Dagens cravings!

Nugatti på brødskiva!! DET er lenge sia det! :)
Ahh, damn you! Jeg som skulle inn og skryte av dagens cravings som er eple og klementin. Gleda meg ovar at kroppen kanskje tok til vett her. Alt jeg kan tenke på nå er loff, med godt smør og mye nugatti. Sikle..

Ahh, damn you! Jeg som skulle inn og skryte av dagens cravings som er eple og klementin. Gleda meg ovar at kroppen kanskje tok til vett her. Alt jeg kan tenke på nå er loff, med godt smør og mye nugatti. Sikle..
Hehe gikk forbi nugtti hylla og vips.. En boks nugtti nøtteknas i handlevogna! Det har vært med å få matlysta opp igjen da.. Men håper det gir seg om noen uker :p

Hehe gikk forbi nugtti hylla og vips.. En boks nugtti nøtteknas i handlevogna! Det har vært med å få matlysta opp igjen da.. Men håper det gir seg om noen uker :p
Det skal definitivt med i handlevogna mi også :D Sånn sett synes jeg også det er greit nok at jeg spiser mer enn vanlig for jeg ligger ofte i kaloriunderskudd uten å mene det. Men det er begrenset hvor lenge jeg kan fortsette å spise mye og trene lite :rolleyes:

Har knasket små salte suppe-krutonger jevnt siden kl 15... :rolleyes

Har spist rista brød med italiensk salat og skinke fleire kveldar på rad no. Demper kvalmen ei lita stund. I natt låg eg våken og tenkte på ritz kjeks så det er kjøpt i dag!

Sent from my iPhone using BV Forum

Har spist rista brød med italiensk salat og skinke fleire kveldar på rad no. Demper kvalmen ei lita stund. I natt låg eg våken og tenkte på ritz kjeks så det er kjøpt i dag!

Ååååååå italiensk salat!!! Slurp! Må handle i morgen! :)

Appelsinjuice i dag. :-)

Loff med nutella idag! :D

Norvegia!!! :D

Jeg er uggen og kvalm storedeler av dagen:confused: Så her går d i isvann med ingefær og sitron.. Ikke pga cravings, men pga kvalmen.. Hmm om d er noe jeg har cravings på så må d være middag generelt:p Ingenting annet hvertfall!! Ikke godteri, ikke sjokolade heller faktisk:eek: Men drømmer litt om chilli cheese fra BK eller Mac'ern når kvalmen er fraværende.. Dvs ca 1t for dag:oops:

Kjøpte en sånn dent oi chili for å ta ut penger, og himmel så godt det smakte!!
Og i gårkveld kl 23 måtte jeg stå opp for å lage egg og bacon, kremt :-P

Jeg MÅ bare lukte på appelsin oppvaskmiddelet som selges på biltema, holder på å bli gal:confused:Men ellers smaker epler fantastisk godt for tiden

Ukene går - frokostblanding består!! :D

Varierer fra dag til dag

Jeg er uggen og kvalm storedeler av dagen:confused: Så her går d i isvann med ingefær og sitron.. Ikke pga cravings, men pga kvalmen.. Hmm om d er noe jeg har cravings på så må d være middag generelt:p Ingenting annet hvertfall!! Ikke godteri, ikke sjokolade heller faktisk:eek: Men drømmer litt om chilli cheese fra BK eller Mac'ern når kvalmen er fraværende.. Dvs ca 1t for dag:oops:

Jeg har og såå lyst på chilli cheese når jeg ikke er kvalm :p

Jeg er omvendt! Klarer ikke middager.. For tung mat for meg.. :( men jeg er såå sulten... Så her går det mye i brødskiver med skinke og ost... Og melk med o'boy!

Back
Topp