I kveld sitter jeg i sofaen og drømmer meg bort <3 Det er så mye jeg ønsker meg til denne babyen, som vi ikke mulighet til med storebror, så tipper jeg slår på stortromma denne gangen hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er så sykt mye fint der uteI kveld sitter jeg i sofaen og drømmer meg bort <3 Det er så mye jeg ønsker meg til denne babyen, som vi ikke mulighet til med storebror, så tipper jeg slår på stortromma denne gangen hehe![]()
![]()
![]()

Hehe herlig! Jeg også elsker mummiJa det er så sykt mye fint der ute
Jeg har som du kanskje forstår "litt" mummi dilla, jeg har sagt at jeg skal ha mummi baby å har handlet deretter
Jeg handlet en del før jeg mistet sist gang så har mummi vippestol, stellematte, smokker, koseklut å body
Å det er så masse annet av ikke mummi ting som jeg å har så sykt lyst på, gleder meg til å handle inn mer småkler å slikt![]()
Ja jeg klare ikke å la væreHehe herlig! Jeg også elsker mummikom jeg over ting med mummi på kjøpte jeg det hehehe
Godt man kan lete og finne ting man vil ha mens vi venter
![]()

Ja helt klart <3Ja jeg klare ikke å la være
Det gjør gleden bare større![]()
Er det muligNå er jeg lei megnoen dager etter at jeg fant ut at jeg var gravid så har samboeren virket sur, snakker ikke til meg og sender furtete blikk. Han har ikke villet sagt noe men i dag sa han det. Han er skuffet over at jeg ble gravid så fort fordi han digga sexen! Fy søren for en barnslig holdning
jeg forklarte jo at vi kan da fortsatt ha sex da din jæ**a idiot (litt hormonell i tillegg) men det var visst ikke det samme. Man kan ikke prøve å få barn for så å bli skuffa når det klaffer vel? Hvem sier sånn a? Trampet opp trappa i sinne så nå har jeg lagt meg!

Ja jeg skjønner liksom ikke hvor det kom fra for jeg har jo ikke nekta han sex heller liksom :s jah nei nå får han vente med sex en stund merker jegEr det mulig
Det syns jeg er en helt ufattelig holdning , fy søren
Har kommer til å blitt forbanna for å si det mildt, snakk om å være barnslig...
Stakkars deg, sender deg en god klem.
Ikke bry deg
Du kan la være å ha sex i det hele tatt så får du se hva han sier da.
Nå er jeg lei megnoen dager etter at jeg fant ut at jeg var gravid så har samboeren virket sur, snakker ikke til meg og sender furtete blikk. Han har ikke villet sagt noe men i dag sa han det. Han er skuffet over at jeg ble gravid så fort fordi han digga sexen! Fy søren for en barnslig holdning
jeg forklarte jo at vi kan da fortsatt ha sex da din jæ**a idiot (litt hormonell i tillegg) men det var visst ikke det samme. Man kan ikke prøve å få barn for så å bli skuffa når det klaffer vel? Hvem sier sånn a? Trampet opp trappa i sinne så nå har jeg lagt meg!
Hadde lyst å smelle døra.. Men sønnen sover så ville vært dumt å vekke han men hadde det vært på dagen hadde jeg nok vært noe mer høylydt også!Huff! Da hadde jeg nok også tent litt kjenner jeg! Lov å være litt barnslig da, trampe litt ekstra og smelle med dører!

Hehe jeg tipper vi er ganske så like alle mannSå flott at du deler tanker og følelser her! Får meg til å innse at jeg ikke er så anderledes enn alle andre!
Hormonell allerede!![]()
Kvalmen stiger og humøret svinger, men ellers braHehe jeg tipper vi er ganske så like alle mannhehe hvordan går det med deg? <3
Godt det er normaltKvalmen stiger og humøret svinger, men ellers bra
Bra med deg også?
JaSkal du?![]()
Jaa det skjønner jegJasannsynlighet for tvillinger samt litt redd for ny sa så vil få ting bekreftet
![]()
Mye fint du har funnetjeg kan nok ikke kjøpe alt jeg vil men må få til et par fine møbler eller noe
![]()
Og gubben da, fysjameg!
Jaa det skjønner jeg![]()
Ja det er mye fint jeg sikler etter, tror nok ikke jeg kjøper alt, men tror nok jeg skal ha denne vognarosa da om det blir ei lita tulle<3
![]()
I dag har jeg ikke snakket så mye med gubben for å si det sånn![]()
![]()