Den lange veien mot nr 2..

PP 14 - 13 DPO

i morgen er det IKM, og testene øker fint ❤️ Tenk det da? Endelig var det min tur!

Symptomene har smått begynt å melde seg med såre brystvorter og lett kvalme sporadisk gjennom dagen, kanskje værst på morgenen og når jeg legger meg. Samtidig føler jeg meg litt støl nederst i magen. Også er det så absolutt økt utflod.

Nå gjelder det bare for denne spiren å klore seg fast, og om bare 3 uker har jeg ferie og skal bare slappe av og nyte! ❤️

Dette blir sannsynligvis (forhåpentligvis) mitt siste innlegg i denne dagboken og jeg flytter etterhvert inn i terminforumet siden denne delen av forumet er for prøvere ❤️ Jeg vet selv hvor vanskelig det var her en periode at «alle» dagbøkene her inne bestod av gravidoppdateringer, så jeg flytter meg hvertfall over i terminforum og for de aller mest spesielt interreserte så finner de meg der :laughing002

Jeg kommer likevel fortsatt til å lese og heie på de som enda prøver ❤️

Tusen takk for all støtte og omsorg jeg har fått på min lange reise! Over 1 år har gått og dere har vært der hele veien, for noen damer!! Plutselig sitter spiren for oss alle ❤️

Jeg legger ved gårsdagens test (12 dpo), bare fordi jeg er så stolt over den ❤️ Jeg har ikke testet i dag, og kommer heller ikke til å teste før mandag, jeg blir bare stresset over strekene og tenker bare på om den har økt nok ❤️
 

Vedlegg

  • 96BF7CEF-8D18-4F6D-AB75-B24A0BF53AAE.jpeg
    96BF7CEF-8D18-4F6D-AB75-B24A0BF53AAE.jpeg
    317,3 KB · Visninger: 61
Gratulerer :Heartred:Heartred
 
Back
Topp