Den offisielle skraveltråden!

[&:] Når brukte hun den sist? Nå nylig? Lenge siden? Jeg håper du finner den, men hvis ikke, kanskje hun har en hvit jakke hun kan bruke istedet? [:)]
 
Nopp, bare en beige strikkejakke som ikke passer til antrekket i det hele tatt.. Og hvit jakke har hun heller ikke.
Jeg finner den fremdeles ikke, snufssnufs!!! Og nå har jeg leita gjennom HELE huset TO ganger!!!!!!!!!

Håper yr stemmer!!!!!!! Det er tålig varmt ute nå, uten at det er lummert heldigvis! Og oppholds. Så det må bare holde seg altså!
Krysser det som krysses kan!

Husker ikke sist hun brukte den. Men det er en litt finere hverdagstrenchcoat, så hun får ikke bruke den til å ut å leke eller på skolen. Så derfor syntes jeg det er veldig rart at vi ikke finner den... Hmmm!!
 
ORIGINAL: Trone

Darius? Venter dere nytt nurk neste år? Sånn ca 3 feb? [8D][8D][8D][8D]

 
Ingen bollebaker i dag. [:)] Berre ei simpel sjokoladekake t sjukesøster sin bursdag.[:D]
 
ORIGINAL: darius

ORIGINAL: Trone

Darius? Venter dere nytt nurk neste år? Sånn ca 3 feb? [8D][8D][8D][8D]


Ingen bollebaker i dag. [:)] Berre ei simpel sjokoladekake t sjukesøster sin bursdag.[:D]



Hinthint, se i signaturen din, hahahah!!!!
 
ORIGINAL: Trone

ORIGINAL: darius

ORIGINAL: Trone

Darius? Venter dere nytt nurk neste år? Sånn ca 3 feb? [8D][8D][8D][8D]


Ingen bollebaker i dag. [:)] Berre ei simpel sjokoladekake t sjukesøster sin bursdag.[:D]



Hinthint, se i signaturen din, hahahah!!!!

 

På tide med oppdatering her ja. [:D][:D]
 
snart 17 MAI [:D][:D][:D]
 
åååh som jeg elsker den dagen ;D og jeg har ennå ikke sett etter kjolen min[:D][8|]
 
ORIGINAL: juneb

snart 17 MAI [:D][:D][:D]

åååh som jeg elsker den dagen ;D og jeg har ennå ikke sett etter kjolen min[:D][8|]


Ikke jeg heller. [8D]
 
Herreguuuuuud, Hannah er 100 dager i dag!!![:D][:D][:D] Skikkelig syyk tanke... 100 dager er jo kjempelenge, men det føles nesten som det var i går vi kom at fra sjukehuset[8D] Hehe...

Meeen, jeg ville egentlig bare ønske alle snupper (og Darius) og bebiser en god natt og en fin 17. mai (som forhåpentligvis trosser alle værvarsler og blir strålende)[:D]
 
ååååh idag har vi (jeg og Nora) hatt besøk av en kompiss og sønnen hans <3 herreguuud så herlig liten gutt.. han er snart 3 år og tok skikkelig ansvar for lille Nora <3<3
 
sang natta sang, gikk og henta sjokolade hun skulle få av han, hun skulle få ha 2 smokker, og han sku kose[:D] han sku ikke være med pappa nei.. hehe.. skikkelig goooooo gutt <3 sjarmør assåh!!!
 
også har jeg spis 2 kebab'er idag..*lalalalalllaaaalllaalalala*[8|]
 
trone: nei si det :P ( uansvarlige oss assåh )[:-] hehe[:D]
 
Crazy: da må du løpe og finne kjolen din[:-] tenk om den er borte?? møkkete? hull i den? revna?[:-] u never know[8|][:-][:D]
 
Netta, happy 100 dager!! Er jo merkedag joooh!!! [:)][:)][:)][:)]

June, ææææææææææææææææææææærk!!! Tenk om vi bare hadde vært nudister hele kloden da!!! Hadde ikke hatt dette problemet da!! Haahha!!
 
Netta, hurra for din lille søtnos. God 17. mai. [:D]

June, ganske praktisk hvis den hadde revnet foran boobsene.. eller.. kanskje ikke. [8|] Jeg har det under kontroll selv om jeg ikke har det under kontroll, men ja, best å gjøre det med engang. [:)]
 
ORIGINAL: Trone

Netta, happy 100 dager!! Er jo merkedag joooh!!! [:)][:)][:)][:)]

June, ææææææææææææææææææææærk!!! Tenk om vi bare hadde vært nudister hele kloden da!!! Hadde ikke hatt dette problemet da!! Haahha!!

 
nei og tenk deg hvor vi hadde kjeda oss om vi ikke hade hatt et problemet[:(][:D][8|]
 
Netta, GRATULERER SÅÅ MYE[:D] da feirer dere det imorgen[:D]
 
crazy: ja så langt hakke jeg klart og tenke ennå..[:-] allsa att jeg burde finne den[8D]
 
å nå lå jeg så godt att jeg ikke kjenner jeg har vondt i ryggen[:D]
 
men skal sjekke :)
 
Back
Topp