Dagens cravings!

Synes alle klementiner eg finner ser så stygge ut :( Og dei eg har smakt er så smaklause :(
Jeg fant gode på Rimi sist uke hvertfall :)

Har gått fra klementiner, via diverse annen frukt, innom gresk yoghurt med frukt, bær og mandler og koser meg nå med grønnsaker og rømmedip.
 
Jeg fant gode på Rimi sist uke hvertfall :)

Har gått fra klementiner, via diverse annen frukt, innom gresk yoghurt med frukt, bær og mandler og koser meg nå med grønnsaker og rømmedip.

Da må eg innom Rimi og sjå :D
 
I dag hadde jeg skikkelig lyst på grønnsaksuppe, så da lagde jeg det. Spiste en stor gryte helt alene. ;-)
 
Egg med ansjos og sjokolademelk :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har så lyst på brie og parmaskinke at jeg tror jeg forgår!! Sukk! Men det får bli med fantasien om det ;-(
 
Jeg har så lyst på brie og parmaskinke at jeg tror jeg forgår!! Sukk! Men det får bli med fantasien om det ;-(

Ha det i steikeovnen. Jeg syntes det var godt :)
 
Jeg har så lyst på salat med mais, cherrytomater og agurk. Med bearnaisesaus:rolleyes: *kremt*
 
I dag måtte eg ha taco wrap på big bite :p
 
OH YEAH!! For en mann jeg har <3 ImageUploadedByBV Forum1413915522.987755.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Helmelk!!!! (Og butikken var tom!!!!! Hadde bare lett - og det er IKKE det samme.... :()
 
Jeg ønsker meg en boks med Diplomis Premium. Kan se langt etter det da lokalbutikken ikke har det, og vi ikke har bil. :p
 
Ingen spesielle cravings jeg må ha, men dersom jeg får lyst på godteri er det krokanrull av alle ting eller salt lakris som gjelder!
 
Helmelk helmelk helmelk!!! Helst med sjokoladepulver i..... Mmmm!
 
Lager meg dagens andre middag - spaghetti med pølsebiter :-O fikk så lyst på det at jeg måtte bare lage det. Håper ikke dette blir en trend :p
 
Skulle ønske jeg hadde lyst på noe å spise... Her smaker nesten ingen ting godt. Og det lille som faktisk smaker godt får jeg grusom ettersmak av rett etterpå.

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
-Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor.
give me babydust☆drømmer og håper forsiktig om gull nr4 ☆
 
Er så kvalm hele tiden og småspiser mye for å dempe kvalmen. skikkelig godt med ostesmørbrød. Crispy epler, klementiner, Ellers er det mye eg får skikkelig lyst på , men når eg smaker det er det bare ekkelt:eek:
Er 12+4 så håper det snart gir seg. Var kvalm og spydde i seks måneder forrige gang.

Skikkelig godt med lakrisdrops også.
 
Grønne, sure epler! å knekkebrød med hvitost eller brunost med masse smør under
 
Fikk akutt lyst på pina colada i dag:p D er absolutt ikke noe jeg bruker å drikke, men ananas og kokosmelk fristet så sykt at jeg måtte på butikken å kjøpe inn!!! Godt var det også;)
 
Back
Topp