Den lange veien mot nr 2..

CD9 - pp2

I dag oppdaget jeg noe som minner om EL-slim med en «blodtråd» i. Negativ EL-test. Hadde egentlig tenkt å begynne testingen i morgen, men da jobber jeg dobbelskift så jeg tok en i dag istedenfor bare for å se hvordan jeg ligger an.

Burde ikke EL-slim med blod i egentlig bety positiv test? Og er ikke det voldsomt tidlig på cd9? Før prevensjon hadde jeg lange sykluser på mellom 30-40 dager? :pompus:
 
CD9 - pp2
I dag oppdaget jeg noe som minner om EL-slim med en «blodtråd» i. Negativ EL-test. Hadde egentlig tenkt å begynne testingen i morgen, men da jobber jeg dobbelskift så jeg tok en i dag istedenfor bare for å se hvordan jeg ligger an.

Burde ikke EL-slim med blod i egentlig bety positiv test? Og er ikke det voldsomt tidlig på cd9? Før prevensjon hadde jeg lange sykluser på mellom 30-40 dager? :pompus:
Innbiller meg det betyr man er ekstra fertil :eek: Hvordan så testen ut?
 
Innbiller meg det betyr man er ekstra fertil :eek: Hvordan så testen ut?

Har ikke bilde av den, og nå er jeg på jobb.. men den var ikke så veldig sterk og langt fra positiv. Kan legge ved bilde fra forrige runde da, den var ganske lik.

Bilde er altså ikke fra i dag, men testene var rimelig like. Altså negativ :confused005
 

Vedlegg

  • 93AA8F88-E52B-465A-8060-CBD4CFAF79D2.jpeg
    93AA8F88-E52B-465A-8060-CBD4CFAF79D2.jpeg
    9,1 KB · Visninger: 94
Dette har jeg lest også og jeg har lest mye om EL-slim ;) Blodspor eller litt lyserosa i slimet betyr at du er ekstra fertil de dagene :) Krysser fingrene for at det setter seg en spire ;)

Ja det blir jo spennende da! Håper jo selvfølgelig at dere har rett, men EL-testen var jo negativ da. Men nå hadde jeg en veldig kort LH-topp sist pp, så hvis den er like kort nå så har jeg jo ikke mange timene hvor testen vil slå ut positivt. Vi har hvertfall lagt inn aksjer i så tilfelle, uten at det var bevisst for jeg har ikke forventet eggløsning før om nærmere 1,5-2 uker :gen014
 
Ja det blir jo spennende da! Håper jo selvfølgelig at dere har rett, men EL-testen var jo negativ da. Men nå hadde jeg en veldig kort LH-topp sist pp, så hvis den er like kort nå så har jeg jo ikke mange timene hvor testen vil slå ut positivt. Vi har hvertfall lagt inn aksjer i så tilfelle, uten at det var bevisst for jeg har ikke forventet eggløsning før om nærmere 1,5-2 uker :gen014

Jeg har også veldig kort LH topp, vil tippe rundt 4-6 timer. Har hatt negativ på morgenen, positiv på ettermiddagen og negativ på kvelden igjen. Blir veldig spennende å se de neste ukene - dette tegnet lover veldig godt :)
 
Jeg har også veldig kort LH topp, vil tippe rundt 4-6 timer. Har hatt negativ på morgenen, positiv på ettermiddagen og negativ på kvelden igjen. Blir veldig spennende å se de neste ukene - dette tegnet lover veldig godt :)

ja, jeg har lurt litt på om jeg bare skal slutte å teste etter EL, ha regelmessig sex også heller ta det litt som det kommer. Jeg kjenner på at med den korte lh-toppen så stresser jeg sånn med at den skal bli positiv og da føler jeg det nesten er like greit å ikke vite og heller kose oss annenhver/hver dag uten å tenke noe mer på EL. Kanskje blir det litt mindre sex på kommando også :laughing002
 
ja, jeg har lurt litt på om jeg bare skal slutte å teste etter EL, ha regelmessig sex også heller ta det litt som det kommer. Jeg kjenner på at med den korte lh-toppen så stresser jeg sånn med at den skal bli positiv og da føler jeg det nesten er like greit å ikke vite og heller kose oss annenhver/hver dag uten å tenke noe mer på EL. Kanskje blir det litt mindre sex på kommando også :laughing002

Det er sant - tenker litt det samme... Men så er det det å få bekreftet positiv test da ;) Kanskje jeg rett og slett skal prøve med kun temping neste måned.. Hm. Du sier noe ;) Annenhver dag tror jeg er fint, gynekologen min sa hvertfall det. Pliktsex er litt kjipt :p
 
Det er sant - tenker litt det samme... Men så er det det å få bekreftet positiv test da ;) Kanskje jeg rett og slett skal prøve med kun temping neste måned.. Hm. Du sier noe ;) Annenhver dag tror jeg er fint, gynekologen min sa hvertfall det. Pliktsex er litt kjipt :p

skulle ønske jeg kunne tempet også. Men jeg jobber 3delt turnus, så jobber både morgen, kveld og natt. Så det blir umulig for meg å tempe på samme tidspunkt hver dag når jeg nettopp har våknet. Kan nok sikkert få det til likevel, men da blir det bare «stress» igjen. Jeg tror faktisk kanskje jeg gjør det sånn jeg? Prøver en syklus nå uten å teste etter EL :angelic:
 
Åh, jeg har så vondt i høyre siden helt nede ved hoften, strekker seg ned i lysken og bak i ryggen på samme siden. Kjennes nesten ut som EL-smerter bare mye sterkere. Er så vondt at jeg sliter med å gå altså.. huff blir en lang vakt. Kan blodet kanskje komme av at en cyste har sprukket? Jeg vet ikke om jeg har cyster en gang altså men fysøren dette var ikke noe godt..
 
skulle ønske jeg kunne tempet også. Men jeg jobber 3delt turnus, så jobber både morgen, kveld og natt. Så det blir umulig for meg å tempe på samme tidspunkt hver dag når jeg nettopp har våknet. Kan nok sikkert få det til likevel, men da blir det bare «stress» igjen. Jeg tror faktisk kanskje jeg gjør det sånn jeg? Prøver en syklus nå uten å teste etter EL :angelic:

Det høres lurt ut :) Høres litt masete ut med turnus og temping ja :confused:
 
Har forøvrig bestilt nye g-tester til denne runden. Jeg kommer ikke til å fortsette å bruke babyplan. Et lite tips er å bestille fra farmasiet. Nå kjøpte jeg 20 strimmeltester fra makesure med 25mlu og 5 tidligtester fra makesure. Det hele kom på 359kr. På billigetester betalte jeg 308kr for 20stk. Så prisen er faktisk omtrent helt lik, og jeg slipper forhåpentligvis unna skyggestreker. Og ikke minst så slipper jeg tidenes dårligste kundeservice. Herregud. Aldri mer billige-tester og babyplan hvertfall!!
 
Åh, jeg har så vondt i høyre siden helt nede ved hoften, strekker seg ned i lysken og bak i ryggen på samme siden. Kjennes nesten ut som EL-smerter bare mye sterkere. Er så vondt at jeg sliter med å gå altså.. huff blir en lang vakt. Kan blodet kanskje komme av at en cyste har sprukket? Jeg vet ikke om jeg har cyster en gang altså men fysøren dette var ikke noe godt..

Ikke helt uvanlig med blod i elslim eller bittesmå Mellomblødninger/spotting midt i inne i syklusen. Det kan være ulike årsaker, men ganske vanlig etter pillealutt, at hormonene driver og stabiliserer seg inn mot syklus :)
Har opplevd det selv etter jeg sluttet på pilla for mange år siden, og den første syklusene etter graviditet.
 
Ikke helt uvanlig med blod i elslim eller bittesmå Mellomblødninger/spotting midt i inne i syklusen. Det kan være ulike årsaker, men ganske vanlig etter pillealutt, at hormonene driver og stabiliserer seg inn mot syklus :)
Har opplevd det selv etter jeg sluttet på pilla for mange år siden, og den første syklusene etter graviditet.

takk for svar! ❤️ Håper på førstnevnte så klart, men alle andre «uskyldige» årsaker til dette er også veldig velkomment! Forventer egentlig eggløsning 17.mai så det er jo tidlig at det skal komme allerede nå.
 
CD10 - pp2

Fortsatt EL-slim i dag, enda med en blodstripe i men i dag er blodet blitt brunt? Sikkert fordi det er blitt produsert i går og blitt gammelt kanskje. Ikke vet jeg. Smertene sitter hvertfall fortsatt i lysken og nederst i magen men ikke like ille som i går.

Jeg klarte jo selvsagt ikke å ikke teste etter EL når slimet var der enda. Men den var enda svakere enn i går. Tror jeg må Google meg litt opp om EL-slim og hvordan hele greien fungerer :happy118

Jeg håper egentlig ikke at jeg har EL nå, for nå jobber jeg de 3 neste nettene, og sover da omtrent hele dagen så det blir ikke noe aksjelegging da i så tilfelle. Da får vi bare håpe at det holdt med runden for 2 dager siden.. som jeg tviler sterkt på :inpain: i dag skal jeg i tillegg jobbe dobbel vakt, så jeg begynner på jobb om et par timer og er ferdig i morgen tidlig, så klarer ikke å få skvist inn noe i dag heller. Jaja..
 
Nå er testene tørket da, men øverst i går og nederst i dag. Den er jo faktisk sterkere?


C0AC3A54-A698-4697-B9D9-3629722E3F38.jpeg


men fortsatt negativ. Aah hvorfor er jeg så testetøs?? Hahah, sier at jeg ikke skal teste men klarer jo pokker ikke la være heller :smiley-ashamed008:smiley-ashamed008
 
Jeg gir opp å prøve å ikke teste. Hahah. Her er kveldens, ser jo faktisk ut som EL er like rundt hjørnet.

C4494672-ED29-4522-9A51-9F64A6B4746F.jpeg
 
Okei, jeg rakk å ta en siste test før jeg løp ut gjennom døren og fikk samboer til å ta bilde av den og sende meg. Men se her da?
 

Vedlegg

  • E4082DC9-D0DE-4B01-9B5E-09DB3012C9CD.jpeg
    E4082DC9-D0DE-4B01-9B5E-09DB3012C9CD.jpeg
    21,2 KB · Visninger: 94
Back
Topp