Den eviglange ventetiden! :)

4+5 i dag <3 og jeg er kvalm! Prøvd å spise men det hjalp lite. Hadde planlagt full vask av hus i dag før mini er ferdig på skole men spørs det om jeg har tatt meg vann over hodet :s Kjenner jeg er fortsatt litt såret over uttalelsen til samboer, så tenker å ta en ordentlig prat med han i kveld. Nå må han skjerpe seg! Jeg mistenker at han gruer seg litt for i forrige svangerskap var jeg veldig syk og sengeliggende en periode pga kvalme og hormoner uten like så jeg kan forstå han. Men jeg tror ikke det blir like hardt denne gangen. Jeg leverte en super spent gutt på skolen i dag som gleder seg til å gå fra dør til dør men noen kompiser, det er stas for barna det :) vi har kjøpt inn masse skummelt pynt og laget gresskar i år så det blir gøy :)
a9c6a1f1a9a039f7eab09f2fb1ec60c2
 
Men det høres så feil ut om det er sexen han føler på om det handler om at du var dårlig sist! Er jo ikke akkurat kjekt for deg å være dårlig heller liksom :/ håper han tar til fornuften etter en prat :)
 
Men det høres så feil ut om det er sexen han føler på om det handler om at du var dårlig sist! Er jo ikke akkurat kjekt for deg å være dårlig heller liksom :/ håper han tar til fornuften etter en prat :)
Ja jeg vet :/ skjønner ikke helt hva som er problemet. Men det må jo ordne seg før eller siden :)
 
4+6 i dag :D Og 12,1% av svangerskapet er over :p i følge appen :D Det var godt å få snakket ut med samboeren ,han var forberedt på at prøvingen kom til å ta tid pga p-pillebruk i noen år, spiren satt på pp2 så han ble naturlig nok litt sjokkert. Han ba om unnskylding for det han sa, han mente det ikke sånn. Så nå er vi på nett igjen :) Nå blir det bare fryd og gammen fra nå :p

Jeg er på vei inn i min 2 mnd som gravid og forskjellen er ikke så stor enda, ikke særlig kvalm, ikke overveldende hormonell som sist og nyter det så lenge det varer, for merker lunta blir kortere og kortere hehe :)
 
4+6 i dag :D Og 12,1% av svangerskapet er over :p i følge appen :D Det var godt å få snakket ut med samboeren ,han var forberedt på at prøvingen kom til å ta tid pga p-pillebruk i noen år, spiren satt på pp2 så han ble naturlig nok litt sjokkert. Han ba om unnskylding for det han sa, han mente det ikke sånn. Så nå er vi på nett igjen :) Nå blir det bare fryd og gammen fra nå :p

Jeg er på vei inn i min 2 mnd som gravid og forskjellen er ikke så stor enda, ikke særlig kvalm, ikke overveldende hormonell som sist og nyter det så lenge det varer, for merker lunta blir kortere og kortere hehe :)
Så bra at dere fikk pratet ut om det:happy:
Man blir vel alltids litt paff når det klaffer fort:shy:
Håper du slipper kvalmen å at du slipper det værste hormonelle igjennom hele graviditeten:happy:
 
5+0 og i svangerskapsuke 6<3 i dag eller i morgen slår det lille hjertet for egen maskin :) etter det minsker risken for SA:) Sitter med en kopp kaffe og ser på tv før jobb :D Jeg er nå på dag, 2 med niktoinfri juice (e-sigarett) og det går overraskende greit :D denne uka blir alle de viktigste organene laget så er perfekt tidspunkt å slutte med nikotin :)
 
5+1 <3
I dag er jeg litt kvalm så har ikke fått i meg særlig med mat. Prøvd å spise en yoghurt men ble bare halve:) får prøve igjen senere. I et par dager nå har livmora strekt og holdt på men i dag er det ikke fullt så vondt, det er bra :)
 
5+1 <3
I dag er jeg litt kvalm så har ikke fått i meg særlig med mat. Prøvd å spise en yoghurt men ble bare halve:) får prøve igjen senere. I et par dager nå har livmora strekt og holdt på men i dag er det ikke fullt så vondt, det er bra :)
Har også hatt strekkvondt, men ikke så langt i dag. Håper det er et godt tegn. Fortsatt kvalm, først nå, etter 3,5timer oppe, jeg klarer å spise litt.
 
Har også hatt strekkvondt, men ikke så langt i dag. Håper det er et godt tegn. Fortsatt kvalm, først nå, etter 3,5timer oppe, jeg klarer å spise litt.
Hadde nok vært et dårligere tegn om vi ikke kjente noe som helst tror jeg :) Godt du fikk i deg litt :) spiste to skiver rista brød jeg :)
 
5+2 :D

Jeg har altså sovet sååå godt i natt, helt nydelig! Men våknet i dag like trøtt som ellers haha! Kjenner her jeg sitter på jobb at det skal bli godt å sove når jeg kommer hjem :p Er litt kvalm i dag og har fryktelig vondt i venstre brystvorte:eek: alt i alt er formen din :D kan ikke klage. Og så er det helg og jeg har fri helt til mandags kveld :D
 
Jeg har så inni granskauen vondt i venstre brystvorte at jeg føler meg nesten kvalm :( skulle sjekke den og fikk klemt ut mye gul hvit puss.. Tjukt... Nesten som tjukk brystmelk eller kvisegugge.. Sorry tmi men jeg skvatt! Prøvde å presse ut mer for det lettet litt på smerten og nå er det hard konsistens... Skjønner ikke dette jeg :eek: ringer legen på mandag om smerten er like ille.. Kjennes ut som at hele nippelen skal sprenge :s
 
Jeg har så inni granskauen vondt i venstre brystvorte at jeg føler meg nesten kvalm :( skulle sjekke den og fikk klemt ut mye gul hvit puss.. Tjukt... Nesten som tjukk brystmelk eller kvisegugge.. Sorry tmi men jeg skvatt! Prøvde å presse ut mer for det lettet litt på smerten og nå er det hard konsistens... Skjønner ikke dette jeg :eek: ringer legen på mandag om smerten er like ille.. Kjennes ut som at hele nippelen skal sprenge :s

What?? Så rart, det hørtes ikke deilig ut :( Ring legen uansett på mandag kanskje?
 
What?? Så rart, det hørtes ikke deilig ut :( Ring legen uansett på mandag kanskje?
Ja det er skikkelig skummelt. I dag er det ikke like vondt men fortsatt ganske vondt. Tenkte å ringe jordmor på mandag, hun vet nok bedre enn legen hehehe :p satser på at ingenting er galt da:)
 
5+4 :)
Disse dagene har jeg følt meg skikkelig gravid! Og det er helt fantastisk :) Vært litt kvalm og har kjempe vonde pupper. Men kjenner at noe er annerledes inni magen <3 kan ikke ligge på magen lenger for det er ubehagelig.
 
5+4 :)
Disse dagene har jeg følt meg skikkelig gravid! Og det er helt fantastisk :) Vært litt kvalm og har kjempe vonde pupper. Men kjenner at noe er annerledes inni magen <3 kan ikke ligge på magen lenger for det er ubehagelig.
Nyt tiden!
 
Back
Topp