Ja<3 hvordan går det med deg?Nyt tiden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja<3 hvordan går det med deg?Nyt tiden!
Vi holder ut. Følelsene er opp og ned. Må dessverre bare vente å se hva som skjer.Ja<3 hvordan går det med deg?
Krysser fingrene <3Vi holder ut. Følelsene er opp og ned. Må dessverre bare vente å se hva som skjer.
God morgen 5+6 <3
Har sovet så utrolig godt i natt! Vanvittig deilig. Ikke våknet en eneste gang, annet enn at jeg våknet 30 min før alarmen men det gjør ikke noe Skal snart sende lille minimann på skolen men kvier meg for å lage nistepakke, blir kvalm bare jeg går igjennom kjøkkenet selvom gubben vasket det i går så er det ille Ellers er jeg i grei form
Haha! Jeg smurte i etapper og tok en pustepause når jeg kjente jeg var nær med å kaste opp... Neimen ikke lett det her! :ODu får lage matpakke som går kjapt å lage, så du rekker å holde pusten mens du lager den Ferdig oppskjært brød, ferdig skivet ost, smakk ned i matboksen og evakuer kjøkkenet
Å fy svarte jeg hater reker!! Guttungen sølte en hel boks med reker og den jævla safta ut over hele kjøkkengulvet! Stinker jævla fiskefabrikk i hele huset nå! Reker er herved bannlyst til frem til ihvertfall august!
Ja det er verre en døden altså men fy og forbanna jeg var! I tillegg så skal guttene her i hus knaske på sånn hvitløk i marinade.... Ekle folk :sReke"safta" stinker nok som er det uten å være gravid også Skjønner deg godt!
Haha, disse luktene altsåJa det er verre en døden altså men fy og forbanna jeg var! I tillegg så skal guttene her i hus knaske på sånn hvitløk i marinade.... Ekle folk :s
6+5 og jeg har så lyst til å bestille tul lengter etter å se det bankende hjertet til lille frøet mitt <3 hadde to deilige drømmer, drømte at jeg så det vakre hjertet og drømte at lille babyen lå i armene til storebror og smilte så nydelig. Det var en vakker baby. Men irriterende at jeg ikke kunne se om det var gutt eller jente hehehe
Hehehe jeg må bare finne noen grunner til å forsvare det hele for mannen jeg har såååå lyst <3Gjør det! Gjør det! Gjør det! Viktig å ha noen delmål og se frem til
6+6 og første oppkast i dag! Blah... Men jeg er ikke sikker på om det pga graviditeten eller omgangssyke for jeg føler meg helt jæ****:s ringt inn syk så ligger rett ut på sofaen. Blæh