Den AWSOME!!! Laaaange tråååden vår!!!

Har en morgenfrisk snuppe som var klar for dagen kl 05.00! Hun fikk ligge i senga vår til 6, så var det opp;)

Men nå virker hun klar for en hvil igjen.. eller.
 
Off, glemmer liksom ut denne tråden litt jeg :-P
Det tar så lang tid å svare i en tråd at jeg gjør det mindre for tiden :-P
Håper det går fortere etterhver :-D

men nå skal jeg prøve å huske på å poste noe her når jeg er innom!! :D
 
Hva skal dere idag da jenter?

Her er det tannlegen om en time.. grøss!
Vondt for tennene mine OG lommeboken.. Gah!
Egenandel hos tannlegen hadde vært en fin ting ;-)
 
idag er Mathias 6 månder emoticon
om ikke så alt for lenge skal vi på 6månders kontroll,
og så unge foreldre gruppa etterpå:)
 
Prøvde bunaden min i sted. Den var trang!
Men jeg skal gå¨med den i konfirmasjonen på søndag! Få bare holde inn magen;)
Har blitt for mye godis og usunt i det siste, må komme ut av sirkelen.
 
Jeg måtte lete meg fram til denne tråden!
 
I kveld koser vi oss med norske talenter på tv:) Og et glass rødvin:)
 
høre på mamman min jeg, og tar meg ei iiiskald øl - og slapper av , helt alene =)

d er ganske DIGG!
 
funnybunny85 skrev:
høre på mamman min jeg, og tar meg ei iiiskald øl - og slapper av , helt alene =)

d er ganske DIGG!


Høres bra ut! :)
 
sommer! :D:D

 
Man skulle ikke tro det men det er faktisk mulig å dra på en gedigen handletur med to barn og søskenvogn.
Vi var først på G-sport og kjøpte barneseter til sykkel. Deretter var vi så lure at vi dro på plantasjen. Det i seg selv er greit nok hvis vi bare skulle ha et par ting. Men neida. Endte opp med 4 blomsterkasser, 8 *50 liters sekker med jord og 3 store poser med blomster/planter. Og det med allerede bagasjen full. Vi fant plutselig ut at vi ville pynte opp terrassen litt.. Neste gang skal drar vi nok uten unger og tomt bagasjerom.

Kan trygt si at bilen var litt stappa. Var heldigvis ikke så lang vei hjem..
 
Vondt i armen, og trøtt etter en lang dag i solen! Blir deilig å legge seg og tenke på at sambo tar ungene i natt 

god natt alle 
 
toffen skrev:
Vondt i armen, og trøtt etter en lang dag i solen! Blir deilig å legge seg og tenke på at sambo tar ungene i natt 

god natt alle 



høres bra ut! Bare det at de nettene pappaene skal ta de, er ALLTID de lette nettene. Slår aldri feil!
 
Kom mai du milde skjønne..

Hva skjer med at når vi endelig er i mai så blir det kaldere enn det har vært siste halvdel av april. Det rimer ikke helt. Var jo nesten kuldegrader i natt.
Vil ha tilbake varmen!
 
har vært på tivoli idag, tok spykoppene en del ganger å ble DRIT dårligemoticon
hahahaha
 
liker at det går litt fortere å skrive svar nå :)
 
Noen som vet om de behandler bronkitt med antibiotika i Norge? Lille kråkebollen har bronkitt(jeg mistenker astma, pappan hadde det og hun er atopiker) Så nå ble hun satt på en ti dagers AB kur fir bronkitt... Får man AB for det i Norge?de er ram på å gi ut AB hr i USA,da vi bode het fikk vi det for vondt i en fing liksom. Noen som vet?
 
Til helgen skal bunnen på senga senkes! I natt våkna jeg av at Serine stod oppreist på kne og holdt i kanten! Skummelt!

Begynner å bli stor nå, flinke jenta mi :)
 
ÅÅÅ Bønna jeg føler så med dere. Jeg er super allergisk mot pollen og i år er det virkelig ille og værre er det at jeg ikke kan ta sprøyta eller pillene pgr amming.

Er livredd for at ungene vil få det, men det ser greit ut enda.Men så kjedelig at snuppa deres har fått det også.

Aerus har også jeg brukt og den har funket bra.

 
Jeg er så dårlig på å poppe innom tråden her, men jeg kan jo si at idag er det 10 år siden min kjære ilder Oliver kom til verden. Ildern som var mer en hund og katt i ett enn en ilder *mimre* Men desverre døde han på operasjonbordet bare 5 år gammel :( Men datoen husker jeg og selvfølgelig de gode minnene :)
 
Back
Topp