Den offisielle skraveltråden!

Nope! Skal ikke si noe ;) ;)

Nå skal jeg også prøve å finne senga! Må bare fjerne krigssmalingen og pusse gebisset, så er jeg klar! :)

Sove godt jenter og drømme søtt! Håper dere får en flott feiring!

oh guuud jeg som tar til tårene av nasjonalsangen og drilljentene som tar salute... , hvordan blir det i morgen,, iiiiik!!!
 
Nora er sååå søt[:D] var oppe på skolen med folk, og spiste kake ogsånt :) og Nora sov i bæresælan hun da[:)] helt til musikken begynte og spille.. da måtte henn høre jaaa[;)]
 
fekk nettopp høyre at Victoria kjem innatt på hotellet... ;D trur eg må sjå episoden for i morgon eg også;D
 
Har glemt når jeg har time hos legen i dag, så jeg må ringe når de åpner om 5 minutt. Hekkanmagda jeg er trøtt i dag!!!!
SKal sette inn fiskestanga i dag ( spiralen) og det er hos hun nye legen min. Hun som overtar for min vanlige lege når han går av med pensjon. Så lurer på hvordan hun er.. Første timen hos henne og så skal hun rafse nedi der liksom.. Fest..

Ha en grei dag da jenter! :)
 
På hjemmesiden til legekontoret står det at man skal få en påminnelses sms dagen i forveien. Det har jeg ikke fått. Så jeg sa i fra jeg.

" det var jo ingen her i går må du skjønne, så da kunne vi ikke sende ut sms. 13 minutt i kø ja? Ja sånn går det jo"

Er det mulig??? De er frekke som faen de kjerringene som jobber der!! Hekkan!!!!
(%=#%=/%#/&?


13.15 har jeg time. nå sover jeg igjen. gd natt. fasikken altså. *mumlemumle*
 
Go dag[:D] Etter en lang og go natt, litt våken pga Tobias ikke fant smokken sin, så ha vi søv t kl 7 i mårrest. Tobias fikk pupp kl 4 også mått e skift både bleie og body på han... Han ha klart å vri seg delvis ut a bleia sånn at han klart å tiss på seg. Jippi.
Nu hold e på å baka brød (4 brød e i ovnen på steking), Tobias ligg i vogna og søv søtt etter han fikk mere pupp. Katta sitt og stirra på doet sitt, ana ikke ka ho ser der... Men i følge dritlukta hennes så veit man jo aldri ka katta fantaser om etterpå[8D]

Da regna og e ca 9 grader i dag[:'(][>:]
E vell ha sol og sommar.. Men de 3 siste dagan m sol og 20 grader har hjulpet masse. Nu e trean grønn og plæna hold på å bli grønn[:D]
Vurder om e ska gå på butikken etter at brøan e kommet ut a ovnen.. Får sjå ka e gidd.. E finn ikke regnbuksa t sambo så e har ikke så løst t å bi våt....
 
Typisk, nå er det knallsol ute og nesten vindstille. Men jeg skal ikke ut. Ikke lenge før jeg skal til legen.

Åhr jeg hater virkelig den greia der altså!! Jeg forklare samboern hva som skjer nedi der når de styrer på og sånn. Og han ble jo nesten kvalmog spurte hvorfor vi gjør dette mot oss selv. Jeg svarte bare at da er alternativet at han snipper seg. Men det re han ikke klar til sier han. Så da har jeg jo faktisk ikke noe valg.
Og jeg har nektet han å ut å løpe i ettermiddag, for han får ta ungene. Jeg ligger alltid rett ut etter sånne inngrep, så ikke knø om han får ut da nei.
 
Er innom men veldig kjapt. Er dausliten, pokkers jernmangel[:-][:-] Får ikkje gjort så mykje klart, før samboeren kjem med bilen, må jo ha Malin med overalt. Det eg mangler: Er å bake 1 kake, få tak i pappduk, skrive bordkorta (tenkte å be mor eller søster gjere det, dem skriver så fint), pynte bordet og dekke det, hente nøkkelen til huset me leiger, dåpsmøte på fredagen, pynte kaka på lørdag (skal bort hele søndag), må hente mandagen, etter kyrkja(det skal samboeren gjere)..


Herregud.. Orker eg alt dette her????? [&o][&o][&o][&o]
 
hei hei[:)][:)]

idag bestilte jeg meg hastetime til legen siden øyet fortsatt ikke er bra[:(]
 
Nu har e satt brøddeig nr 2, så når e e færdi me den så har e baka 8 brød i dag[:D]
Nu ha visst Tobias søvna på gulvet under lekegymmen.. hehe, han e nu søt der han ligg.
 
jeg skal snart på personalmøte med jobben [:)] gleeeder meg faktisk[:)] skal begynne å jobbe to dager i uka til høsten - mens mannen har pappaperm [&:] gleder meg og gruer meg på en gang[&:]

trone: hvordan gikk det hos legen?? tafset hun forsiktig?? [;)] vurderte spiral jeg og - men mannen vil ha flere snart så får bruke pilla inntil videre [;)]

svartengel: hørtes ut som om ei vannvittig slitsom uke... [:-] håper du får hvilt litt og innimellom!! og så lurer jeg på hvordan det går an å hente mandagen? [8D][8D]

lindkva: god bedring med øyet ditt!!! håper virkelig at salven virker

håper dere alle får en fortsatt fin tirsdag!! og nå stikker jeg[:)]
 
Amaryllis: Da skjønner du at eg trøtte for tiden, eg meinte å skrive: Hente MIDDAGEN[8D][8D] 


Har andre hatt med bebien på dåpsmøte eller??
 
ORIGINAL: Amaryllis
trone: hvordan gikk det hos legen?? tafset hun forsiktig?? [;)] vurderte spiral jeg og - men mannen vil ha flere snart så får bruke pilla inntil videre [;)]


Hun var supergrei! Virkelig! Så alt gikk kjempefint! Du kan jo sette inn spiralen fordi om han vil ha unge igjen snart. Du er mottakelig for småsoldater allerede samme dag som du tar ut spiralen ;) Just as u know ;) ;)

Alt var fint der nede. Livmorhalsen var myk enda uten å være for myk, så jeg gjorde dette på perfekt tidspunkt. Og hun tok seg kjempetid til å snakke om svangerskapet, fødsel, og alt sånne ting.
Hun kom frem til at Fredrik har en form for elveblest, at det er de røde flekkene har får når han drikker og til tider utenom. Ikke så mye å gjøre med det nå når han er så gammel, men han har jo perfekt allmennetilstand, så vi skal bare fortsette å gi vanlig MME. Jeg trenger ikke gi laktose og soyafri MME. Heldigvis! :) :) :) :)

Så nå ligger jeg på sofaen og slapper av mens gullet sover. Ikke lenge før han våkner nå. Snuppa kommer hjem om en time, det gjør samboern også.

Det er kongevær ute!! Skikkelig god temp, men jeg orker ikke ut på tur nå. Selv om det ikke var vondt når hun holdt på, så begynner jeg å kjenne det nå. Men alle dører står åpne her så jeg får i alle fall luftet skikkelig ut her! :) Er jo bedre enn ingenting he he!! Skal sette på en maskin med klær og henge den opp ute senere :)
 
Da ska e begynn på middagen. Og snart ligg det 4 nystekte brød på benken. Da bei 8 brød t sammen[:D]
Ska lag en flaske mme t Tobias, sia han har tømt meg og e sulten igjen snart. Tru om da e bare luft e gir han?????
 
Back
Topp