10 dpo.
Dette har vært en tøff dag. Og en tøff natt. Jeg hadde problemer med å sove, og uten søvn blir alt verre. Symptomene mine er borte. Trøtthet og små kramping i livmor, som jeg har kjent siden kvelden på innsett-dagen. Og det stresser meg ganske mye. Testene mine er også fortsatt helt blanke. Som stresser meg mer. Jeg må nok forberede meg på nok et mislykket innsett. Men det er fortsatt et lite håp, så jeg tviholder på det. De voldsomme følelsene er ikke helt meg. Jeg har ikke blitt så emosjonell midt i et innsett før. Men det er et lite håp, som svinner. Jeg har grått mye idag. Det har vært tungt, men jeg prøver å puste meg gjennom. La følelsene få lov til å være der, men ikke la de overmanne meg helt.Og så må jeg innrømme at det hadde vært veldig fint og ha en skulder å gråte på. Det er noe av det tøffeste med å gå gjennom alt dette alene. Men jeg vet at jeg kan komme meg gjennom vonde ting.
Det som derimot hjelper- det eneste som hjelper- er å planlegge for veien videre. Og denne gangen skal alt sjekkes. Polypper. Sjekk. Bakteriell Vaginose. Sjekk. Graderingene på embryoene og optimalt innsett. Sjekk. Alt av vitaminer og tilskudd. Sjekk. Jeg vet jo at dette mest sannsynlig er eggkvalitet, men hvis det ikke er det - ja, da vil jeg vite det også. Det er noe med å slå seg til ro med at man har prøvd «alt». Dette er viktig. Det er jo bare resten av livet