Daydream sin vei mot baby <3

Pizza og lasagne er lette retter å snike inn grønnsaker i :) Squash og aubergine for eksempel er fine å lure inn i tomatsausen ;)

Jamie Oliver hadde gode tips på det. Sittet og sett på vidoene hans hele helga :p
 
CD30 - Kjenner mensmurringene har startet. De pleier å gjøre det et par dager før. Når det begynner å gjøre vondt, da vet jeg at krana har åpnet seg :android: Men da skal jeg jo ringe inn, så det er bra :)
Ellers, så suger det at TR skal komme på onsdag eller torsdag. Av den simple grunn at vi har varetelling på torsdag. Jobbe 10timer med menssmerter er ikke kult :sorry::sorry: Så da består dietten av smertestillende slik at jeg kommer meg igjennom dagen. Eller kanskje jeg skal gjøre det en av mine ansatte gjør? Ringe seg inn syk hver gang TR kommer? :hilarious::hilarious: Jepp, jeg sjefer fremdeles her :dead:
MEN! Det rareste. Min butikksjef har 15års erfaring som sjef. Jeg har nada niks! (eller nå har jeg hele 3,5måned!) Jeg har fått tilbakemelding fra de ansatte og ledelsen at de trives mye bedre under meg enn hu :wideyed::wideyed::wideyed::wideyed::wideyed::wideyed::wideyed::wideyed: Den beskjeden forvenetet jeg IKKE :wideyed::wideyed::wideyed::wideyed:
Og min sjef vil IKKE like å høre det (hvis hun får høre det da). Hun kommer til å bli blodfornærma og jeg er redd, ta det ut over oss alle. :oops:
Ellers er det mandag igjen. Gleder meg allerede til helga :bag::bag:
 
Sjekk ut hannelenes vegetar på instagram. Hun har også en bok som heter "en skikkelig digg kokebok" massevis av gode vegetarretter, hvor man såklart kan legge til litt kjøtt om det er ønskelig, men har fått så mye inspirasjon til å spise og tilberede grønnsaker på andre måter der :)

Ellers vet jeg ikke om jeg har skrevet her før, men følger med og heier på deg ❤️
 
Sjekk ut hannelenes vegetar på instagram. Hun har også en bok som heter "en skikkelig digg kokebok" massevis av gode vegetarretter, hvor man såklart kan legge til litt kjøtt om det er ønskelig, men har fått så mye inspirasjon til å spise og tilberede grønnsaker på andre måter der :)

Ellers vet jeg ikke om jeg har skrevet her før, men følger med og heier på deg ❤️

Takk for tips :) Han hjemme nekter å spise vegetar, så jeg må ha i kjøtt :)
 
CD1. Tanta kom seff etter haugesund har stengt :p Så ringer i morgen tidlig :)
 
Da har jeg snakket med de :) Skal starte med progynova i neste syklus på dag 22. Så ringe de når de åpner igjen den 03/08 :)
 
Takk for tips :) Han hjemme nekter å spise vegetar, så jeg må ha i kjøtt :)

Går fint å spise mindre kjøtt selv om samboeren er svoren kjøttfan :D Igjennom graviditeten har jeg snakket mye med mannen om hvorfor jeg har problemer med å spise masseprodusert / kjøtt, melk og andre dyreprodukter fra f.eks Tine, Nortura/Gilde, Prior og så videre (industrielt husdyrhold). Vi har snakket om hvor forjævlig grisene har det, kyrne har det, osv.
Så lenge man har et kunnskapsåpent og empatisk individ på andre siden av bordet så vil man som oftest møte forståelse og respekt, kanskje får de til og med en "aha-opplevelse" og visste ikke om tilstandene. Det er også mye enklere å få ned kjøtt-konsumet ved å si at man ønsker å snu om til en høykvalitets-kjøtt-hverdag, med mindre men etisk kjøtt. På den måten er det ikke "vegetar" eller "veganer", men heller "empatisk" :)

Just a friendly tip, har til og med snudd svigerforeldrene mine om gjennom åpen dialog. De brydde seg virkelig ikke om hvor biffen kom fra tidligere, og var drittlei av vegetarianer-ex'en til mannen min :p De kjøpte Argentinsk/Brasiliansk filet uten å trekke en mine. Nå kjøper vi alle fra en lokal bonde til 2-3 ganger prisen. Spiser dermed prosentualt mindre - og bedre - kjøtt :)
 
Går fint å spise mindre kjøtt selv om samboeren er svoren kjøttfan :D Igjennom graviditeten har jeg snakket mye med mannen om hvorfor jeg har problemer med å spise masseprodusert / kjøtt, melk og andre dyreprodukter fra f.eks Tine, Nortura/Gilde, Prior og så videre (industrielt husdyrhold). Vi har snakket om hvor forjævlig grisene har det, kyrne har det, osv.
Så lenge man har et kunnskapsåpent og empatisk individ på andre siden av bordet så vil man som oftest møte forståelse og respekt, kanskje får de til og med en "aha-opplevelse" og visste ikke om tilstandene. Det er også mye enklere å få ned kjøtt-konsumet ved å si at man ønsker å snu om til en høykvalitets-kjøtt-hverdag, med mindre men etisk kjøtt. På den måten er det ikke "vegetar" eller "veganer", men heller "empatisk" :)

Just a friendly tip, har til og med snudd svigerforeldrene mine om gjennom åpen dialog. De brydde seg virkelig ikke om hvor biffen kom fra tidligere, og var drittlei av vegetarianer-ex'en til mannen min :p De kjøpte Argentinsk/Brasiliansk filet uten å trekke en mine. Nå kjøper vi alle fra en lokal bonde til 2-3 ganger prisen. Spiser dermed prosentualt mindre - og bedre - kjøtt :)


Godt råd :) Takk :)
 
I morgen starter morroa igjen :D Da åpner sats og treningsbagen er allerede pakket og står klar :D Med ekstra håndkle til å ha med i treningssalen og antibac :D
Jeg skal trene før jobb, så jeg må dusje først - men det ordner seg :D
Gleder meg som en liten unge! :D
Frisør på tirsdag og trening igjen på onsdag.

Blir en god uke :D
 
På fredag tok jeg valget og investerte i en FitBit Versa 2 og i dag fikk jeg kjørt den på trening og på jobb. Jeg må si. Holy Crap. Jeg angrer IKKE.
104879810_674399596452525_5451104984809276862_n.jpg


Jeg har fått brukt kroppen min godt i dag ja :p
 
Gratulerer med ny klokke! Jeg har vel 1 av den, eller er det 2, jeg husker ikke jeg.
Men min har ikke så mange skritt som din har.

Høres godt ut og bruke kroppen :) Jeg heier på deg
:wav
Fra sofakroken :sorry:
 
CD12. Treningen går veldig bra. Ble kvitt 733kcal på trening i dag :p
Enda godt siden jeg sprakk litt i dag og spiste litt melkesjokolade og potetgull :p Men jeg er fremdeles under 2000kcal så jeg er happy :)

Jeg tipper det blir tur til Haugesund i uke 38. 13uker til :) Tipper det går fort :) Mye jobb og trening fremover :D
Denne gangen har jeg planlagt ferien slik at jeg har ferie når jeg skal til Haugesund og uka etter innsett.
FitBit måler jo pulsen og jeg har en klar økning når jeg er på jobb. Det er mye stress på jobb og jeg håper at ved å ha ferie i den perioden, vil få et bedre resultat.
Annen endring er at jeg går på en høyere dose metformin denne runden. Sist hadde jeg 500 3 ganger daglig. Nå har jeg 850 2 ganger om dagen.
For å være ærlig så driter jeg ganske hardt i dette forsøket. Jeg ser ikke lys i tunnelen og har nada tro på at dette kommer til å gå. Jeg kommer fint til å klare å nå vekta, men jeg har null tro på at jeg noen gang vil bli gravid. Jeg har heller fokus på mat, trening, jobb og prøve å komme meg litt mer ut. Nyte sommeren :)
Titter stadig i skapet og drømmer om plagg som snart skal passe igjen :p

Ganske sliten etter en veldig hard treningsøkt og har en 6 dagers arbeidsuke foran meg igjen.

Da sier jeg god natt og håper alle får søte drømmer :)
 
Håper du får en positiv overraskelse av forsøket
 
CD25. Vi har kost oss jevnlig denne mnd, men det er ikke noe håp der. Det er det ikke. Men men. Jeg sjefer fortsatt og neste uke skal jeg for første gang i mitt liv ansette noen.. Jeg skal ansette 2 ekstrahjelper. Håper virkelig jeg tar rett valg. Jeg har 3 stykker som jeg vurderer. Men er kun 2 jobber tilgjengelig.

Ellers har jeg hatt et par fuktige helger på rappen. Ikke å anbefale :schocked028:sick006

Ellers har jeg en hyggelig gest for lillesøster. Vi mista farfaren vår i november og jeg har vært og kopiert og forstørret noen bilder fra bryllupet til farmor og farfar. Hun skal gifte seg i august neste år og tenkte det var en hyggelig overraskelse til henne :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

Reiser hjem nå til helga og jeg gleder meg mer enn ord kan si :Heartred:Heartred Reise hjem og være med mine venner og familie :Heartred:HeartredTrenger en pause fra jobben også. Er ganske sliten nå :Heartred:Heartred
Eneste som suger er at jeg får mensen dagen før jeg reiser tilbake som betyr at jeg må pakke med meg ekstra smertestillende. Å sitte stille med menssmerter er helt grusomt. Jeg må opp og røre på meg. Røre på bekkenet og jeg ligger ofte på massasjeballen og/eller massasjerulla.
Bare en ukes tid igjen til det greiene starter igjen.. Bah. Jaja, begynner da på progynova neste syklus så.

Gleder meg masse til ferie i september :wav Da er det 3 uker med fri! Fri fra jobb :Heartred:Heartred
 
Jeg ser at jeg har blitt veldig negativ. Det er ikke bra. Det må jeg virkelig forsøke å snu. Beklager det.
De sier at ting blir bedre ved å se på de lyse sidene ved livet.

Nå skal jeg bare fokusere på og glede meg til å komme hjem :Heartred:Heartred Spise middag med mormor, drikke kaffe med venninner og nyte østlandet :Heartred:Heartred

Har også bestilt meg nyttundertøy og ny bikini fra jobben. Gleder meg veldig til det kommer :cheers Kjøper alltid 1bh og 2truser. Man bytter truser oftere enn bh ;)

Ved neste mnd skifte kommer også høst katalogen. Er så spent på de nye fargene :happy093
 
Dere har så mye fint undertøy der :)
Men ingenting som passer meg tror jeg, så jeg bare ser :)

God tur og kos deg!
Ferie er så koselig det.
 
Dere har så mye fint undertøy der :)
Men ingenting som passer meg tror jeg, så jeg bare ser :)

God tur og kos deg!
Ferie er så koselig det.

Vi dekker 88 størrelser fra 60A til 100M, så jo ;) det er jeg rimelig sikker på at vi har ;)
 
Prøvde igjen, men nei, ingen finnes i min størrelse :oops:
Merkelige proporsjoner på meg :rolleyes:
 
Back
Topp