Da var prøven tatt...

Masse gode ønsker fra oss!!

jeg tror helt sikkert at mannen din synes dette er like vanskelig og tøft som deg Trine - han sier sikkert som han gjør for å holde motet oppe, og for at dere ikke skal bryte fullstendig sammen. Som jeg har sagt tidligere så kan jeg ikke forestille meg hva dere må gjennom nå, men jeg tenker mye på dere, og håper så inderlig at dere får en god beskjed. Får håpe at de ringer i morgen da, så dere ikke må vente lenger enn nødvendig!

Krysser alt som krysses kan for at alt skal være bra med den lille!

Vet ikke om dette er no' trøst, men bestemor brukte alltid si at når man drømmer om døden , at noen dør så er det som oftes gode nyheter du får..
Håper du får gode nyheter og at du og din mann/kjære snart kan sitte og glede dere over en baby på vei !!
KRYSSER ALT JEG HAR !!

Jeg håper virkelig at din bestemor har rett,Happybody!! [&o]

Drømte om dette i natt også.. At de ringte fra Ullevål og sa at barnet hadde arvet sykdommen min, og det ble abort! [:(]
Gråt og gråt,og våknet med tårer rundt øynene! Helt forferdelig!! [:(]
Jeg tror at jeg sanndrømmer,jeg... [&o] Kan ikke se for meg noe annet liksom...

Er så nervøs for den tlf som kan ringe når som helst nå... [:(]

Vile bare ønske deg lykke til!

Har tenkt masse på deg, og håper at alt går bra!!

Sender alle mine positive tanker og håper det går fint!

KLem, M

Jeg har tro på bestemor jeg..
Men Det er HELT forståelig at du har det forferdelig , skulle ønske det var noe jeg kunne si eller gjøre for at du følte deg bedre.. Men jeg forstår jo at her må man bare vente på svar, og bare håpe at det er positive svar du får !!
Håper og ber at dere får kjempe gode nyheter !!!

Tusen hjertelig takk!! Håper så inderlig at jeg tar feil og at dere har rett!!

Klem!

Vile bare ønske deg lykke til!

Har tenkt masse på deg, og håper at alt går bra!!

Sender alle mine positive tanker og håper det går fint!

KLem, M

Tusen takk for omtanken,monicabebe!

Håper så inderlig,jeg også... [:(]

Klem!

Var det ikke Karmacom som bare kunne bestemme hvordan ting skal bli? Og jeg er helt sikker på at han bestemmer at den lille spiren i magen din har det bra[:)]

Da har jeg gått glipp av noe.. Håper noen viderebringer han beskjeden om at han må bestemme dette her også! [;)]

Hvis det er en trøst er jeg nervøs sammen med deg!!
Men jeg tror alt går bra, og at du får et velskapt barn!!!

Krysser fingrene for deg.

Når kan du få beskjed da?

Håper du har rett!! Aldri vært så nervøs og redd,jeg!! [:(]
Det verste er at jeg har så lyst å grine som bare det akkurat nå,
men jeg får ikke ut en eneste tåre!! [:(]

De sa at svaret kommer i begynnelsen av denne uka og da ringer de!

Klem!

Skjønner deg så godt!!
Sikkert helt forferdelig å skulle vente på den telefonen. Hadde sikkert ringt jeg for å høre om de vet noe, eller om du kan få høre noe i løpet av dagen. Hadde ikke makta dette ventepresset!!!

Lykke til!!

Tusen takk!

Egentlig har jeg ikke lyst å få noen tlf i det hele tatt! Vil på en måte ikke vite svaret,fordi jeg frykter det verste! Denne magefølelsen min er bare vond! [:(]

Det tror jeg er naturlig. Men forbreder seg mentalt og fysisk på den verste beskjeden. Slik er det bare. Og det er kanskje like greit. For da har man på en måte ikke like stor fallhøyde.
Mener ikke med dette at du ikke blir like lei deg, som om du hadde trodd det var bra, men da er man litt innstilt liksom.

Og gleden blir bare større når dere får beskjed om at ALT var bra!!

Sant det du sier der! Men er så redd for å knekke totalt sammen! Forbereder meg på det aller verste,
men er aldri forberedt nok når sannhetens time har kommet! [&o]

Klem!

x alt jeg har av fingrer og bein og tær for at alt er bra med den lille i magen din!!!!!!!!

Masse lykke til videre Trine85!!!

Tusen hjertelig takk,chello!!

Klem!

Jeg ville bare si at jeg føler med deg, og tenker på deg!! Du fortjener virkelig å få et godt svar på prøven, slik at du kan glede deg over spiren i magen!  Jeg forstår at dette må være veldig vondt for deg, og at det ikke er noe godt å vente i uvissheten, men jeg tror dette skal gå bra. Husk at det er 50 % sjans for at barnet ditt er frisk også[;)] Det er sikkert ikke lett og tenke positivt i en sånn situasjon, men det er det beste du kan gjøre nå. Du er i hvert fall utrolig sterk, og jeg beundrer motet ditt!

Jeg sender masse positive tanker og energi til deg! Håper at telefonen fra ullevål fører til gledestårer neste gang[;)]

Stor klem til deg og dine + den lille engelen i magen din!

Huff sitter og følger med om det kommer noen oppdatering på korleis det er med spiren din,tenker masse på deg og håper håper  håper alt er bra.Sender mange klemmer og positive tanker[:)]

Jeg ville bare si at jeg føler med deg, og tenker på deg!! Du fortjener virkelig å få et godt svar på prøven, slik at du kan glede deg over spiren i magen!  Jeg forstår at dette må være veldig vondt for deg, og at det ikke er noe godt å vente i uvissheten, men jeg tror dette skal gå bra. Husk at det er 50 % sjans for at barnet ditt er frisk også[;)] Det er sikkert ikke lett og tenke positivt i en sånn situasjon, men det er det beste du kan gjøre nå. Du er i hvert fall utrolig sterk, og jeg beundrer motet ditt!

Jeg sender masse positive tanker og energi til deg! Håper at telefonen fra ullevål fører til gledestårer neste gang[;)]

Stor klem til deg og dine + den lille engelen i magen din!

Tuuusen hjertelig takk,Hanna C!! Det var ord som varmet altså!!
Tenker akkurat det samme selv - synes vi fortjener denne lykken! [&o]

Stor klem til deg!!

Huff sitter og følger med om det kommer noen oppdatering på korleis det er med spiren din,tenker masse på deg og håper håper  håper alt er bra.Sender mange klemmer og positive tanker[:)]

Tusen takk,Cathrine76!!

Stor klem til deg!!

Vet du ca dag de ringer deg???
Jeg krysser alt enda for at du skal få positivt svar [:D]
(Martin er litt lei av bena han vil ha noe hi hi hi)

Vet du ca dag de ringer deg???
Jeg krysser alt enda for at du skal få positivt svar [:D]
(Martin er litt lei av bena han vil ha noe hi hi hi)

Hehe,det er klart han må få seg noe i ny og ne,stakkar! [;)]
Jeg tviler egentlig litt på at de ringer idag. Tipper at de ringer i morra eller onsdag...
Tusen takk for omtanke,Linni!

Klem!

huff,jeg aner jo ikke hvor grusomt du har det nå[&o]
men jeg kjenner til den følelsen av ikke og vite om allt er bra med spiren.
når jeg gikk med lillejenta følte jeg hele svangerskapet at noe ikke var bra,og på ul så de at hode til lillemor var veldig lite.jeg måtte på ny ul hver uke,grua meg like mye hver gang,var så redd de skulle finne noe mere galt.jeg kjennte lite liv i magen og var liv redd helle tiden.nesten 1 mnd før termin satte de i gang fødselen,for nå ville de finne ut hvorfor lillejenta hadde så lite hode,om det var noe feil med henne. ut kom det ei pitte lita prinsesse på 2 kilo og 44 cm[:)] ingen ting såm feilte henne. hun hadde fått lite næring,noe med blod tilførselen til morkaka[:o] men heldig vis gikk det bra[:)] nå er hun go og rund,litt lita for alderen og litt sen i motorikken,men hva gjør vell det når hun er helt frisk.

jeg håper og tror at din historie ender like bra som min[;)]  masse lykke til[:D]

Begynte å kaldsvette litt her, trodde du hadde fått beskjed fra sykehuset jeg nå.. Nok en gang masse lykke til, håper du får svaret snart! Ingenting er værre enn å gå i uvissheten, noe du/dere har gjort i mange mnd.
Gode tanker med varme følelser sendes over..

Back
Topp