Den AWSOME!!! Laaaange tråååden vår!!!

junior er lagt for en dupp i vogna!
 
senga vår knakk i går, så nå må vi handle ny..
 
burde ha rydda litt her.. venter litt til :p
 
MammaSN skrev:
senga vår knakk i går, så nå må vi handle ny..


Ojda! Gikk det så vilt for seg? ;)
 
Rosa Mirabella skrev:
MammaSN skrev:
senga vår knakk i går, så nå må vi handle ny..


Ojda! Gikk det så vilt for seg? ;)

haha neida :p
veit ikke helt hvordan jeg skal forklare:p
kjæresten "hoppa" bak på rygg også knakk den emoticon
 
MammaSN skrev:
Rosa Mirabella skrev:
MammaSN skrev:
senga vår knakk i går, så nå må vi handle ny..


Ojda! Gikk det så vilt for seg? ;)

haha neida :p
veit ikke helt hvordan jeg skal forklare:p
kjæresten "hoppa" bak på rygg også knakk den emoticon


Særlig! Hihi. Neida. Okay:)   Kjekt med ny seng da:) eller?
 
jaja! Side 3 og greier! 

STORKOST oss i dag på grilling hos iseogmamma med alle de vakre mammaene og babyene :D:D

 
idag har vi vært på sykehuset å prikktesta junior :)
 
Fått bildene fra fotografturen vår i dag, men vet ikke hvordan man legger inn bilder her lenger. Lagt ut noen på fb da :) 
 
prøvde å gi mathias en medisin vi hadde fått igår, men med engang han fikk det innafor munnen sprutgulpa han...
 
tirsdag i dag!!
 
spiser så sinnsykt god pasta.. NAM!
 
ligger ute på altanen å soler meg :)
junior sover i vogna, og jeg skal bli brun mens jeg ser one tree hill :D
 
Nå har sambo vært hjemme i halvannen uke pga operasjonen min............Og nå syns jeg det holder altså :) 
Blir tussete snart av å ikke få gjort alt jeg vil, på min måte. Hehe. 

Men armen er mye bedre, så jeg bretter på klær og vasker enda mer klær. Mini sover, og gubben........jo han har pappaperm og ligger på sofaen emoticon
 
Hei jenter Vi koser oss på tur, Ellinor er eksemplarisk, verdens beste reisefølge<3 jeg er virkelig heldig, begge barna er super easy å ha med på reiser. I dag er det himla varmt, vi sitter bare å venter på at det skal brake løs med lyn og torden. Elli sover litt, så skal vi shoppe og spise sushi-LYKKE
 
Åh, det hørtes deilig ut, Bønna!
Tror du og Elli storkoser dere på jentetur :):)
Her har det vært sommervarmt i dag, og vi har kosa oss på kafé. Også har vi vært på avslutning på babysvømminga, og Simen O. har fått sitt andre diplom :D *stolt*
 
Høres deilig ut Smulan, flinke SO da:) vi gleder oss til å se dere igjen. Ja, kråka er super snill, jeg skal virkelig ikke klage, smiler og er blid hele tiden, vi chiller og koser oss. De siste dagene skal tilbringes på stranda, var for varmt med bassenget i dag, der likte ikke elli seg..
 
Ja, er vel diggere på stranden for henne, der blåser det sikkert litt mer :)
Gleder oss masse til dere kommer hjem og til å treffes neste uke :)
 
Ja, stranden er mer digg for mor også*renner vekk*

Så får ta de siste dagene der, før vi drar hjem. Skal bi god å se Oddisen og Storebror igjen, selv om vi skyper ofte, er jo ikke så lenge til vi drar til Canada sammen <3

treff neste uke ja, vi gleder oss. Dere får tåle skittent hus og dårlig servering ;-S HAHA, jeg sovner sikkert litt innimellom også
 
er så godt at junior er begynt å sove ordentlig på dagen. det merkes at han får mere søvn nå ja.
 
Back
Topp