Dagens middag

Kremet laksesuppe med hvitløksbaguetter ved siden av :)

Honnikorn! Idag ville ungene ha mat med en gang (sjuåringen var allerede hjemme og spiste polarbrød da jeg og lillebror kom hjem) så det ble honnikorn foran tven :P Lager heller grøt eller quesedilla til kvelds :)

Pølselapskaus.

Pølselapskaus tatt opp fra frysen :)
Er det lapskaus du har laget før og fryst ned??
Er smaken det samme. Har 2 barn som er så glad i lapskaus med ikke alltid det blir laget på 5 minut.
Har selv vurdert att lage og fryse ned.

Veldigt lurt att ha noen rask middag nær man skall ha trening. Syns selv det er så travel dag da gutten skal hentes på skolen lekser og hente 2 andre i bhg sen middag sen trening. Så de dagarna me har trening prøvar eg laga den enklaste middagen eg kan
Jeg har unger med oppmøte innen 1730 hver tirsdag, annenhver onsdag og hver torsdag så en del raske middag må det være.

Er smaken det samme. Har 2 barn som er så glad i lapskaus med ikke alltid det blir laget på 5 minut.
Jeg lagde flere porsjoner i forrige uke og frøs, ja :) tar opp kvelden i forveien/samme morgen og setter i kjøleskapet til tining, så varmer jeg i gryte når vi kommer hjem (smaker som nylaget når den blir varmet i gryte, syns konsistensen blir litt rar når jeg bare har varmet i mikro etter den har vært fryst) :)

Ovnsbakt torsk, med poteter, gullrøtter og ertepurre m oitt stekt bacon på:-)

Jeg har ofte laget dobbel posjon med lapskaus og fryst ned:-) synes det smaker det samme når det tines opp og varmes:-)

Jeg har ofte laget dobbel posjon med lapskaus og fryst ned:-) synes det smaker det samme når det tines opp og varmes:-)

Black & White :)

Back
Topp