Den AWSOME!!! Laaaange tråååden vår!!!

Trøtt og fryser. Hodepine...... BLÆ. 
Hater denne lavkarbokuren emoticon
 
nå tar mathias sin andre dupp. jeg skal rydde opp litt her. og se one tree hill :p
 
ragnarekkverk skrev:
Har spist frukost...er TRØTT i dag! huff....kan ikke sitte oppe så sent på kvelden..helt ødelagt!
Men, i alle fall...200 gram til og jeg har gått ned 10 kg siden 3.Januar!!!! Er 2,5 kg fra målet mitt (men tar gjerne av et par bonuskilo også:))..
Min svigermor mener at man aldri blir kvitt gravidmagen...mitt oppdrag er bevise det og dermed påstå at hun bare er lat! haha!!:)

Wow, så flink du har vært!! Imponert jeg. Ser jo på fb hvor ofte du trimmer, og skjønner ikke hvordan du får tid med tre små??
 
Flinke ragna.. Toffen: lavkarbo blir bedre nær kroppen blir vant til det.
 
Vi koser oss forsatt på tur, men nå ser jeg fram til å komme hjem, savner gutta veldig. Hadde nok vært verre om ikke elli var med, hun demper nok litt av hjemlengselen Men vi skal NYTE de siste dagene! My gååååd som jeg har shoppa.... Iiiiikkk
 
*Minibønna* skrev:
Vi koser oss forsatt på tur, men nå ser jeg fram til å komme hjem, savner gutta veldig. Hadde nok vært verre om ikke elli var med, hun demper nok litt av hjemlengselen Men vi skal NYTE de siste dagene! My gååååd som jeg har shoppa.... Iiiiikkk


Tipper det er to der hjemme som savner dere også!!! Når kommer dere hjem? 
 
emoticon søt smiley :)
 
Trøtt... Sur... Ellinor styra i hele natt, og styrer forsatt, jeg blir gal av slikt, sov om du er trøtt liksom...
 
idag har jeg tenkt å SHINE huset, og lage lasagne til kl halv 4!
 
i morgen skal jeg på spa!
 
MammaSN skrev:
i morgen skal jeg på spa!





Hørtes fryktelig vondt ut også så kjedeligemoticon



Kos deg masse heldig grisen:)

 
hihihi :)

takk, det skal jeg :D
 
Jetlag er teit
 
Landstreff emoticon
 
Allooooooo, long time noo see.
Er det noe liv her enda? har vært mega busy siste 6-7 mnd så har ikke vært online nesten.
whats new? :D
 
Hei hei :)
Savner denne tråden altsåååå!!!
 


MammaOgLilleS skrev:
Hei hei :)
Savner denne tråden altsåååå!!!


eg og!
 
Leeeeeeeeeeeeeeeenge siden jeg har vært her inne nå, å enda lengre siden jeg har svart på en tråd..
 
Back
Topp