Den eviglange ventetiden! :)

I kveld sitter jeg i sofaen og drømmer meg bort <3 Det er så mye jeg ønsker meg til denne babyen, som vi ikke mulighet til med storebror, så tipper jeg slår på stortromma denne gangen hehe :)
dd4aeb3663896e95e3064da9ef07a256
3dcd5a444103e020a55a67ab6ddd06c5

I kveld sitter jeg i sofaen og drømmer meg bort <3 Det er så mye jeg ønsker meg til denne babyen, som vi ikke mulighet til med storebror, så tipper jeg slår på stortromma denne gangen hehe :)
dd4aeb3663896e95e3064da9ef07a256
3dcd5a444103e020a55a67ab6ddd06c5
Ja det er så sykt mye fint der ute:Heartpink
Jeg har som du kanskje forstår "litt" mummi dilla, jeg har sagt at jeg skal ha mummi baby å har handlet deretter:hilarious:
Jeg handlet en del før jeg mistet sist gang så har mummi vippestol, stellematte, smokker, koseklut å body:p
Å det er så masse annet av ikke mummi ting som jeg å har så sykt lyst på, gleder meg til å handle inn mer småkler å slikt:happy:

Ja det er så sykt mye fint der ute:Heartpink
Jeg har som du kanskje forstår "litt" mummi dilla, jeg har sagt at jeg skal ha mummi baby å har handlet deretter:hilarious:
Jeg handlet en del før jeg mistet sist gang så har mummi vippestol, stellematte, smokker, koseklut å body:p
Å det er så masse annet av ikke mummi ting som jeg å har så sykt lyst på, gleder meg til å handle inn mer småkler å slikt:happy:
Hehe herlig! Jeg også elsker mummi :D kom jeg over ting med mummi på kjøpte jeg det hehehe :) Godt man kan lete og finne ting man vil ha mens vi venter :)

Nå er jeg lei meg :( noen dager etter at jeg fant ut at jeg var gravid så har samboeren virket sur, snakker ikke til meg og sender furtete blikk. Han har ikke villet sagt noe men i dag sa han det. Han er skuffet over at jeg ble gravid så fort fordi han digga sexen! Fy søren for en barnslig holdning :( jeg forklarte jo at vi kan da fortsatt ha sex da din jæ**a idiot (litt hormonell i tillegg) men det var visst ikke det samme. Man kan ikke prøve å få barn for så å bli skuffa når det klaffer vel? Hvem sier sånn a? Trampet opp trappa i sinne så nå har jeg lagt meg!

Nå er jeg lei meg :( noen dager etter at jeg fant ut at jeg var gravid så har samboeren virket sur, snakker ikke til meg og sender furtete blikk. Han har ikke villet sagt noe men i dag sa han det. Han er skuffet over at jeg ble gravid så fort fordi han digga sexen! Fy søren for en barnslig holdning :( jeg forklarte jo at vi kan da fortsatt ha sex da din jæ**a idiot (litt hormonell i tillegg) men det var visst ikke det samme. Man kan ikke prøve å få barn for så å bli skuffa når det klaffer vel? Hvem sier sånn a? Trampet opp trappa i sinne så nå har jeg lagt meg!
Er det mulig:eek:
Det syns jeg er en helt ufattelig holdning , fy søren:shifty:
Har kommer til å blitt forbanna for å si det mildt, snakk om å være barnslig...
Stakkars deg, sender deg en god klem.
Ikke bry deg:Heartred
Du kan la være å ha sex i det hele tatt så får du se hva han sier da.

Er det mulig:eek:
Det syns jeg er en helt ufattelig holdning , fy søren:shifty:
Har kommer til å blitt forbanna for å si det mildt, snakk om å være barnslig...
Stakkars deg, sender deg en god klem.
Ikke bry deg:Heartred
Du kan la være å ha sex i det hele tatt så får du se hva han sier da.
Ja jeg skjønner liksom ikke hvor det kom fra for jeg har jo ikke nekta han sex heller liksom :s jah nei nå får han vente med sex en stund merker jeg :( tusen takk for gode ord og forståelse <3

Huff! Da hadde jeg nok også tent litt kjenner jeg! Lov å være litt barnslig da, trampe litt ekstra og smelle med dører!

Huff! Da hadde jeg nok også tent litt kjenner jeg! Lov å være litt barnslig da, trampe litt ekstra og smelle med dører!
Hadde lyst å smelle døra.. Men sønnen sover så ville vært dumt å vekke han men hadde det vært på dagen hadde jeg nok vært noe mer høylydt også!

4+4 i dag! :) Bare et par dager igjen til det lille hjertet begynner å slå <3 Rart hva slags milepæler man har å se frem til :) Formen er fin, ikke kvalm i det hele tatt. Eneste symptomet nå er vonde pupper, murret litt i magen i går, og det var faktisk litt ubehagelig å ligge på magen så jeg får nyte det så lenge det varer:p

Nå vet sjefen min at jeg er gravid, og for en lettelse! Jeg haater å holde på hemmeligheter :o nå er jeg hjemme fra jobb og gresskar skjæring står på planen, men der måtte jeg backe ut ass.. For en stank :o

Så flott at du deler tanker og følelser her! Får meg til å innse at jeg ikke er så anderledes enn alle andre!
Hormonell allerede! :wtf:

Ja :) sannsynlighet for tvillinger samt litt redd for ny sa så vil få ting bekreftet :)

Mye fint du har funnet :D jeg kan nok ikke kjøpe alt jeg vil men må få til et par fine møbler eller noe :D

Og gubben da, fysjameg!
Jaa det skjønner jeg :)

Ja det er mye fint jeg sikler etter, tror nok ikke jeg kjøper alt, men tror nok jeg skal ha denne vogna :) rosa da om det blir ei lita tulle<3
4c484f73540d554a62f2c07936254348

I dag har jeg ikke snakket så mye med gubben for å si det sånn :( :o

Jaa det skjønner jeg :)

Ja det er mye fint jeg sikler etter, tror nok ikke jeg kjøper alt, men tror nok jeg skal ha denne vogna :) rosa da om det blir ei lita tulle<3
4c484f73540d554a62f2c07936254348

I dag har jeg ikke snakket så mye med gubben for å si det sånn :( :o

Så fin vogn! Hva heter den?

Back
Topp