Daydream sin vei mot baby <3

Prøvde igjen, men nei, ingen finnes i min størrelse :oops:
Merkelige proporsjoner på meg :rolleyes:

Vi har helt egne størrelser. Matcher ingen andre leverandører. Det er helt nødvendig for deg å gå inn i butikken og la deg bli målt :) først da finner du størrelsen din :)
 
Vi har helt egne størrelser. Matcher ingen andre leverandører. Det er helt nødvendig for deg å gå inn i butikken og la deg bli målt :) først da finner du størrelsen din :)
Bruker 85A men med forlenger bak, så ikke den størrelsen det er flest av egentlig, uansett hvor jeg har sett.
Men har ingen butikk rundt her heller. Bor på en plass med mest sånne "vanlige" store kjedebutikker.
 
Bruker 85A men med forlenger bak, så ikke den størrelsen det er flest av egentlig, uansett hvor jeg har sett.
Men har ingen butikk rundt her heller. Bor på en plass med mest sånne "vanlige" store kjedebutikker.


En A hos HM, Lindex, Cubus etc kan fint være D, DD eller E hos oss ;)
 
En A hos HM, Lindex, Cubus etc kan fint være D, DD eller E hos oss ;)

signerer denne! For noen år tilbake så kjøpte jeg bh på change før jeg skulle i bryllup, og de målte meg til DD! Jeg brukte B i andre BHer jeg hadde! Skal sies at de målte meg til 65, noe jeg kjøpte! Den ble så trang at jeg måtte ta av meg bhen og gå uten utpå kvelden:hilarious::hilarious:
 
signerer denne! For noen år tilbake så kjøpte jeg bh på change før jeg skulle i bryllup, og de målte meg til DD! Jeg brukte B i andre BHer jeg hadde! Skal sies at de målte meg til 65, noe jeg kjøpte! Den ble så trang at jeg måtte ta av meg bhen og gå uten utpå kvelden:hilarious::hilarious:

Huff, det er ikke behagelig :shy::shy: Det viktigste å huske på er at du skal bære vekten av brystene på ribbeina. Ikke stroppene. 80% av belastningen skal være på beltet :) Kun 20% på skuldrene :)
Da unngår man belastningsskader på skuldrene pga tunge bryst.
Har man små bryst, er det ikke noe problem med slakkere rundt. De har ikke så tungt å bære på foran :p
 
CD28. Tenk om syklusen min bare var 28 dager lang :p:hilarious: Jeg har 5ish dager igjen. Om 1mnd har jeg startet på progynova igjen.
2 arbeidsdager igjen til miniferie :Heartred:Heartred
Skal ut og fly og må da ha på maske. Sikkerheten til andre rundt meg er selvfølgelig viktigst! Selv om det er vanskelig å puste med den maska på :shy::shy:
 
På vei hjem. Toget og siste etappe. Glemte metformin hjemme, så spørs om TR blir litt sein. Det går helt fint for min del. Stresser ikke denne runden i det hele tatt.
Bare ganske klar på mengde medisiner og at de SKAL ringe den dagen eggene dør. Jeg tar ikke en bomtur til Haugesund igjen..
 
Hvis dette ikke går, hvordan legge helt fra seg babydrømmen? :(
 
Det hadde jeg aldri klart og gjort jeg, jeg var forberedt på og kjempe på.
Hadde ikke gitt opp så lett :Heartpink
 
Det hadde jeg aldri klart og gjort jeg, jeg var forberedt på og kjempe på.
Hadde ikke gitt opp så lett :Heartpink

Vi har ikke mulighet til å ta det privat, så går det ikke - er det over og ut for vår del.
 
Hvis dette ikke går, hvordan legge helt fra seg babydrømmen? :(
Lenge siden jeg har lagt igjen spor her.. Har bare lyst å sende deg en styrke klem:Heartred
Det er vondt når de tankene kommer.. Jeg vet ikke hva jeg skal svare på det annet enn at alt håp er ikke ute enda.
Siste rundt, og mange trenger jo 3 uttak før det blir terminspire.
Håper inderlig at det er et gullegg blant de som de får ut. :Heartred
 
Lenge siden jeg har lagt igjen spor her.. Har bare lyst å sende deg en styrke klem:Heartred
Det er vondt når de tankene kommer.. Jeg vet ikke hva jeg skal svare på det annet enn at alt håp er ikke ute enda.
Siste rundt, og mange trenger jo 3 uttak før det blir terminspire.
Håper inderlig at det er et gullegg blant de som de får ut. :Heartred

Er jo 2 uttak igjen, så det er fremdeles en mulighet. Er bare veldig slitsomt å stå i ❤
 
Kjære, fine deg ❤️

Det er hardt det du står i nå, kanskje helt jævlig noen dager også. Frykten, sinnet, sorgen. Men én dag blir det verdt det, for det er ikke hvis du blir gravid - men når! Det har jeg stor tro på. ❤️❤️

Og i mellomtiden skal vi heie, trøste, mase og hjelpe deg ❤️❤️❤️
 
Kjære, fine deg ❤️

Det er hardt det du står i nå, kanskje helt jævlig noen dager også. Frykten, sinnet, sorgen. Men én dag blir det verdt det, for det er ikke hvis du blir gravid - men når! Det har jeg stor tro på. ❤️❤️

Og i mellomtiden skal vi heie, trøste, mase og hjelpe deg ❤️❤️❤️


Tusen takk for snille ord ❤❤
 
CD1. Da er det progynova start på CD22. Det blir søndag 02/08. Så da må jeg ringe inn 03/08.
 
Gratulerer med mensen :)
Så godt å være i gang tenker jeg. Skal heie på runden din og sende masse, masse babystøv.
Du kan få stafettpinnen, for jeg relativt ferdig med den når du kommer til uttak :Heartbigred
 
Titter innom.. etter 1 uttak er det jo masse muligheter igjen!! Og masse masse håp!! Dette går bra! Vi fikk vår på fryseforsøk etter 2 uttak :) husket jeg følte der tok lang tid, men når jeg tenker på det tok det bare 8 måneder (5 innsett) før jeg fikk positiv test.. i det lange løp er det ikke så lenge allikevel :) når du kommer i gang nå så går det bra snart skal du se!
 
Titter innom.. etter 1 uttak er det jo masse muligheter igjen!! Og masse masse håp!! Dette går bra! Vi fikk vår på fryseforsøk etter 2 uttak :) husket jeg følte der tok lang tid, men når jeg tenker på det tok det bare 8 måneder (5 innsett) før jeg fikk positiv test.. i det lange løp er det ikke så lenge allikevel :) når du kommer i gang nå så går det bra snart skal du se!

Vi har hatt 2 uttak :) første runde med 2 egg satt inn. 2-dagers. Negativt forsøk.
2 uttak, så døde alt på dag 5. Så vi får det forsøket på nytt igjen.
Er 2 forsøk igjen nå siden siste forsøket failet.
Har kun hatt 1 innsett :)
 
Back
Topp