Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke om dette er no' trøst, men bestemor brukte alltid si at når man drømmer om døden , at noen dør så er det som oftes gode nyheter du får..
Håper du får gode nyheter og at du og din mann/kjære snart kan sitte og glede dere over en baby på vei !!
KRYSSER ALT JEG HAR !!
Jeg har tro på bestemor jeg..
Men Det er HELT forståelig at du har det forferdelig , skulle ønske det var noe jeg kunne si eller gjøre for at du følte deg bedre.. Men jeg forstår jo at her må man bare vente på svar, og bare håpe at det er positive svar du får !!
Håper og ber at dere får kjempe gode nyheter !!!
Var det ikke Karmacom som bare kunne bestemme hvordan ting skal bli? Og jeg er helt sikker på at han bestemmer at den lille spiren i magen din har det bra[:)]
Hvis det er en trøst er jeg nervøs sammen med deg!!
Men jeg tror alt går bra, og at du får et velskapt barn!!!
Krysser fingrene for deg.
Når kan du få beskjed da?
Skjønner deg så godt!!
Sikkert helt forferdelig å skulle vente på den telefonen. Hadde sikkert ringt jeg for å høre om de vet noe, eller om du kan få høre noe i løpet av dagen. Hadde ikke makta dette ventepresset!!!
Lykke til!!
Det tror jeg er naturlig. Men forbreder seg mentalt og fysisk på den verste beskjeden. Slik er det bare. Og det er kanskje like greit. For da har man på en måte ikke like stor fallhøyde.
Mener ikke med dette at du ikke blir like lei deg, som om du hadde trodd det var bra, men da er man litt innstilt liksom.
Og gleden blir bare større når dere får beskjed om at ALT var bra!!
Jeg ville bare si at jeg føler med deg, og tenker på deg!! Du fortjener virkelig å få et godt svar på prøven, slik at du kan glede deg over spiren i magen! Jeg forstår at dette må være veldig vondt for deg, og at det ikke er noe godt å vente i uvissheten, men jeg tror dette skal gå bra. Husk at det er 50 % sjans for at barnet ditt er frisk også[;)] Det er sikkert ikke lett og tenke positivt i en sånn situasjon, men det er det beste du kan gjøre nå. Du er i hvert fall utrolig sterk, og jeg beundrer motet ditt!
Jeg sender masse positive tanker og energi til deg! Håper at telefonen fra ullevål fører til gledestårer neste gang[;)]
Stor klem til deg og dine + den lille engelen i magen din!
Vet du ca dag de ringer deg???
Jeg krysser alt enda for at du skal få positivt svar [:D]
(Martin er litt lei av bena han vil ha noe hi hi hi)