Dagens cravings!

Har såååå lyst på panacotta med mango og pasjonssaus, men ingen butikker hvor jeg bor som selg dem :(
 
Jeg er omvendt! Klarer ikke middager.. For tung mat for meg.. :( men jeg er såå sulten... Så her går det mye i brødskiver med skinke og ost... Og melk med o'boy!
Jeg burde så absolutt drikke mer melk/sjoko melk, siden kalsium er ett must.. Men de siste ukene og uggenheten har gjort d veldig vanskelig:( Har kjøleskapet fullt, men d hjelper lite... Fortsett med melken, det er jo en kjempe bra ting;)
 
Jeg hadde melkecraving sist uke, men blir så kvalm av det! Dårlig resten av kvelden :( Kanskje det går bedre om jeg ikke heller nedpå 6 dl om gangen da.. :p
 
Jeg burde så absolutt drikke mer melk/sjoko melk, siden kalsium er ett must.. Men de siste ukene og uggenheten har gjort d veldig vanskelig:( Har kjøleskapet fullt, men d hjelper lite... Fortsett med melken, det er jo en kjempe bra ting;)
Hehe, ja melken er bra! Men burde kanskje droppe sjokolade pulveret xD
 
Oj å lese dette var ikke en god ide :p .
Tre måneder med cravings etter gullerøtter, epler og appelsiner har nå blitt til isvann som ikke er så verst men også ostepop og cheeseburger. Dammit :p

Har alltid trodd at når jeg ble gravid ville jeg forspise meg på sjokolade og smågodt. Men har ingen lyst på noe av dette. :eek: veldig overrasket. Er det flere som har det slik?:D
 
Oj å lese dette var ikke en god ide :p .
Tre måneder med cravings etter gullerøtter, epler og appelsiner har nå blitt til isvann som ikke er så verst men også ostepop og cheeseburger. Dammit :p

Har alltid trodd at når jeg ble gravid ville jeg forspise meg på sjokolade og smågodt. Men har ingen lyst på noe av dette. :eek: veldig overrasket. Er det flere som har det slik?:D
Nå sliter jeg veldig med kvalme da, men frukt går ned på høykant!

Spesielt klementiner og kiwi :)

Takler ikke fete ting, å søtt snop er helt æsj :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har spist en hel stor tube med kaviar på en uke, og drikker en liter melk om dagen ;)
I går var jeg helt desperat, da gubben glemte å kjøpe melk og det gikk tomt for kaviar :angry9 Men i ettermiddag var bilen min ferdig hos oppretter/lakkerer, så nå kan jeg kjøre hvor jeg vil og kjøpe hva jeg vil igjen :smiley-bounce013

Eneste aberet er at det lukter litt lakk inni bilen, så hvis jeg er kvalm eller sulten blir jeg ikke akkurat bedre av den lukta :eek:
 
Nå sliter jeg veldig med kvalme da, men frukt går ned på høykant!

Spesielt klementiner og kiwi :)

Takler ikke fete ting, å søtt snop er helt æsj :p
Godt å høre at det ikke bare er meg som har avsmak på søtsaker. :D

Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg trodde jeg hadde cravings på Rett i Koppen, men det var bare tull. Bortkastede penger. :p Men jeg har hatt en fryktelig obsession på appelsinjuice, og nå har jeg sluttet å kjøpe det fordi det ble det eneste jeg fikk i meg utenom middag. :p
 
Jeg har stort sett lyst på alt - hele tiden. Det er slitsomt det :-O
 
Veldig opp og ned. Ikkje noko konsekvent over ein lengre periode. I forrigår var det toast og i dag er det baguett.
 
Rugsprø!!! Eller finncrisp!!! Nam...
 
Melk, er nå oppe i to liter om dagen...... Men melk er det eneste jeg har lyst på når jeg er skikkelig kvalm, og det eneste som hjelper mot sure oppstøt hos meg ;)
 
Greier ikke melk/sjokomelk.. MEN!!! Endelig yoghurt, melkeprodukt er også melk/kalsium:p Har fylt opp kjøleskapet med yoghurt, så nå må den bare spises:p
 
Melk melk melk melk... Med oboy pulver og ren melk da :p Men har så lyst på surt godis :O
 
Back
Topp