Den lange veien mot nr 2..

Dag 15 uten prevensjon

ingen symptomer på noe, noen veier.. kanskje en liten trykkfølelse i livmorområdet noen ganger, men jeg hadde ikke lagt merke til det om jeg ikke var oppmerksom på symptomer tror jeg.

Alle tester er negative. Jeg får fortsatt skyggestreker på graviditetstestene men jeg ser ikke noe farge i teststreken, og ikke blir den noe sterkere fra dag til dag heller, så da er det nok 100% skygge. Hvertfall per nå. Så gjenstår det jo å se hva som skjer fremover da. Jeg har jo ikke funnet EL enda, så det er jo ikke sikkert jeg har hatt den engang, og da er jeg jo helt garantert ikke gravid :laughing002

Jaja, bare vel 2 uker siden jeg sluttet på prevensjon så positiv graviditetstest allerede er vel litt mye å forvente? :schocked028:laughing001

Hilsen meg, frøken utålmodig! :laughing014
 
Her er kveldens test, uredigert, gjort mørkere og negativ-filter. Jeg er skråsikker på at det er skygge.
 

Vedlegg

  • BB7C412D-0E6E-4A28-8BBC-EA1F396E70F0.jpeg
    BB7C412D-0E6E-4A28-8BBC-EA1F396E70F0.jpeg
    35,5 KB · Visninger: 115
  • 6700BD2C-B17F-41D6-8816-927D8D0F2242.jpeg
    6700BD2C-B17F-41D6-8816-927D8D0F2242.jpeg
    35,8 KB · Visninger: 115
  • 0C53D10D-A257-4433-99CF-8658C2D00110.jpeg
    0C53D10D-A257-4433-99CF-8658C2D00110.jpeg
    36 KB · Visninger: 106
Jeg ser også streker, men har hatt masse skyggestreker med babyplan sine. Hvis du har mange tester, kan du jo dyppe en i vann og sammenligne?
 
Det er hvert fall en strek :eek:

Ja, det er en strek der. Men det har vært strek på alle testene. Vel og merke i variende styrke. Noen er umulig å ta bilde av mens noen går akkurat å få med på kamera. Men de blir dessverre aldri en ordentlig babystrek med farge :(
 
Jeg ser også streker, men har hatt masse skyggestreker med babyplan sine. Hvis du har mange tester, kan du jo dyppe en i vann og sammenligne?

Ja, det er det jeg leser overalt nå. At det er masse skygger med babyplan. Jeg har prøvd å dyppe en i vann, og latt samboer ta en :)laughing002) og de kommer det ikke streker på. Men akkurat det har vi gjort en gang tidligere også med eBay-tester og da var jeg heller ikke gravid, så stoler ikke helt på det trikset likevel.

Frem til det kommer en strek jeg kan se farge i så antar jeg at det er skyggestreker altså.. på to dager skulle man hvertfall sett noooe økning tenker jeg? Kanskje ikke store forskjellen men, litt forskjell ville det vel vært..

Jeg prøver å ha is i magen. Jeg er jo i tillegg maks 9dpo, så det er jo uansett veldig veldig tidlig å skulle få streker nå :happy090
 
Ja, det er det jeg leser overalt nå. At det er masse skygger med babyplan. Jeg har prøvd å dyppe en i vann, og latt samboer ta en :)laughing002) og de kommer det ikke streker på. Men akkurat det har vi gjort en gang tidligere også med eBay-tester og da var jeg heller ikke gravid, så stoler ikke helt på det trikset likevel.

Frem til det kommer en strek jeg kan se farge i så antar jeg at det er skyggestreker altså.. på to dager skulle man hvertfall sett noooe økning tenker jeg? Kanskje ikke store forskjellen men, litt forskjell ville det vel vært..

Jeg prøver å ha is i magen. Jeg er jo i tillegg maks 9dpo, så det er jo uansett veldig veldig tidlig å skulle få streker nå :happy090
At mann og vann ikke får skyggestreker, gjør dette unektelig spennende :D Krysser fingrene for stigning fremover!
 
At mann og vann ikke får skyggestreker, gjør dette unektelig spennende :D Krysser fingrene for stigning fremover!

Takk for lykkeønskinger ❤️ Krysser jo selvfølgelig alt vi har vi også, men jeg har ikke heelt troen altså. Skal prøve å unngå å teste i morgen og vente til tirsdag, hvis jeg klarer. Hvis den da enda ikke har blitt noe sterkere så er jeg 100% sikker på at det er skygge. På 4 dager skal det ha vært noe økning på streken tenker jeg? :nailbiting:
 
Klarte du å holde deg unna testing i dag? ;)

Ja! Jeg har ikke testet på to dager nå, og prøver å holde meg nå i dag (onsdag) også. Jeg begynte å blø litt i går så er nok stygt redd at tr dukker opp nå dessverre. Planen er å prøve å vente til torsdag morgen med å teste hvis ikke blødningen tar seg opp, da er jeg i følge appen 12-13dpo og bør få et pålitelig svar ❤️
 
Dag 18 uten prevensjon/ CD1
Tr kom for fullt onsdags morgen og jeg sluttet å teste. Det ble et faktum at babyplan bare har levert skyggestreker.

Dag 19 og 20 uten prevensjon/ CD 2 og 3
Jeg tenker ikke noe særlig på noe, mensensmertene tar seg veldig opp og blødningen øker litt, akkurat som vanlig.

Dag 21 uten prevensjon/ CD4
I dag, jeg står opp med lille gullet i huset og går ut på badet, der ligger testen jeg tok i går kveld bare for å se om det fortsatt kom den svake skyggestreken eller om den har forsvunnet. Tenkte da om jeg kunne hatt kjemisk eller noe. Jeg så på testen etter 1 min i går kveld og ser igjen den samme svaaake streken og blir litt irritert og tenker at jeg ikke skal bruke babyplan mer.

Nå derimot er jo streken tørket, og ugyldig, men sjekk den streken da!! Helt utrolig. Tok ny test i dag når jeg så den streken, på konsentrert morgenurin. Haha, nei ingen strek. Det blir ikke babyplan neste syklus hvertfall!

(Øverst er tørket/ugyldig test fra i går, nederst er fra nå.. ingen av bildene er redigert, bare beskjært)
 

Vedlegg

  • 00997138-1FCA-41B8-BA33-7ADD218A518F.jpeg
    00997138-1FCA-41B8-BA33-7ADD218A518F.jpeg
    44,4 KB · Visninger: 125
  • C1F734DF-7BBD-4EA7-95CC-72B4974B7510.jpeg
    C1F734DF-7BBD-4EA7-95CC-72B4974B7510.jpeg
    46 KB · Visninger: 136
Nå har jeg sendt klage til billig-tester.no med bilder av alle skyggestrekene jeg har fått. Jeg synes ikke det er godt nok, selvom de er billige, at det skal komme såpass sterke skyggestreker.
 
Nå har jeg sendt klage til billig-tester.no med bilder av alle skyggestrekene jeg har fått. Jeg synes ikke det er godt nok, selvom de er billige, at det skal komme såpass sterke skyggestreker.
Det er bra du sendte inn klage. Jeg er også veldig skuffet over g-testene deres. Tidligere har jeg vært storfornøyd med de blå wondfo-strimlene de hadde, men disse er ikke å oppdrive lenger:confused005
 
Det er bra du sendte inn klage. Jeg er også veldig skuffet over g-testene deres. Tidligere har jeg vært storfornøyd med de blå wondfo-strimlene de hadde, men disse er ikke å oppdrive lenger:confused005

Har du også klaget på de? Vet ikke helt hva jeg forventer, eller ønsker at de skal svare.. jeg ønsker jo ikke nye tester fra de, men de kommer vel ikke til å refundere beløpet heller så :dontknow
 
Har du også klaget på de? Vet ikke helt hva jeg forventer, eller ønsker at de skal svare.. jeg ønsker jo ikke nye tester fra de, men de kommer vel ikke til å refundere beløpet heller så :dontknow
Nei, jeg har ikke sendt inn klage selv. Det er likevel noe å vurdere hvis jeg får like sterke skyggestreker som deg. Mine har vært sånne at jeg har skjønt at det er skyggestreker, men likevel vært mer synlig enn forventet av en test.
 
Nei, jeg har ikke sendt inn klage selv. Det er likevel noe å vurdere hvis jeg får like sterke skyggestreker som deg. Mine har vært sånne at jeg har skjønt at det er skyggestreker, men likevel vært mer synlig enn forventet av en test.

Ja, noen tester er veldig svake skygger på, så de ikke kan tas bilde av feks, mens flertallet av mine tester har vært sterke skygger altså.. ikke holdbart spør du meg..
 
Nå har jeg sendt klage til billig-tester.no med bilder av alle skyggestrekene jeg har fått. Jeg synes ikke det er godt nok, selvom de er billige, at det skal komme såpass sterke skyggestreker.

Jeg har måtte klippe litt i mailen for å få bort navnet mitt og litt andre personopplysninger. Men her er da svaret jeg fikk... jeg vet ikke om hun glemte brillene sine før hun gikk på jobb jeg? Altså, hva?

Jeg kommer hvertfall ikke til å bruke mer babyplan fremover, og kommer heller ikke til å ta i mot tilbudet om flere tester. Makan.
 

Vedlegg

  • 9CE14325-1F7D-4F78-9815-28A358B14345.jpeg
    9CE14325-1F7D-4F78-9815-28A358B14345.jpeg
    52,3 KB · Visninger: 116
  • 8947A473-A515-4377-A9C8-EF5ACAC0C243.jpeg
    8947A473-A515-4377-A9C8-EF5ACAC0C243.jpeg
    49,9 KB · Visninger: 115
Jeg har måtte klippe litt i mailen for å få bort navnet mitt og litt andre personopplysninger. Men her er da svaret jeg fikk... jeg vet ikke om hun glemte brillene sine før hun gikk på jobb jeg? Altså, hva?

Jeg kommer hvertfall ikke til å bruke mer babyplan fremover, og kommer heller ikke til å ta i mot tilbudet om flere tester. Makan.

Tror hun burde tatt seg en tur til specsavers:laughing021

Et typisk dårlig kundeservice-svar. Hva med å heller innrømme "feil" og si at dem skal se på det, istedenfor å si at du ser syner når du ser strek :wtf:
 
Jeg har måtte klippe litt i mailen for å få bort navnet mitt og litt andre personopplysninger. Men her er da svaret jeg fikk... jeg vet ikke om hun glemte brillene sine før hun gikk på jobb jeg? Altså, hva?

Jeg kommer hvertfall ikke til å bruke mer babyplan fremover, og kommer heller ikke til å ta i mot tilbudet om flere tester. Makan.

Enig med 3-barnsmamman over. De burde innrømme at dette var uheldig og ikke burde skjedd, ikke sagt at det ikke er noen strek der. Makan!
 
Back
Topp