Da var prøven tatt...

Håper virkelig du får positivt svar! Må være fælt og vente på noe sånt.
Har en god magefølelse for at nurket ditt har det bra, så vi får håpe at den stemmer [:)] 
Krysser fingre og tær for dere!
Stoooooooooooooooor klem sendes din vei [:)]

Tro meg,det er helt j*vlig dette her!! [:(]
Håper din magefølelse stemmer,og ikke min!! [&o]

Kjempeklem til deg!!

huff,jeg aner jo ikke hvor grusomt du har det nå[&o]
men jeg kjenner til den følelsen av ikke og vite om allt er bra med spiren.
når jeg gikk med lillejenta følte jeg hele svangerskapet at noe ikke var bra,og på ul så de at hode til lillemor var veldig lite.jeg måtte på ny ul hver uke,grua meg like mye hver gang,var så redd de skulle finne noe mere galt.jeg kjennte lite liv i magen og var liv redd helle tiden.nesten 1 mnd før termin satte de i gang fødselen,for nå ville de finne ut hvorfor lillejenta hadde så lite hode,om det var noe feil med henne. ut kom det ei pitte lita prinsesse på 2 kilo og 44 cm[:)] ingen ting såm feilte henne. hun hadde fått lite næring,noe med blod tilførselen til morkaka[:o] men heldig vis gikk det bra[:)] nå er hun go og rund,litt lita for alderen og litt sen i motorikken,men hva gjør vell det når hun er helt frisk.

jeg håper og tror at din historie ender like bra som min[;)]  masse lykke til[:D]

Godt å høre at alt gikk bra med den lille prinsessa di!! [;)]
Håper virkelig dette ender like godt som for dere,selv om min magefølelse sier noe annet...

Klem!

Begynte å kaldsvette litt her, trodde du hadde fått beskjed fra sykehuset jeg nå.. Nok en gang masse lykke til, håper du får svaret snart! Ingenting er værre enn å gå i uvissheten, noe du/dere har gjort i mange mnd.
Gode tanker med varme følelser sendes over..

Tusen hjertelig takk,Monicus!!
Håper jeg kan komme med gode nyheter og ikke det motsatte...

Klem!!

Denne uka du får svaret ??

Håper håper at babyen din er frisk.

Tusen takk!!
Jepp.. I begynnelsen av denne uka,så tlf kan ringe når som helst... [&o]

Klem!

Mange som tenker på og ber for dere..
Håper og føler at dette går deres vei..
Sender over mange gode og varme vibber til deg..[:)]

Tuuusen hjertelig takk,madde3!!
Håper så inderlig at vi kan beholde skatten vår... [&o]

Klem!!

Vil berre sei at eg tenker masse på deg...
Håper lille gullet ditt er frisk[:)]
Klem

ORIGINAL: Sanka

jeg skal krysse HELE meg for at alt er bra.
tenker hvertfall på deg

klem

Signerer [:)]

Håper så inderlig at dere får det svaret dere ønsker dere......LYKKE TIL!!!! Krysser alt jeg har for dere.....

Håper så inderlig at dere får det svaret dere ønsker dere......LYKKE TIL!!!! Krysser alt jeg har for dere.....

Tusen,tusen takk,Trolla!! Håper så inderlig jeg også...

Håper så inderlig at dere får det svaret dere ønsker dere......LYKKE TIL!!!!

DET håper jeg også!

usj... synes det er dårlig gjort å holde deg på pinebenken sånn... synes egentlig at det er rart at prøveresultatene skal formidles pr telefon også jeg da, og at dere ikke tar det på sykehuset.

Får håpe du hører noe i morgen da!

Back
Topp