Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lagar du den selv? Eller kjøper?I dag skal vi ha fiskegrateng.
Er det lapskaus du har laget før og fryst ned??Pølselapskaus tatt opp fra frysen![]()
Jeg har unger med oppmøte innen 1730 hver tirsdag, annenhver onsdag og hver torsdag så en del raske middag må det være.Veldigt lurt att ha noen rask middag nær man skall ha trening. Syns selv det er så travel dag da gutten skal hentes på skolen lekser og hente 2 andre i bhg sen middag sen trening. Så de dagarna me har trening prøvar eg laga den enklaste middagen eg kan
Jeg lagde flere porsjoner i forrige uke og frøs, jaEr det lapskaus du har laget før og fryst ned??
Er smaken det samme. Har 2 barn som er så glad i lapskaus med ikke alltid det blir laget på 5 minut.
Har selv vurdert att lage og fryse ned.
I dag hadde vi fra kjøp fra butikken med råkost og potet. Foretrekker nok hjemmelaget, men det orker jeg ikke nå som høygravid.Lagar du den selv? Eller kjøper?
Er det lapskaus du har laget før og fryst ned??
Er smaken det samme. Har 2 barn som er så glad i lapskaus med ikke alltid det blir laget på 5 minut.
Er det lapskaus du har laget før og fryst ned??
Samme herJeg har ofte laget dobbel posjon med lapskaus og fryst nedsynes det smaker det samme når det tines opp og varmes
![]()