BegynteIVF2021
Forelsket i forumet
Jeg tenker nye ting kan være en fresh start jeg! Og lang protokoll kan sikkert være lurt å prøve (igjen?), da mange får bedre resultater av det, meg selv inkludert.Ok! Etter legetimen forrige uke så ble vi enige om lang protokoll, og jeg skal da ikke gå på progynova likevel. Dette fordi både jeg og legen ser at det er noe som kan tyde på at jeg har endometriose og derfor kjører vi en behandling som om jeg har det. Men legen var veldig tydelig på at jeg også IKKE kan ha det. Jeg har ikke urovekkende mye symptomer. Det betyr nedregulering, prednisolon og fragmin ved oppstart av stimulering. Vi skal også prøve ICSI denne runden, for å se om eggene mine responderer litt bedre til den teknikken enn IVF. Jeg er jo litt spent, men også litt bekymret for at alt det nye vi prøver ikke skal ha noen ting å si. I tillegg til alt dette går jeg også på DHEA og melatonin, og en haug med andre tilskudd. Så nå får vi se om noe av dette fører til at det blir en bebis.
Klinikken min har sagt at de nå helst kjører ICSI og at det er mer og mer vanlig i utlandet også. Tenker det også er bra jeg!
Kjøp e-vitamin med blandede tokoferoler og helst i flytende form.
Spennede!!!
Last edited: