Daydream sin vei mot baby <3

Stor klem
 
Takk for alle klemmer og gode tanker.
Det har vært et tøft døgn med mye tårer og tanker.
Snakket med Haugesund i dag og de er enige at det er veldig lurt om jeg går ned 20kg før neste forsøk.
Det er veldig tungt akkurat nå og jeg har det ikke godt.
Dette forsøket har vært en så mye større psykisk påkjenning enn de to siste. Jeg er glad jeg ikke skal på jobb før mandag.
Trenger tid til å bearbeide nok et tap.
 
Godt du har hatt noen dager ekstra.
Det er tøffe tak!
 
Stor klem, du er tøff ❤️ Vi skal heie på deg hele veien til målet!
 
Stor klem til deg :Heartred Du er tøff som ser fremover, jeg heier på både vektnedgang og neste forsøk, jeg håper dere lykkes!
Og det offentlige burde definitivt øke antallet sponsede forsøk, ren sannsynlighetsregning tilsier jo at 3 ikke vil være nok for veldig mange! :scratch
 
Det går. Jeg fokuserer veldig på jobb om dagen.. Jeg føler at jeg ikke kan åpne noen aviser, sosiale medier eller noe før jeg ser GRAVID! BABYNYHET!
Så jeg har ikke lest så mye nyheter i det siste. Babydrømmen er nå veldig svak. Jeg er ikke innom her så ofte. Skal innrømme det. Vet bare ikke hva jeg skal skrive.
 
Det går. Jeg fokuserer veldig på jobb om dagen.. Jeg føler at jeg ikke kan åpne noen aviser, sosiale medier eller noe før jeg ser GRAVID! BABYNYHET!
Så jeg har ikke lest så mye nyheter i det siste. Babydrømmen er nå veldig svak. Jeg er ikke innom her så ofte. Skal innrømme det. Vet bare ikke hva jeg skal skrive.
Samme her. Har tidligere ikke vært særlig plaget over at det florerer med poppende mager, stadig nye ul-bilder som holdes av storebror, osv, i tillegg til både perifere og nære venners oppdateringer om det fantastiske permisjonslivet, barnehagestart, idyllisk familieliv og så videre.... det har plutselig blitt en enormt stor trigger. Det er slitsomt. Må logge av.

Klem til deg <3 Det må bli bedre en dag, men det må også være lov å kjenne på at det tærer på.
 
Hei :)

Jeg må stille et dumt spørsmål. Kan ting tette seg etter mislykka IVF? Jeg er nå på CD41. Første syklusen etter mislykka IVF forsøket. Jeg kan ikke huske at jeg har vært så sein før. Jeg har tatt test og jeg er ikke gravid.
 
Hei :)

Jeg må stille et dumt spørsmål. Kan ting tette seg etter mislykka IVF? Jeg er nå på CD41. Første syklusen etter mislykka IVF forsøket. Jeg kan ikke huske at jeg har vært så sein før. Jeg har tatt test og jeg er ikke gravid.
Såååå kjedeleg! Eg fekk også veldig lang syklus etter eit av våre mislykka forsøk. Så det kan absolutt skje. Utruleg frustrerande å vera sånn i limboland! :banghead: Håpar den dukkar opp snart, sånn at du kan sjå framover mot ny behandling.
 
Back
Topp