Den AWSOME!!! Laaaange tråååden vår!!!

I dag skal vi til fotograf. Blir spennende å se om ungene vil oppføre seg [8D]
 
ORIGINAL: funnybunny85

ORIGINAL: Rosa Mirabella

ORIGINAL: *Nikki*

ORIGINAL: Rosa Mirabella

Vi fikk svarbrev fra kommunen i går.
Og svaret var som ventet: AMALIE FÅR IKKE BARNEHAGEPLASS.



huff da.
hva er planen da,om det er noe plan..


Har ikke noen plan. Synes det er veldig veldig dumt. Har rett og slett født på feil del av året..[:-]what to do nå?



har du hørt i Laudal bhg??


Nei. Men snakket med mannen om barnehage i Marnardal kommune, og vi kom vel egentlig fram til at det blir fryktelig fryktelig tungvint for oss, mtp jobb i kr.sand.
 
ORIGINAL: *Minibønna*

Rosa: dagmamma??

Ja, diiig at passet fikset seg. 11 dager til avreise!!


Ja, vi er på jakt.
 
opp og hopp. Vi er hos svigers og skal være her til fredag.

KAKEPRESS! liker det ikke. Blir generelt litt mye mat.

Men ellers er det flott å være her[:D]
Svigers er kjempekjekke og veldig gode i seg[:D]
 
ORIGINAL: Rosa Mirabella

ORIGINAL: funnybunny85

ORIGINAL: Rosa Mirabella

ORIGINAL: *Nikki*

ORIGINAL: Rosa Mirabella

Vi fikk svarbrev fra kommunen i går.
Og svaret var som ventet: AMALIE FÅR IKKE BARNEHAGEPLASS.



huff da.
hva er planen da,om det er noe plan..


Har ikke noen plan. Synes det er veldig veldig dumt. Har rett og slett født på feil del av året..[:-]what to do nå?



har du hørt i Laudal bhg??


Nei. Men snakket med mannen om barnehage i Marnardal kommune, og vi kom vel egentlig fram til at det blir fryktelig fryktelig tungvint for oss, mtp jobb i kr.sand.


okei, men d skjønner jeg jo egentlig =)

MEN, svigerfar jobber i Sogndalen kommune, og han sa at di skulle bygge en NY barnehage nå,
(tenkte jeg skulle søke jobb der, derfor han nevnte den!)...så d kan jo være at d blir ledige plasser der??

vet jo ikke om di allerede har fylt opp, men kaaaan jo være at di ikke har fått inn barn i den enda, siden den ikke er bygd enda :)

rart formulert, men du skjønte hva jeg mente ? hehe....
 
ORIGINAL: funnybunny85

ORIGINAL: Rosa Mirabella

ORIGINAL: funnybunny85

ORIGINAL: Rosa Mirabella

ORIGINAL: *Nikki*

ORIGINAL: Rosa Mirabella

Vi fikk svarbrev fra kommunen i går.
Og svaret var som ventet: AMALIE FÅR IKKE BARNEHAGEPLASS.



huff da.
hva er planen da,om det er noe plan..


Har ikke noen plan. Synes det er veldig veldig dumt. Har rett og slett født på feil del av året..[:-]what to do nå?



har du hørt i Laudal bhg??


Nei. Men snakket med mannen om barnehage i Marnardal kommune, og vi kom vel egentlig fram til at det blir fryktelig fryktelig tungvint for oss, mtp jobb i kr.sand.


okei, men d skjønner jeg jo egentlig =)

MEN, svigerfar jobber i Sogndalen kommune, og han sa at di skulle bygge en NY barnehage nå,
(tenkte jeg skulle søke jobb der, derfor han nevnte den!)...så d kan jo være at d blir ledige plasser der??

vet jo ikke om di allerede har fylt opp, men kaaaan jo være at di ikke har fått inn barn i den enda, siden den ikke er bygd enda :)

rart formulert, men du skjønte hva jeg mente ? hehe....


Ja jeg skjønner hva du mener! :) Det hadde jo vært helt topp med flere plasser i kommunen, er tydelig at det trengs. Ingen av de som ble født etter 1.september fikk plass, utifra hva jeg forsto av svarbrevet[&:]
 
ORIGINAL: frøken Andersen*

I går fikk vi en lamaze dukke i posten som er bestilt fra ebay :)
Og i dag fikk vi to prinsesse mam smokker som også er bestilt fra ebay [:)]


gøy[:D]
 
ORIGINAL: frøken Andersen*

Her er den ene nye smokken [:)]



Hun er ingen smokkebaby, liker heller å se på de og snakke med de [:)]
Bruker kun smokk til innsovning, så og si :)


Den var kjempefin! Og jenta di er nydelig![:D]
 
Gikk ikke så bra hos fotografen i dag, Didrik fikk plutselig feber og ville ikke bli tatt bilde av :(

Storebror derimot, han koste seg sånn foran kamera at han ikke ville gå. Glad i oppmerksomhet ja!!!
 
ORIGINAL: toffen

Gikk ikke så bra hos fotografen i dag, Didrik fikk plutselig feber og ville ikke bli tatt bilde av :(

Storebror derimot, han koste seg sånn foran kamera at han ikke ville gå. Glad i oppmerksomhet ja!!!


Ånei, så dumt:( Godt at storebror trivdes foran kamera da!
 
Husker ikke helt hva jeg drømte i natt, men husker at minibønna dukket opp![8D]
 
Her var det ikke mye liv på morgenkvisten!
 
er det bare Amalie som insisterer på å stå opp kl 6? [8D]
 
JEg har sovet til 9.30 i dag!!
Svigers spurte i går om de kunne få ha henne i natt!! Så da sa vi ja! Det har gått kjempe bra!!
 
hadde en hæærlig dag igår[:D]
var ute hele dagen!
 
akkurat laga og spist kebab! kjempegodt[:D][:D]
 
hmmm, vesla kan vist ikkje sove middag til kl 18 lengre og legge seg halv 8... Ligg å jabba med seg sjølv på soveromet no... Må nok til med seinast kvil til kl 17 no[;)]
 
Trøtt. Eldste vil ikke sove. Irriterende.

I morgen kommer svigers, så bør vel rydde litt i huset. Eller rettere sagt, sambo bør rydde litt
 
Back
Topp