Den offisielle skraveltråden!

hei hei [:)][:)]

det tok 3 timer på legevakta.. måtte først vente ca 1,5 time før jeg fikk snakke med en lege, så måtte jeg vente på nytt for å få tatt røngtenbilde for å utelukke brudd og på nytt vente for å snakke med lege igjen. før jeg fikk snakke med legen kom en annen lege/ sykepleier å tok tempen og blodprøve. i journalen står det- antydning til hevelse radikalt i håndleddet. samboer fikk kjøpt en støttestrømpe til meg, så håper den hjelper..
 
Sofie; åååh den er kjedelig! Håper ikke du får med klatt md bv i alle fall!

lindkva; så bra den ikke er brukket!! Nå håper jeg du klarer å holde den i ro så godt du klarer!
 
det håper jeg og... nå skal jeg køye. natti natt snupper[:)]
 
Hepphepp!;) då springer eg i dusjen!!:) må dusje om natta for tida, for gjer eg det om dagen er det ein liten prins som begynner å kjede seg:P Typisk!:P Å så ser håret heilt dust ut fordi eg legger meg med vått hår... Attpåtil har eg jo fått masse bølger, så frisøren min dreiv å tulla med at neste gong eg kom, så hadde eg afro!:P
 
då burde du benytte muligheten til å legge deg, snuppeduppa;)

Nattinatt til deg også;)

Sånn...! no går eg i dusjen:P
 
må bare skrive at jeg er mye bedre i øyet og håndleddet idag[:D][:D] salven til øyet har hjulpet pluss støttebandasjen har gjot så hevelsen i håndleddet er borte
 
Tobias har tatt kveld[:)]
Nu sett e her. Akta ikke å logge ut herifra me da første for så å ikke få komme inn igjen[;)]
Koser meg masse
 
forresten;) kjøpte sånn ting til tannkjøttet til gullet i dag;) Dåke skulle hørt det lettelsessukket han fekk når eg putta fingrane i munnen hans og gnikka;) han smile som ei sol og tygde litt ekstra på fingen min så eg skulle gnikke hardare;)
Han må virkelig sjå på meg som ei gudinne som kan å trylle;) :P
 
jeg vet ikke hvem som vinner :) :) Hadde håpet på Karoline og Niklas i finalen, men nå er det jo bare Niklas som har en sjans av de da. Hadde-har-what ever, he he!! Men jeg håper INGEN skriver NOE her nå, for da kan jeg også lese her hehe!!

Åååhs å herlig det må være for han!! Gogutten!!!
 
jaa;) han blei såå happy, så eg er kjempeglad for at eg hugsa å kjøpe det (glømmer noke kvar gong eg er på apoteket, og holdt nesten på å glømme stikkpilla i dag...:P) ;)



No skal eg late som eg ikkje veit noke, å berre prate sånn eg ville gjort dersom eg ikkje viste noko...

Å eg synes rett og slett Niklas masa FOR mykje om "vinne, vinne, vinne".. "eg fortjenar å vinne" osv... skikkelig innbilsk type!
Å så ser han SÅÅÅ ekkel ut med det FEITE håret han drar fram i trynet.. Kva er det for noke, liksom??!:P
Syntes Carl var ekkel i beg også, men han kom seg når han fekk ein hårklipp:P

Men hadde ikkje Karoline røke i går, så hadde nok ho sanka inn MAANGE stemmer til seg og partneren ho ville fått frå jurien;) ho var jo temmelig god venn med mange av dei;)
 
Ja, han tapte seg MASSE på det maset i går altså!!! Og Karl er bare /(/%(=#/%=( ekkel!!!!! Uuuuh!!
Thea er jo bare blåst, hun fortjener IKKE å være i finalen!! Og så er det Tine da... Har en stygg mistanke om at hun vinner hele møkka....
 
HAha;P leste på vg (du må forresten ikkje gå innpå vg) at ho syntes det var fint at puppane såg falske ut... ;) Men etter å ha sett på tv kor store dei er, så vil ho ikkje ha meir silikon i dei ;)
 
Back
Topp