Dagens middag

I dag ble det stekt kylling med ovnsbakte poteter hos besteforeldrene mine :)

Pizzaen er snart ferdig :)

Hjemmelaget pizza

Hva har du til/hvordan lager du det?
Black & White er et lite stykke svin indrefile med bearnaise og et lite stykke storfe-biff (jeg bruker entrecote) med peppersaus.
Stekte opp sopp, knaskerøtter (slike små gulrøtter) og brokkoli sammen i en panne og hadde ved siden av sammen med hasselbakte poteter

Black & White er et lite stykke svin indrefile med bearnaise og et lite stykke storfe-biff (jeg bruker entrecote) med peppersaus.
Stekte opp sopp, knaskerøtter (slike små gulrøtter) og brokkoli sammen i en panne og hadde ved siden av sammen med hasselbakte poteter

Var tilbehøret jeg vsr spent på hva du hadde, konseptet med kjøttet vet jeg

Hadde jeg sluppet bernaise og sopp hadde det hørtes tipp topp ut for meg også (begrenset gladni brokkoli, aka liker det ikke, men spiser litt for syns skyld da. Sopp spiser jeg ikke og bernaise ville ødelagt kjøttet for meg, så dem hadde jeg droppet)

Hasselback har jeg aldri lagd men der ser godt ut så det skal jeg prøve en gang

Grove pizzahorn, og da laget jeg i hauger og lass så vi har i fryseren til kjappe lunsjer også.

Vi hadde salat med kalkun og pasta

Vi skal visst etter planen ha.... noe basert på sivnieflet i skiver og okseflet i morgen :P Stekte poteter har manne planlagt, vi får se. :)

Her blir det hamburgere og søtpotetfries idag! Igår spiste vi biff, amadinepoteter med parmesan, hvitløk og salt og grilla grønnsaker! Det var himmelsk:D

Back
Topp