundt i bæresjalet og finner frem tøyet til ungene og meg selv.
Og deeeer var Fredrik våken igjen.

Takk June! Du er herligst du! Men nå er jeg ikke noe forbilde skal jeg si deg, her jeg valser i pysjbuksa fordi jeg ikke har hatt tid til å kle meg ferdig, med bæresjalet slepende i bakken fordi det er så hinsides langt, to maskiner med tøy som skal brettes samtidig som jeg finner tøyet klar til i morgen, kommer på innimellom at jeg må ha frokost som jeg helt har glemt, må sy og lime understellet til vognen slik at vi har noe å legge ting på i morgen (den kurvtingen under vognen har raknet) og jeg må finne og stryke flaggene og alt 17.mai pynt. Og likevel så vet jeg at jeg kommer til å bli stående til sent i natt med alt fordi jeg ikke blir ferdig nå.
Snufs.. Jeg er ikke i humør nå altså. Skikkelig på grineren snart :(
 
akkurat det jeg mener..! du er så suuper flink, og effektiv.. og att du i det heletatt gjør alt du gjør, mens du også har "3" unger er jo heeelt ubeskrivelig bra[:-] u are MY SUPERWOMEN and that's what counts for me..[:D]
 
skulle ønske jeg kunne hjulpet deg..!
 
*tørker en skvett eller tre* kosekosekose!!!!!! Tar ordene til meg jeg!! Du er jaggu en supermom du også, sommerfuglen! :) Du får tidsnok 17.mai-stress du også, he he! Bare vent!! [:D] men det er gøy også da på selve dagen. Bare ufattelig mye stress i forkant.

Jeg har ryddet to hyller i klesskapet til Isabell nå på jakt etter skjorten hennes, og fant den heldigvis! Fant også cardiganen hennes i skapet, skitten. Så den måtte jeg håndvaske der den var skitten. Hengte den til tørk og fant frem strykebrettet og strykejernet.

Og jakken til snuppa er IKKE funnet enda!!!!!!!!! Iiiiiiiiiiiiike!!!!!!!!!!
 
flink u er :) hakke finni frem tøyet jeg skal ha på meg jeg.. hmm[8|] hvor er det henn a??[:-] shiiit...
 
ja gusjelov :P hehe.. kjøpte noen kjoler før jeg fant ut att jeg var gravid.. også har jeg ikke fått brukt dem ennå sååå[:D] men om jeg finner den er noe annet[8D]
 
I dag har hele vennegjengen vært på Orion og spist en go middag[:D] Vi va 9 stk m Tobias, altså 8 voksne[8D]
Sjefen der fikk et barnebarn bare 2 uker før e fødte Tobias, så han e nu sååååå stolt. hehe.
Vi ha vært der en del i løpet av de 8 årene e og gubben har vært i lag, så sjefen kjenn oss godt[;)]

Nu sitt vi og slapper av før ei venninne eller 2 kjæm hit, og da vell e at Tobias ska SØV!!!!!!!!!!!!!
Trur han har det varmt i senga. Ligg m et tynt pledd som han har sparka av seg på beina. samt en body. Det e 20 grader ute. Deilig[:D]

Huff må leit frem finstasen t oss og stryk det som trengs. Må bare få Tobias t å legg se å søv......
 
Alt tøyet til meg og ungene er nå klart! Men jeg har en skikkelig case!! Jeg finner ikke kåpen til snuppa!!!! Hjelp!!!!!! Og hun har ingen andre røde kåper!!! Bare en rød boblejakke!!! [&:][&:][&:] POKKER!!!
 
brått innpå... kan sukkervann som er kokt opp settes i kjøleskap og varmes opp igjen??
 
satt den i kjøleskap jeg.. hvordan går det med å finne kåpen??
 
Blir så sinna!! Finner den ikke!! Og nå har jeg sydd sammen den nettet/kurven som henger under vognen for den var raknet, jeg har strøket ALT utenom flaggene og hans tøy pluss jeg har organisert litt i forbindelse med hvem som står hvor i morgen under toget og greier. Han har ikke gjort noe utenom å varme lapskaus som var ferdig når jeg holdt på med strykingen og snuppa skulle legge seg. What?? Snakk om lite innsikt på timingen her a..??

Jakken er sporløst vekke!! Jeg mååå ha i meg noe frokost nå kjenner jeg... Så jeg får bruke tid etterpå å lete rett og slett. Har leita gjennom hele huset joo!!!! [:(][:(][:(][:(] Hun må jo ha på seg en jakke!
 
dørti  -

Trone, gi din bedre halvdel et spark bakentil fra meg og få han til å hjelpe deg med å lete ASAP. Du kan ikke gjøre alt alene hele tiden. 
 
Han sier at den er borte. Så så enkelt er det. Men pokker, hva skal hun gå med da?? ARGH!!! Jeg blir bare oppe ett par timer til for å lete gjennom huset igjen. Han skal legge seg nå han.. SNufs..
Hvis det ikke blir regn og kaldt, så klarer hun seg fint med det andre hun skal ha på seg. Men.. Er jo greit å ha noe i backup da!!

Dørti, stoooor klem!!!
 
Back
Topp