Den offisielle skraveltråden!

Helluen snupper :)

DA har alt besøket dratt og jeg er aleeene med lille emilie..
dåpen på torsdag var fantastisk :) kjempe vellykket dag [:)] Godt å ha det overstått nå, og jeg ble kjempe fornøyd med pynten, maten og ellers alt det andre :) Hadde noen fantastiske fine kaker som jeg legger inn bilde av senere :)

Og 17 mai var kjempe fin dag det også.. snuppa var bare så utrolig søt i bunaden sin som passa perfekt nå <3

Nå har jeg litt å lese meg igjennom her, leste litt i går kveld men ble ikke mye å skrive.. sååå trøtt..

Også må jeg si en ting til, mamman min og stefaren min bor jo på østlandet.. nå har de lagt inn bud på ett hus her rett ved oss [:D][:D][:D][:D][:D] wiiiiii.. deilig å få mamman min tilbake hit :)

Håper alt går bra med dere alle her inne :) har savnet dere :)

Nå gleder jeg meg til å handle hemmelig venn gave :) wiiii..
 
bare jeg som har så lite og gjøre att jeg sitter på BV[:-] her varre stiiiilllleee[8|]
 
ahhh flink du er [:D] jeg orker ikke lage middag en gang jeg[&:] eller jeg orker.. men gidder ikke ;P ennå så lyst på miag som jeg har[:-] hehe!
 
ja fy søren.. dere er ENDAMER slemme [:-] alt det gode tilbehøret <3 *himmelskt*
 
 
Ok, nå gidder jeg ikke mer. Man vet det er leggetid når fuglene sitter på verandaen og kvitrer, når man er alene på forumet, når det ikke skjer noe på generelt og når man sitter oppe på denne tiden av døgnet og ser på Dr.Phil! [:D][:D]
 
E va faktisk oppe kl 5 og pumpa meg etter at Tobias fikk litt pupp. Trur han tømte meg ganske så bra, førr e fækk bare ut 20 ml etter 30 min pumping. (Veit ikke kor tia fløy hæn, men e va snar me å kom me i sæng igjen...)
Sto opp igjen kl 7, lagde frokost, mens sambo skifta på Tobias. Så gav e han en flaske mme for å vær sikker på at han va mett, før vi spist. Da satt han i vippestolen sin og skravla masse med faren.
Trur han skjønte at faren ska være borte helt t fredag, og som e sa t sambo at 3 daga va lenge for en så liten krabat.
Sambo sku først på jobb og gjær seg ferdi der, før han og sjefen hans sætt se i bilen og kjør langt.. Håpa at de kjæm seg dit de skal sånn at de får gjort da de ska gjær. De har nemlig ansvaret for Nordland, Troms og Finnmark (statens vegvesen) så de har frist ut denne mnd på å fikse og bytte servere i hele nordland. Og da e ikke bare 1 plass.....

Nok om han, e ha lagt Tobias ut i vogna på altan, og han søv. Vurder om e ska kryp ned i sofaen og sløv m ei go bok..... Får sjå... Må i allefall få satt inn i oppvaskmaskinen og satt den på.. Ops, må heng ut nån klea e vaska i går kveld....
 
skal snart på legevakta vi, hevelsen i hånda gir seg ikke[:(][:(]
 
pumpet en flaske som vi tar med ned til legevakta, skal få tatt en dusj og spist noe- av erfaring så tar det lang tid på legevakta[&:][&:]
 
sjekk i klagetråden[:)] var hos legen igår ang øyet og det har tydeligvis gjort hånda verre[:(]
 
Oh nooo snuppa!!! Håper ikke det er noe alvorlig!! Bare hold den i ro du og gjør som legen sier.. Og hold oss oppdatert når du kommer tilbake igjen!!! Masse god bedring og lykke til!!
 
håper jeg finner ut hva det er og får noe som hjelper..
 
Kjedeli å være gressenke... Sambo e på jobb i et annet fylke og bi borte t fredag.... Kun pus som hold me me selskap nu. Tobias ha tatt natta..
 
Back
Topp