Tusen takk Litt nedre nå satser på full fres i morgen.God bedring!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk Litt nedre nå satser på full fres i morgen.God bedring!
Tusen takk <3God bedring!
7+2 Litt mer kvalm i dag enn i går :/ Men enda ikke kastet opp så har håp om at det går over. Er jo julebord i dag og jeg har ny kjole! hehehe ikke at julemat frister så veldig men koselig å tilbringe tid eld kollegaer vi hadde en super dag med sønnen vår i går, deilig med kvalitetstid
Ja det blir nok veldig hyggelig De har kjøpt inn alkoholfri vin til meg, det var snilt da Spiste litt mat hjemme bare for sikkerhets skyldSå koselig med julebord! Kanskje ikke julemat som frister mest når man er kvalm nei Kos deg masse
7+5! og jeg begynner å bli lei kvalmen. Får hjelp av sønnen min til å kaste søppel for jeg klarer ikke :s og han er så søt der han går og later som han brekker seg han også! Gleder meg til første trimester er over!
Å hehe blir du kvalm av alkohol? kjøpte for en stund siden duftlys for jeg syns de lukta så godt... Hehe bortkasta penger for de ligger i søpla nå blæh for en stank heheJeg oooog! Nettopp sittet og tenkt at jeg aldri skal drikke alkohol igjen etter jeg er ferdig med å være gravid.. Vil aldri være kvalm igjen!!
Å hehe blir du kvalm av alkohol? kjøpte for en stund siden duftlys for jeg syns de lukta så godt... Hehe bortkasta penger for de ligger i søpla nå blæh for en stank hehe
Hehehehe ja helt sikkert Jeg var ikke så kvalm med sønnen så blir spennende å se hvem som leier rom i magen heheheJeg blir kvalm dagen derpå, og jeg vil aldri utsette meg selv for kvalme igjen, i hvertfall ikke med vilje ved å drikke alkohol Det har jeg sikkert glemt før den tid kommer men
8+1 intet annet å melde en at jeg er kvalm kvalm kvalm. Får heldigvis i litt litt mat,og virker som kroppen tar det til seg for hver gang jeg kaster opp er det ikke mat som kommer ut drikker masse vann og har får helt dilla på appelsinjus og mandariner nom nom
Ja det er ganske demotiverende faktisk å være så kvalm. Huff da slitsomt for deg, men godt det gav seg var det jente eller gutt du ventet sist? Ja det ble litt bedre 2. trimester men kom tilbake igjen på slutten. Haff ja jeg hadde også masse halsbrann. Det er nesten verre enn å spy. Det er så vondt. Håper du slipper unna denne gangen hvordan føler du deg? <3Uff , det er så fælt være kvalm HELE dagen. Var jeg og sist, men kasta ikke opp mer enn et par ganger. Ga seg i uke 13 hos meg.
Hos deg da sist? Ble du bedre i 2. trimester?
Appelsinjuice og klementiner var og min favoritt i første trimester . Såååå deilig.
I tredje trimester ble det en no go pga ekstrem halsbrann.....
2. trimester spiste jeg to epler hver dag ( og kaaaaake hveeer lørdag ) ( nei det var løgn : Rettelse, hver FREDAG OG LØRDAG )
3. trimester greide jeg bare drikke melk pga den dumme halsbrannen....t.o.m VANN ga meg halsbrann....To liter melk om dagen....var nok derfor jeg la på meg 24 kg til slutt .
Heldigvis gikk det meste av igjen.
God bedring med den hersens kvalmen. Måtte 2. Trimester komme fort og måtte den gi seg snart
Ja det er ganske demotiverende faktisk å være så kvalm. Huff da slitsomt for deg, men godt det gav seg var det jente eller gutt du ventet sist? Ja det ble litt bedre 2. trimester men kom tilbake igjen på slutten. Haff ja jeg hadde også masse halsbrann. Det er nesten verre enn å spy. Det er så vondt. Håper du slipper unna denne gangen hvordan føler du deg? <3
Herlig <3 Håper formen din holder seg finVi fikk en gutt . Ventet så utrolig lenge på den graviditeten at hadde nesten dårlig samvittighet for å klage over sv.plagene . Følte veldig på det at man ikke har lov til å klage når man er så heldig bli gravid.
Jeg har ikke fått plager enda. Er nok like om hjørnet. Kom i uke 6 sist. Jeg håper jeg slipper unna helt til det dukker opp noe .