Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg burde så absolutt drikke mer melk/sjoko melk, siden kalsium er ett must.. Men de siste ukene og uggenheten har gjort d veldig vanskelig Har kjøleskapet fullt, men d hjelper lite... Fortsett med melken, det er jo en kjempe bra tingJeg er omvendt! Klarer ikke middager.. For tung mat for meg.. men jeg er såå sulten... Så her går det mye i brødskiver med skinke og ost... Og melk med o'boy!
Lag selvHar såååå lyst på panacotta med mango og pasjonssaus, men ingen butikker hvor jeg bor som selg dem
Hehe, ja melken er bra! Men burde kanskje droppe sjokolade pulveret xDJeg burde så absolutt drikke mer melk/sjoko melk, siden kalsium er ett must.. Men de siste ukene og uggenheten har gjort d veldig vanskelig Har kjøleskapet fullt, men d hjelper lite... Fortsett med melken, det er jo en kjempe bra ting
Nå sliter jeg veldig med kvalme da, men frukt går ned på høykant!Oj å lese dette var ikke en god ide .
Tre måneder med cravings etter gullerøtter, epler og appelsiner har nå blitt til isvann som ikke er så verst men også ostepop og cheeseburger. Dammit
Har alltid trodd at når jeg ble gravid ville jeg forspise meg på sjokolade og smågodt. Men har ingen lyst på noe av dette. veldig overrasket. Er det flere som har det slik?
Nå sliter jeg veldig med kvalme da, men frukt går ned på høykant!
Spesielt klementiner og kiwi
Takler ikke fete ting, å søtt snop er helt æsj
Godt å høre at det ikke bare er meg som har avsmak på søtsaker.
Sent from my iPhone using BV Forum
Må nok det om jeg ikke finner det snart jaLag selv
Klementiner i dag
Sent from my iPhone using BV Forum