Den eviglange ventetiden! :)

5+6 :D

Kjøkkenet er nå min fiende :o prøvde å ta ut søpla, funka dårlig. Vaske stekepanna.. Funka dårlig alt stinker :s Akkurat som ved forrige svangerskap :)
Nå er en stk overivrig snøentusiast levert på skolen og det er enda et par timer til jeg skal på jobb så jeg tror jeg skal sove litt!:) *gjesp*

God morgen :) 5+6 <3
Har sovet så utrolig godt i natt! Vanvittig deilig. Ikke våknet en eneste gang, annet enn at jeg våknet 30 min før alarmen men det gjør ikke noe :) Skal snart sende lille minimann på skolen men kvier meg for å lage nistepakke, blir kvalm bare jeg går igjennom kjøkkenet :o selvom gubben vasket det i går så er det ille :p Ellers er jeg i grei form:)

God morgen :) 5+6 <3
Har sovet så utrolig godt i natt! Vanvittig deilig. Ikke våknet en eneste gang, annet enn at jeg våknet 30 min før alarmen men det gjør ikke noe :) Skal snart sende lille minimann på skolen men kvier meg for å lage nistepakke, blir kvalm bare jeg går igjennom kjøkkenet :eek: selvom gubben vasket det i går så er det ille :p Ellers er jeg i grei form:)

Du får lage matpakke som går kjapt å lage, så du rekker å holde pusten mens du lager den :hilarious: Ferdig oppskjært brød, ferdig skivet ost, smakk ned i matboksen og evakuer kjøkkenet :D

Du får lage matpakke som går kjapt å lage, så du rekker å holde pusten mens du lager den :hilarious: Ferdig oppskjært brød, ferdig skivet ost, smakk ned i matboksen og evakuer kjøkkenet :D
Haha! Jeg smurte i etapper og tok en pustepause når jeg kjente jeg var nær med å kaste opp... Neimen ikke lett det her! :O :p

Yay 6+0 og 7 uker på vei <3
Har hatt hvilende nattevakt så har vært våken siden Kl. 4. Ganske trøtt og mega kvalm! Holdte på å kaste opp flere ganger på jobb i dag, godt de jeg jobbet med i dag vet at jeg er gravid :) Nå tenkte jeg å prøve å legge meg litt :)

Å fy svarte jeg hater reker!! Guttungen sølte en hel boks med reker og den jævla safta ut over hele kjøkkengulvet! Stinker jævla fiskefabrikk i hele huset nå! Reker er herved bannlyst til frem til ihvertfall august!

6+1 og sofaen er min beste venn :) lader opp energinivået til klumpen kommer hjem fra skolen :) makan til trøtt og slappfisk:p

6+4 og jeg er så kvalm! Det er vanskelig å gå på jobb. Har heldigvis en helt super sjef som lar meg ta ofte pauser og hvile :) Gleder meg til kvalmen er overstått. Dårlig med mat men spiser Ritz og rosinboller så får i meg noe :) Men jeg et takknemlig hver dag <3

Å fy svarte jeg hater reker!! Guttungen sølte en hel boks med reker og den jævla safta ut over hele kjøkkengulvet! Stinker jævla fiskefabrikk i hele huset nå! Reker er herved bannlyst til frem til ihvertfall august!

Reke"safta" stinker nok som er det uten å være gravid også :eek: Skjønner deg godt! :P

6+5 og jeg har så lyst til å bestille tul :) lengter etter å se det bankende hjertet til lille frøet mitt <3 hadde to deilige drømmer, drømte at jeg så det vakre hjertet og drømte at lille babyen lå i armene til storebror og smilte så nydelig. Det var en vakker baby. Men irriterende at jeg ikke kunne se om det var gutt eller jente hehehe :D

6+5 og jeg har så lyst til å bestille tul :) lengter etter å se det bankende hjertet til lille frøet mitt <3 hadde to deilige drømmer, drømte at jeg så det vakre hjertet og drømte at lille babyen lå i armene til storebror og smilte så nydelig. Det var en vakker baby. Men irriterende at jeg ikke kunne se om det var gutt eller jente hehehe :D

Gjør det! Gjør det! Gjør det! :D Viktig å ha noen delmål og se frem til :)

6+6 og første oppkast i dag! Blah... Men jeg er ikke sikker på om det pga graviditeten eller omgangssyke for jeg føler meg helt jæ****:s ringt inn syk så ligger rett ut på sofaen. Blæh

Back
Topp