Majaflyfly
Glad i forumet
Hurra for at du er i gang. Masse lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner deg godtForstår godt at man ikke vil stimuleres mer enn man må. Sprøytene syns jeg blir vanskeligere og vanskeligere å sette av en eller anna grunn. Min første plan for stimulering ga meg ikke mange follikler. Så jeg gikk 3 dager ekstra med sprøyter. Prøvde å få mest hvile og gjorde minimalt med ting de siste dagene. Da ble 7 follikler til frem til egguttaksdagen. Jeg tørr ikke å bli glad for noe før jeg vet om noen har overlevd. Men det er godt du er igang med stimuleringen og du er sterk og modig med alle de hormonene og med den skumle sprøyten. Et par ekstra dager er bare bra for å modne folliklene tenker jegJeg er veldig spent på utviklingen og hva de kommer til å se på UL Alt kan skje! Så sender deg gode tanker og energi for at det går som det skalI går var jeg på klinikken og satte ny sprøyte med procren for å holde meg nedregulert gjennom stimuleringen. Slik at ingen av mine egne hormoner skal tulle det til med stimulering. Jeg simpelthen nekter å sette den sprøyten selv da det er med blanding av væske og pulver og nålen ser lang og skummel ut. Jeg tror det også har noe med hormoner å gjøre, og at jeg begynte å gråte når jeg tenkte på at jeg måtte lære noe nytt oppi alt dette som jeg står i nå.
Idag er jeg på stimuleringsdag 3, og jeg har begynt å kjenne på murringer i eggstokkene. Veldig takknemlig for det, fordi da betyr det vel at det har begynt å skje noe Neste uke skal jeg på ultralyd onsdag og fredag. Jeg hadde håpet på egguttak på neste mandag- og gjør vel fortsatt egentlig det. Men sykepleier forklarte at nedreguleringen ofte førte til en litt lengre stimulering. Jeg har stimulert i 10-12 dager tidligere, så jeg har virkelig ikke lyst til å gå lenger enn det. Men må man så må man. Jeg er uansett spent på om jeg har en jevnere follikkelvekst på lang protokoll, da dette er en av hovedgrunnene til at vi gjør det her. Tenk om jeg faktisk får en jevn utvikling og de fleste eggene jeg får ut er modne? Det høres jo helt utrolig ut, så jeg tviler på at det kan skje
Å, du er god Tusen takk! Man føler seg hverken sterk eller modig når hodet rakner og man har følelser som flyr til alle kanterSkjønner deg godtForstår godt at man ikke vil stimuleres mer enn man må. Sprøytene syns jeg blir vanskeligere og vanskeligere å sette av en eller anna grunn. Min første plan for stimulering ga meg ikke mange follikler. Så jeg gikk 3 dager ekstra med sprøyter. Prøvde å få mest hvile og gjorde minimalt med ting de siste dagene. Da ble 7 follikler til frem til egguttaksdagen. Jeg tørr ikke å bli glad for noe før jeg vet om noen har overlevd. Men det er godt du er igang med stimuleringen og du er sterk og modig med alle de hormonene og med den skumle sprøyten. Et par ekstra dager er bare bra for å modne folliklene tenker jegJeg er veldig spent på utviklingen og hva de kommer til å se på UL Alt kan skje! Så sender deg gode tanker og energi for at det går som det skal
Vanskelig å tenke her og nå selv når man er midt oppi det. Man er en liten hormondrage med følelser ut av spill i denne prosessenJeg skal på innsett imorgen og håper på gode nyheter. Håper på 1 har overlevd reisen.Å, du er god Tusen takk! Man føler seg hverken sterk eller modig når hodet rakner og man har følelser som flyr til alle kanter
Det er så nervepirrende denne prosessen. Det er alltid en ny milepæl virker det som, og det er jo forferdelig utmattende når jeg ikke klarer å være kun «her og nå». Men det blir jo så spennende for deg også! Og jeg håper du får gode nyheter! Når skal du få tilbakemelding?
Krysser fingre og tær for deg Det blir spennende!Vanskelig å tenke her og nå selv når man er midt oppi det. Man er en liten hormondrage med følelser ut av spill i denne prosessenJeg skal på innsett imorgen og håper på gode nyheter. Håper på 1 har overlevd reisen.
Tusen takk skjønne degnervepirrende nå.Krysser fingre og tær for deg Det blir spennende!