Den eviglange ventetiden! :)

Trultemor88

Gift med forumet
JuniJubel2021
Hah dagbok er gøy :D har ikke så mye å melde enda, sulten omtrent konstant og pupper som blir mer ømme for hver dag som går :) og litt murringer i ny og ne, men det er bare herlig :D syns tiden går sååå sakte, er 4+1 i dag, jeg føler jeg liksom ikke tør å slippe jubelen løs før om en uke da jeg er i svangerskapsuke 6 og hjertet begynner å slå :)
 
Kan jo kanskje si hvem jeg er da :) jeg er straks 28 år, bor i Vestfold sammen med min samboer og vår 6 år gamle sønn :) jeg har hatt lyst på et barn til i et par år nå, og nylig ble min samboer klar så da satt det på pp2 :) brukte El-tester og slurpet solvipect og spiste ananas etter eggløsning. Det jeg ikke gjorde var å ligge stille etter samleie så trodde egentlig ikke spira skulle sitte men det gjorde den <3
 
Åh nå ble jeg redd :( Gikk hadde tissa og da så jeg blod i trusa, kjente svie når jeg tørket meg. Takk gud så har jeg bare kuttet meg litt under barbering i stad :eek: haha er det mulig... Letta nå ja.
 
Åh nå ble jeg redd :( Gikk hadde tissa og da så jeg blod i trusa, kjente svie når jeg tørket meg. Takk gud så har jeg bare kuttet meg litt under barbering i stad :eek: haha er det mulig... Letta nå ja.

Kjenner følelsen! Men fysj å skummelt det er altså, phuuuu.... :O Godt det bare var det! :D
 
Er sååå trøtt! Må bare legge jeg altså. Tidlig opp og sende lille klumpelump på skolen i morgen og. Helt sykt at jeg har en førsteklassing. Tiden har gått fort! :eek:
 
Er sååå trøtt! Må bare legge jeg altså. Tidlig opp og sende lille klumpelump på skolen i morgen og. Helt sykt at jeg har en førsteklassing. Tiden har gått fort! :eek:

Iiik, nå er mi "bare" 4 enda, men plutselig er hun skolejente :O Neste år får vi vel registreringsskjema ting i posten fra skolen og greier, gruer meg! :p Lille lille jenta mi..hehe
 
Iiik, nå er mi "bare" 4 enda, men plutselig er hun skolejente :O Neste år får vi vel registreringsskjema ting i posten fra skolen og greier, gruer meg! :p Lille lille jenta mi..hehe
Ja, det går fortere enn man trur altså! :eek: husker når han var 4 og min venninne fikk skolebarn, sjeleglad for at det Ikke var meg.. Men så var dagen der fortere enn svint. Jeg tror med dette barnet kommer jeg til å nyte baby tiden mye mer siden jeg vet hvor fort tiden går. Med storebror her var jeg så sliten og tenkte å jeg gleder meg til du blir større. Og nå er han stor og jeg angrer på at jeg tenkte det. Nå skal det bli andre boller! Hehe
 
Uke 5 :) 4+2 :D Litt små uggen på morningen i dag men ikke noe som jeg ikke takler :) Hadde bestemt meg for å teste siste gang i dag og strekene er så vakre <3 :D Stigningen er helt perfekt! :)
 
358f02127866dfa3476402707c376e30
 
God morgen :) 4+3 i dag <3 Hadde litt stikkinger øverst i magen i går, krysser fingrene for at det var fordi jeg hadde stram bukse på. Merket litt slim på do i stad men googlet og fant ut at det er normalt så da prøver jeg å puste rolig ut :) Jeg har våknet 2 ganger i natt, ene gangen av en sykt rar drøm :s sitter her og spiser tørre rugsprø for jeg er ganske kvalm nå. Orker ikke kaffe :eek:
 
Stikking i magen er borte nå tror jeg :) det er bra, har ikke kjent det siden i går :D Det er 3 dager ca til det lille hjertet begynner å slå <3 tiden går faktisk litt fort selvom det føles som en evighet :)
 
Stikking i magen er borte nå tror jeg :) det er bra, har ikke kjent det siden i går :D Det er 3 dager ca til det lille hjertet begynner å slå <3 tiden går faktisk litt fort selvom det føles som en evighet :)

Gleder meg veldig til hjerteslag jeg og :) Mine stikninger kommer og går litt de og :)
 
Gleder meg veldig til hjerteslag jeg og :) Mine stikninger kommer og går litt de og :)
Jeg leste at risikoen for sa senkes betraktelig etter hjerteslag så da kan jeg slappe litt mer av i slutten av uke 5:) eller blir slutten av svangerskapsuke 6 :)
 
Back
Topp