Daisy Bloom & Reisen til Spireland

Takk- det er godt at noen har troa og minner meg på at alt håp ikke er ute helt ennå :Heartred Jeg har allerede sjekket opp både Danmark og Spania, men det er ikke så mye aktivitet på forumet her rundt dette akkurat nå… Men jeg merker at jeg begynner å nærme meg et punkt hvor jeg føler jeg må gi opp snart. Selvom jeg ikke vil.
Ikke gi opp enda iallefall ❤️

Da ringte de fra klinikken igjen, og embryoet klamrer seg fast gitt. Det har hatt en perfekt deling til nå og har null fragmentering. Det er lov å håpe! Kanskje blir det innsett likevel?
Det er jo veldig lovende da. Jeg krysser alt jeg har for deg denne runden å med innsett :Heartred

Jaaaa!! Så bra de ringte i dag og! Krysser fingrene for innsett!
Jeg vet! Embryologen er veldig søt. Jeg fikk beskjed om at det bare var å ringe direkte til henne. Hun skal ringe imorgen også, men siden jeg er lærer er det litt vanskelig å time med tidspunkt - så hun sa jeg bare kunne ringe henne når jeg hadde mulighet :Heartred De er veldig hyggelige på lab’en (de fleste!)

Jeg håper, men er jo samtidig redd for å bli skuffet. Jeg har allerede begynt å undersøke klinikker i utlandet…:bookworm:
Ja jeg skjønner deg veldig godt ang skuffelse. Men du får bra se hvordan dette går. Virker jo som det blir innsett med dette embryo da. Så snill embryolog som lar deg ringe henne i morgen

Ja jeg skjønner deg veldig godt ang skuffelse. Men du får bra se hvordan dette går. Virker jo som det blir innsett med dette embryo da. Så snill embryolog som lar deg ringe henne i morgen
Jeg håper det!! Men vet jo at det kan gå galt både imorgen og til fredag. Jeg bare håper de fortsetter å si at det er perfekt delt og null fragmentering. Kanskje har jeg på ny et håp om at det kanskje, bare kanskje faktisk går denne gangen.

Back
Topp