Dagens cravings!

sillevilla

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Foreløpig har jeg ikke fått en helt utpekt cravings, utenom at jeg ikke klarer meg uten helmelk! (Men det gjør jeg ikke til vanlig heller:p)
Går litt fra dag til dag, i går hadde jeg lyst på eplejuice hele tida. I dag smaker det SÅÅ digg med kaviar og kokt egg! :D
Har dere forskjellige lyster fra dag til dag??
 
Her varierer det konstant, men når jeg først har spist det har jeg gjerne ikke lyst på det lenger. Føler jeg bare kjøper nye ting, spiser 20% av det og blir lei. Akkurat nå har jeg også dilla på egg og kaviar ;)
 
Craver alt føler jeg!! Har spist fire store måltider i dag alt!! Men har skikkelig lyst på friske juicer (som vi ikke har), mcernmat av alle ting, og kaker (som vi heller ikke har). Skakke være lett ;-)
 
Bare måtte ha bacon til frokost idag!! Godt stekt og salt... Mmmm. * rister oppgitt på hodet av egne lyster*
 
Jeg har såååå lyst på ostepop at jeg dæver! Tror jeg jaggu skal komme meg i butikken og kjøpe meg ei pose..
Nam! Nå fikk jeg lyst på det!
 
Her smaker ingenting godt lenger:( jeg får bestandig lyst på ting men med en gang jeg spiser det så har jeg ikke lyst på det lenger. Det smaker så annerledes enn forventet! Akkurat nå er det ingenting som frister. Men eh vent litt, kanskje en smoothie nå? Mmmmm
 
Har så lyst på pommes frites og smelta ost, kvalmestillende har kicket inn kjenner jeg :D
 
Leste om falukorv i går og fikk det til frokost i dag. Var ikke det samme altså.. Opplever at alt er bedre i hodet enn i munnen :/ det må gi seg! Akkurat vært i Tyrkia og jeg elsker tyrkisk mat. Smakte ikke like godt :(
 
Ingen cravings her foreløpig. Er en smule kvalm 24/7 og det denper matlysten. Spiser mest fordi jeg må, men gulrot og dip er digg!:D
 
Epler - røde IKKE melete;)
Ristet brød med Tullip leverpostei og sure agurker.

En ettermiddag for noen uker siden fikk jeg så plutselig lyst på drikkeyoughurt med kirsebær, at jeg ringte alle butikkene og hørte om de hadde det.. fant til slutt en butikk lengst unna. Kjøpte 2 liter, og drakk den ene i bilen på vei hjem i kø..o_O Nå klarer jeg det ikke lenger ...

Ellers har jeg vært så kvalm at jeg har ikke lyst no særlig :)
 
Jaaa mannen kjøper burger til middag :-D <3 har hatt sykt lyst på det i hele dag!
 
Ingen cravings her foreløpig. Er en smule kvalm 24/7 og det denper matlysten. Spiser mest fordi jeg må, men gulrot og dip er digg!:D
Mmm! Det skal jeg kjøpe :) takk for tips!
 
Epler - røde IKKE melete;)
Ristet brød med Tullip leverpostei og sure agurker.

En ettermiddag for noen uker siden fikk jeg så plutselig lyst på drikkeyoughurt med kirsebær, at jeg ringte alle butikkene og hørte om de hadde det.. fant til slutt en butikk lengst unna. Kjøpte 2 liter, og drakk den ene i bilen på vei hjem i kø..o_O Nå klarer jeg det ikke lenger ...

Ellers har jeg vært så kvalm at jeg har ikke lyst no særlig :)
Sist svangerskap hadde jeg lyst på drikkeyoghurt kirsebær hele tiden !!! Ble ikke d samme etter
 
Oooh! Slush! :-O Nam!
 
Back
Topp