Den AWSOME!!! Laaaange tråååden vår!!!

åååmagaaaad, jeg gir opp hele BV snart
 
Heihei folkens:)
Nå har vi også kommet oss hjem, godt å være hjemme igjen! 
Ble 4 netter hos svigers, og 2 hos mine:)
 
Er et par posetive ting med den nye babyverden også.
Veldig kjekt at det er så mye lettere å legge ut bilder.
Og så er det lettere å fikse avatar og signatur.

pluss at jeg plutselig ble supermedlememoticon
 
*Minibønna* skrev:
åååmagaaaad, jeg gir opp hele BV snart


Nei, ikke gjør det! vi trenger deg her:)
 
Jeg er innom å leser litt tråder,men merker at jeg er mye mindre interressert i "hva skjer på Bv idag" desverre...og det har ikke noe med at jeg ikke er interressert i dere jenter,men rett og slett at jeg ikke har hatt tid de siste dagene,pluss at jeg ikke liker den nye bv i hele tatt..:(

Jeg sover vanvittig mye også om dagen, fatter ikke hva som skjer med kroppen,men eier ikke energi og har latt robert tatt bollen hele tiden,jeg orker rett og slett ikke..idag sov jeg til halv tre! emoticon


Håper jeg får litt energi utover dagen! Bollisen sover nå, han hadde feber da han våkent idag,så han fikk seg en stikkpille,og har sovet i flere timer nå..usj, bare syting og klaging på meg idagemoticon
 
emoticon

Så fornøyd med at bv endelig funker igjen!!! 
 
Jeg klarer ikke å komme til SISTE side på denne tråden!
 
For en dag

Nå ser det ut til at Elli har POLLEN allergi, og hei hvor det går, i dag begynner hun på allergi medisiner

I hele påsken har hun sovet to gode lurer på dagtid og nogenlunde OK om natten, plutselig i dag-HELVETE igjen,eller i natt er vel rettere å si, jeg blir sprø, kan hun ikkebare holde på de gode dagene og gi bæng i de dårlige?

Vært å tatt blodprøver av henne, nå skal hun fullstendig allergi sjekkes, NOE reagerer hun på, vi må bare finne ut hva!
 
*Minibønna* skrev:
For en dag

Nå ser det ut til at Elli har POLLEN allergi, og hei hvor det går, i dag begynner hun på allergi medisiner

I hele påsken har hun sovet to gode lurer på dagtid og nogenlunde OK om natten, plutselig i dag-HELVETE igjen,eller i natt er vel rettere å si, jeg blir sprø, kan hun ikkebare holde på de gode dagene og gi bæng i de dårlige?

Vært å tatt blodprøver av henne, nå skal hun fullstendig allergi sjekkes, NOE reagerer hun på, vi må bare finne ut hva!


uff så kjedelig:( Håper at dere finner utav det! 
 
Å komme seg på trening er SERIØST tiltak i dag*blæææ*
 
Hvordan merker dere på Ellinor at hun reagerer? 
 
toffen skrev:
Hvordan merker dere på Ellinor at hun reagerer? 


Min mann var/er allergisk mot gress,gåsunger og noe pollen, så det ligger jo der

Hun er rød rundt øynene, renner av de, veldig tett og snørrete,sutrete og utilpass, kom veldig nå når det varme været eksploderte, så nå prøver de ut allergi medisin, så skal vi se om det gir noe effekt, hun har også tatt blodprøve som skal sjekke for ALLE allergier i dag

I tillegg har eksemet blomstert litt opp*dåne*
 
den tråden har jeg helt glemt.. hehe jaja.. Men nå kommer det hvertfall et aldri så lite innlegg..

Men du bønna, har dere sjekket henne for astma? Astma starter også som regel med eksem og allergier..
Stakkar lille Ellinor, ikke noe særlig at hun er sånn :(
 
De lytter på henne og tror ikke det er noe astma, hun har jo ikke vært tett i vinter. det piper ikke i bryste eller surkler.

Hun klør veldig på kroppen, bena henne ser full i sår for hun klorer seg om jeg ikke har pysjamas med føtter på:-( syns så synd i dne lille kråka mi, vil at hun skal bli så stor at hun kan si til mammaen sin hva som er galt:-(

I molde sov hun så godt, da sov hun i en kjeller på ISKALDT rom.. Vurderer å flytte opp der altså*knegg*

 
Grunnen til at jeg spør er at Didrik blir så rød rundt øynene sine, og renner fra nese og. 
Konstant "forkjølet" liksom. Og pappaen m/familie er allergisk............................ 

Hm, vil ikke at han skal ha det og :( 
 
toffen skrev:
Grunnen til at jeg spør er at Didrik blir så rød rundt øynene sine, og renner fra nese og. 
Konstant "forkjølet" liksom. Og pappaen m/familie er allergisk............................ 

Hm, vil ikke at han skal ha det og :( 


Høres ut som Ellinor ja, renner fra Øyne og nese, rød og kommer mye puss, i følge legen er det typiske allergi tegn. Be legen ta en IEG/IGE(husker ikke rett rekkefølge) blodprøve, selv om de er små, så kan man da jobbe seg ut i fra et utgangspunkt. Ellinor fikk en dose medisin i 17 tiden, og allerede i 20 tiden syns jeg hun virker litt bedre. Kan være at jeg innbiller meg, men så får vi ta til takke med evt placebo effekt og!
 
hvilken medisin fikk hun? 
 
toffen skrev:
hvilken medisin fikk hun? 


Aerius heter den..

Står at dne ikke er for så små i felleskatalogen, men hun ringte her og der, fikk angitt en lavere dosering som kunen økes ved behov!
 
sitter her med hedda i fanget og ser ut som de blir en lang natt, hun hoster sånn....
og storebror har fått øyebetennelse, så får håpe eg får litt søvn i natt siden han blir hjemme i morgen
 
mamma 05. og 09 skrev:
sitter her med hedda i fanget og ser ut som de blir en lang natt, hun hoster sånn....
og storebror har fått øyebetennelse, så får håpe eg får litt søvn i natt siden han blir hjemme i morgen


uffda:( Håper at du fikk sovet litt!
 
Back
Topp