Det er det! Vi er så late også at det blir fra toroDet er godt det.
Og fryktelig lenge siden jeg har laget![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det! Vi er så late også at det blir fra toroDet er godt det.
Og fryktelig lenge siden jeg har laget![]()
Ohh så gott det er lenge siden vi har spist detNachos
Det hSr jag aldrig spistIdag blir det tikka masala![]()
Det er fantastisk godt.Ostefylt kyllingfilet surret i serranoskinke, sellerirotpure, stekt asparges og cherrytomater![]()
Tine kremost (urter)Det er fantastisk godt.
Hvilken type ost?
Ohhh det let otroligt gott. Hvordan lagar du kyllingfilet med ostefyl??Ostefylt kyllingfilet surret i serranoskinke, sellerirotpure, stekt asparges og cherrytomater![]()
Det er kjempegodtOhhh det let otroligt gott. Hvordan lagar du kyllingfilet med ostefyl??
Nami de skall eg prøva her gjemme .Det er kjempegodtJeg skjærer en «lomme» i kyllingfileten og legger osten inni. Krydrer kyllingfileten og snurrer et par sneier med skinke rundt før jeg legger det i ildfast form med litt kokosolje. Steker det i varmluftsovn, 175grader på 20-30 min (alt etter hvor store filetene er)
![]()
Anbefales! Kyllingen blir veldig saftigNami de skall eg prøva her gjemme .
Har prøvt 1 gang med fetaost men drt blev så tørr.Anbefales! Kyllingen blir veldig saftigHer er det skikkelig kosemiddag!
Den smelter ikke på samme måten så sikkert derfor.Har prøvt 1 gang med fetaost men drt blev så tørr.
Sikkert derførDen smelter ikke på samme måten så sikkert derfor.
HerligtI dag blir det Peppes Pizza![]()