Daydream sin vei mot baby <3

Ja, jeg har planer om å bruke noe sånt til høsten. Syns det er nyttig med registreringsverktøy. :)

Ja, den er kjempe nytting. Får vite mye om matvarer :)
 
Denne uka gikk jeg ned 800gr. Det er igjen 12 uker. Målet er 1kg i uka. 800gr er jeg fornøyd med. Dette skal jeg klare :D
Kjøpt bcaa og proteinpannekaker i dag ❤️❤️
Sambo har kjøpt inn proteinpulver via nett, så snart får vi det også :D
Jobber hardt for dette og jeg skal klare det ❤️❤️❤️
Så flink du er med vektnedgangen da og flott mål! Heier på deg :)
 
CD1! Noe funker! Denne syklusen var bare 31 dager! Jeg tror jeg bare må fortsette å gjøre det jeg gjør nå :hilarious:
 
CD5. Ikke så mye nytt å oppdatere gitt. Har null tro på at vi klarer det naturlig, så jeg tenker ikke EL eller noe som helst nå.
Jeg er fremdeles i butikksjef stillingen som er veldig krevende. Mye fokus på det. Nå har jeg 2 sykemeldinger jeg må forholde meg til. Plutselig bare meg, en deltid og en student igjen som kan jobbe. Blir mye planlegging men det går seg til.

Jeg venter og venter på 15.juni. Til treningssenter åpner igjen og jeg kan endelig gå på sats igjen :D Jeg er helt elendig på å trene hjemme. :grumpy::grumpy::grumpy:

Har blitt helt hekta på Outlander nå! Gosh for en serie :excited001:excited001 Er straks ferdig med sesong 4. Har hørt veldig mye rart om den 5 sesongen, så håper den ikke er for ille.

Må opp tidlig for budsjettmøte i morgen. Hater de møtene :yuck::yuck: De er så utrolig unødvendige synes jeg :grumpy::grumpy::grumpy::grumpy:
Håper butikksjefen kommer tilbake snart, så jeg slipper de møtene.. :dead::dead: Hun er sykemeldt ut neste uke. Blir spennende å se om hun kommer tilbake eller om det er enda en ny mnd med sykemelding :bored::bored:
 
Gleder meg også til treningssentrene er åpner opp:bag:
Høres travelt ut på jobb, håper du får litt tid til å slappe av også:Heartbigred
Man skal aldri si aldri, det har jeg skjønt inne på dette forumet. Plutselig sitter en liten overraskelse :love7:wav
 
Gleder meg også til treningssentrene er åpner opp:bag:
Høres travelt ut på jobb, håper du får litt tid til å slappe av også:Heartbigred
Man skal aldri si aldri, det har jeg skjønt inne på dette forumet. Plutselig sitter en liten overraskelse :love7:wav

Hadde det dukket opp en overraskelse, så hadde jeg ikke blitt lei meg :p Sannsynligheten er bare liten ;)
 
Hadde det dukket opp en overraskelse, så hadde jeg ikke blitt lei meg :p Sannsynligheten er bare liten ;)
Kjenner helt klart den følelsen, men før året er over så skal du jo være gravid på den ene eller andre måten:Heartred
 
Kjenner helt klart den følelsen, men før året er over så skal du jo være gravid på den ene eller andre måten:Heartred

Gosh, det hadde vært en dream come true altså!
 
CD10. Ca 2 uker til EL. Det er så rart. Jeg får ikke pos EL test før CD18-23, men jeg får alltid EL slim fra CD9 :p Og skikkelig økt sexlyst. Veldig rart :p
Er vel slik med PCOS kropp og hormoner på avveie :hilarious::hilarious:

Hjemmetrening i dag. Gikk greit, holdt på å dø inni der :bag::angelic::hilarious: Er vel i uke siden sist trening :angelic::angelic::bag::bag: Må prøve å få inn et par kondisjonsøkter til denne uka. Pluss et par gåturer :p :cool:
 
CD23 - 1. juni og sommeren er her! :D Besøkte ei venninne i dag som har en liten tass. Han kom til verden i mars. Nydelig gutt. Får masse bilder. Men jeg lengter fremdeles etter en egen en.
I dag har vært en koselig dag da :) Med en tur på stranden og årets første soft is :) :Heartred:Heartred Ny arbeidsuke i morgen, heldigvis kort uke ;) Det er spådd regn og kaldt da :arghh::arghh: Håper de tar feil og solen vil skinne :Heartred:Heartred
Var tom for solkrem, så kjenner på den nå :hilarious::hilarious: Får kjøpe mer solkrem og aftersun i morra :p:p
 
CD23 - 1. juni og sommeren er her! :D Besøkte ei venninne i dag som har en liten tass. Han kom til verden i mars. Nydelig gutt. Får masse bilder. Men jeg lengter fremdeles etter en egen en.
I dag har vært en koselig dag da :) Med en tur på stranden og årets første soft is :) :Heartred:Heartred Ny arbeidsuke i morgen, heldigvis kort uke ;) Det er spådd regn og kaldt da :arghh::arghh: Håper de tar feil og solen vil skinne :Heartred:Heartred
Var tom for solkrem, så kjenner på den nå :hilarious::hilarious: Får kjøpe mer solkrem og aftersun i morra :p:p
Du skal få din egen lille snart kjære deg ❤️
 
CD29 - Har ikke testet denne mnd heller :p Penger spart ;)

I løpet av neste uke skal jeg ringe inn mensen. Da får jeg mye mer info. Gosh, det nærmer seg nå ja.
Sett mye på youtube ang middagstips. Det går jo i det samme hver eneste uke. Mye mye spagetti, men nå prøver jeg å lære hvordan jeg får mer grønnsaker inn i maten vår. Jeg har en mann som er som et barn i matveien. :hilarious::hilarious: Så grønnsakene kan ikke synes. :hilarious::hilarious: Bortsett fra løk da. Det er helt greit :hilarious::hilarious:
En av mine favorittretter er lasagne. Skal se om jeg får lurt inn mer grønnsaker der også. :angelic::angelic::angelic:

I dag skal vi ha hjemmelaget pizza. Skal jeg være så slem at jeg har litt grønnsaker i deigen? De sier at kjøttdeigen blir så mye bedre om den får kose seg i stekepanna på lav varme i 30-50min.. Skader jo ikke å prøve? :nailbiting::nailbiting: Men å ha i rødvin i maten er ikke jeg fan av. Jeg liker ikke rødvinsmaken i det hele tatt :dead::hilarious:
Hvis jeg klarer å lure grønnsaker i ham, så klarer jeg vel å lure grønnsaker i et barn? Hvis jeg får et barn som er like sær i matveien som faren :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
 
Lag tomatsaus med masse grønnsaker i. Finnes flere bra oppskrifter på nett tror jeg. Kan brukes både til pizza og pasta
 
Jeg pleier å spe kjøttdeigen med ei gulrot av og til. Det kjennes ikke på smaken.
Men nå er vi glade i grønnsaker begge to heldigvis :)
 
Pizza og lasagne er lette retter å snike inn grønnsaker i :) Squash og aubergine for eksempel er fine å lure inn i tomatsausen ;)
 
Back
Topp