Da var prøven tatt...

Godt og høre at du fikk fine bilder[:)] Du virker veldig tøff... Hørtes forferdelig vondt ut... nål i magen....[:(][:(] Jeg klarer så vidt og ta en bodprøve......
krysser fingrene for deg... lykke til med tøffe dager nå før svaret... Håper de kommer til og gå fort for dere.....[:)]

Godt og høre at du fikk fine bilder[:)] Du virker veldig tøff... Hørtes forferdelig vondt ut... nål i magen....[:(][:(] Jeg klarer så vidt og ta en bodprøve......
krysser fingrene for deg... lykke til med tøffe dager nå før svaret... Håper de kommer til og gå fort for dere.....[:)]

Tusen takk,Stinemor!!
Om jeg er så tøff som jeg gir utrykk for,vet jeg nå ikke.
Har egentlig bare lyst å sette meg ned og grine!! [:(] Er så vondt dette her...

Klem til deg!

krysser alt jeg har for at prøvene er fine......lykke til....[:D].....klemmer....

Åhh.. Trine, så flink du har vært!
Denne uken er jeg redd for kan bli litt lang for dere.
Håper så inderlig langt inn i hjertet mitt at dette går bra at prøvene er fine! Gruelig å vente sånn her..
Så fint at legen tok godt vare på deg, viktig i en slik situasjon du/dere er i.
Ikke noen unnskyldning for lege med dårlig tid da..

Huff, føler at uken blir lang for meg og flere her inne på BV, kommer til å tenke masse på dere. Sender over millioner av lykkeønskninger til dere!

Jeg føyer meg inn i rekken av folk som krysser armer og bein for at alt går bra med prøven du tok!!
Syns du er tøff fordi om du vil sette deg ned å grine jeg, for du går jo noen tøffe dager i møte.. Men tenk på det sånn at sjansen for at det skal gå bra er jo faktisk like stor som at det ikke gjør det da! Kan ikke forestille meg åssen du har det, men sender masse varme tanker fra kalde nord!

Jeg blir mektig imponert av motet ditt, Trine. Jeg hadde ikke klart å gå gjennom det som du og din samboer går gjennom nå.

Du klarer nok ikke se noe på ul-bildene, men håper inderlig på positivt svar i neste uke. Krysser alt jeg har for at dette går deres vei, det fortjener dere!! STOOOOOOOR klem fra meg

Åhh.. Trine, så flink du har vært!
Denne uken er jeg redd for kan bli litt lang for dere.
Håper så inderlig langt inn i hjertet mitt at dette går bra at prøvene er fine! Gruelig å vente sånn her..
Så fint at legen tok godt vare på deg, viktig i en slik situasjon du/dere er i.
Ikke noen unnskyldning for lege med dårlig tid da..

Huff, føler at uken blir lang for meg og flere her inne på BV, kommer til å tenke masse på dere. Sender over millioner av lykkeønskninger til dere!

Tusen,tusen takk,Monicus!!
Er helt forferdelig å gå slik som nå og ikke ane noenting. Om 4-6 dager får vi vite om vi skal bli foreldre eller ikke... Så utrolig vondt!! [:(]
Håper så inderlig at dette går vår vei...

Igjen - tusen takk for all omtanke! Betyr så mye!

Kjempeklem til deg!!

Jeg føyer meg inn i rekken av folk som krysser armer og bein for at alt går bra med prøven du tok!!
Syns du er tøff fordi om du vil sette deg ned å grine jeg, for du går jo noen tøffe dager i møte.. Men tenk på det sånn at sjansen for at det skal gå bra er jo faktisk like stor som at det ikke gjør det da! Kan ikke forestille meg åssen du har det, men sender masse varme tanker fra kalde nord!

Tusen takk,Almyrida24!
Er så uendelig takknemlig for all omtanke fra deg og dere!
Sant det du sier,sjansen er like stor begge veier,så det kan like godt gå bra som dårlig,men magefølelsen min er ikke god!
Er så typisk min uflaks liksom... Men jeg håper så inderlig!
Kjempeklem til deg!!

heia. bra at undersøkelsen er unnagjort,og gikk så "bra" håper virkelig at alt står bra til med babyen. krysser alt jeg kan krysse,og husk du har oss her på forumet som du kan prate med når som helst..

Jeg blir mektig imponert av motet ditt, Trine. Jeg hadde ikke klart å gå gjennom det som du og din samboer går gjennom nå.

Du klarer nok ikke se noe på ul-bildene, men håper inderlig på positivt svar i neste uke. Krysser alt jeg har for at dette går deres vei, det fortjener dere!! STOOOOOOOR klem fra meg

Tusen hjertelig takk,Kamilah83!!
Denne uvissheten tærer virkelig på,og tankene surrer hele tiden,konstant!
Jeg føler selv at vi fortjener dette,det må jeg si! Ingenting annet her i verden som jeg ønsker høyere enn dette!

Stooor klem til deg!!

så godt å være ferdig med prøven i det minste [:)]
Nå er det bare å vente på svar, og kan tenke meg at det blir noen skikkelig laaange og kjedelige dager!!!
Men vi satser på at prøvene er helt fine, og at du kan glede deg over graviditeten snart!!Er på tide det nå [:D]
Krysser fingre og tær for deg!!!

Kos og klem

har ikke fått med meg begynnelsen..hvilket syndrom er det dere leter etter??

har ikke fått med meg begynnelsen..hvilket syndrom er det dere leter etter??

Crouzon Syndrom! Har det selv og det er arvelig. 50/50 for at den lille er bærer av sykdommen.

Åh.. Drømte natt til igår at jeg fikk tlf fra Ullevål om at barnet er sykt og at timen til abort var bestilt og klar!
Og natt til idag drømte jeg at jeg begynte og blø som bare det...! Og da viste det seg at jeg hadde mistet barnet!! (Sjansen for det etter morkakeprøve er 0,5% - 1%,m.a.o veldig liten!)
Dette har resultert i at jeg har grått noen ganger idag i ren fortvilelse!! [:(]
Fy for noen mareritt..!! Dårlig magefølelse har jeg nok av fra før,og nå er det iallfall ikke noe bedre!! [:(]

Huff å jeg gruer meg til uka... [:(][&o][:(]

(Jeg bare få ut noen tanker innimellom!)

Puh...Nå mistet jeg pusten!.. Fikk ikke med meg at det var en drøm og ropte høyt NEI!! Fysj!!!!! For en mareritt du har hatt!! Uff, skjønner du godt du gruer deg til den telefonen. Men du er i mine tanker og jeg VET at den prøven er fin! Jeg ønsker deg så inderlig ro, fred og lykke!!  Det må jo være en stor påkjenning og gå slik å vente på svaret. Sender deg en stoooor klem!

Åh,det var ikke meningen å skremme deg slik,martita68!! [:o]
Du aner ikke hvor vondt det er å gå slik i uvissheten som dette. Unner ikke noen dette her altså!
Er en slik påkjenning at jeg bare har lyst å sette meg ned og grine så det holder!
Helt forferdelig.. Håper virkelig vi får noe igjen for denne vanskelige tiden! [:(]

Kjempeklem til deg!!

Kjære,Trine! Jeg syns det er så tungt og leit at du skal måtte gå igjennom dette i denne tida som skulle vært fylt av glede over underet i magen din [:(][:(]
Hadde jeg bare hatt en tryllestav som jeg kunne svinge litt med og på den måten sørge for at din drøm gikk i oppfyllelse så skulle jeg gjort det uten å nøle vennen [:)]
Håper du slipper å vente så lenge på svaret og så håper jeg så inderlig at du får det svaret vi alle sammen unner deg [8|]

Støtte og -trøsteklem på vei fra meg til deg

Kjære Trine... Jeg har vært her en liten stund men ikke blitt rørt til tårer av et innlegg....men nå sitter jeg her og griner. Om jeg enda kunne hjelpe eller gjøre noe for deg. Sender deg positive tanker! Stor trøsteklem fra meg!

Åh hjelpes... Og nå griner jeg! [:(] Sitter her dønn alene og tårene renner!
Uff,dette er virkelig ei pine...

Tusen hjertelig takk for alle tankene du sender! Det varmer så godt!!

Kjempeklem til deg!!!

Kjære,Trine! Jeg syns det er så tungt og leit at du skal måtte gå igjennom dette i denne tida som skulle vært fylt av glede over underet i magen din [:(][:(]
Hadde jeg bare hatt en tryllestav som jeg kunne svinge litt med og på den måten sørge for at din drøm gikk i oppfyllelse så skulle jeg gjort det uten å nøle vennen [:)]
Håper du slipper å vente så lenge på svaret og så håper jeg så inderlig at du får det svaret vi alle sammen unner deg [8|]

Støtte og -trøsteklem på vei fra meg til deg

Setter utrolig pris på ordene dine og all omtanken din,det skal du vite!!
Skulle så gjerne ønske selv at jeg bare kunne gjøre noe så alt ble bra!
Er så vondt å tenke på at den lille i magen ER enten frisk eller syk,men ingen vet noe før om noen dager!
Så vondt å tenke på at jeg kanskje skal ta det bort... Skremmende tanke! [:(]

Uff.. Fytti katta!!

Kjempeklem fra meg!!

"Vær så snill å være frisk,lille skatten vår...! Du er så uendelig høyt ønsket!"

Fra i morgen av kan tlf ringe når som helst fra Ullevål... [&:]
Gruer meg så ufattelig mye til svaret som kommer!! [:(][:(][:(]

Sambo er mer sånn "vi vet jo hva svaret kan bli og må bare ta det som det kommer,så får vi bare prøve igjen i tilfelle,osv...".
Det gjør så vondt,syns jeg! Føler meg så alene på en måte...
Flott for han sin del at han ser slik på det,og slik er gjerne de fleste mannfolk også i slike saker,og da blir det kanskje ikke så ille for de om det går gal vei.. Men for meg føles det som et kraftig smell i trynet!!
Vet jeg vil knekke sammen... [:(]
Spesielt ille er det at samboer er på jobb når tlf ringer,og jeg må takle dette alene til han kommer hjem... [:(]

Dette er helt for jævlig altså!!! [:(][&o][:(]

Back
Topp