Åh! så gøy og spennende! gleder meg til å se neste test 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, litt nysgjerrig. Hva skjer? Noe nytt?
Kryssar fingrarnaIngen tr enda. Har ikke testet siden mandag, da jeg har vært borte i begravelse! Men fikk knallpositiv el test fredag 23.12, sånn teststreken kom før kontrollstreken og svakere igjen julaften. Så vet ikke hva som foregår ^^
Hvordan går det ?![]()
Tr kom igår ettermiddag![]()
Så nå har jeg gjort klar monitoren min og håper å få litt mer kontroll på syklusen minså blir det å prøv på oktoberspire
(Blir fin bursdagsgave til meg selv, om det klaffer)
Mannen har bursdag siste dagene i mars og fikk bursdagsgaven hans ble litt forsinket, siden snuppa kom 4 aprilså syns jeg kan få en fin bursdagsgave også ^^
Høres bra ut! Da satser vi på oktoberHeier på Oktober-baby! Ble gravid henholdsvis 10.01 og 11.01 med 3 års mellomrom på de første to (født 01.10 og 09.10), så jeg har tro på meget god fruktbarhet neste uke![]()
![]()
Tr kom igår ettermiddag![]()
Så nå har jeg gjort klar monitoren min og håper å få litt mer kontroll på syklusen minså blir det å prøv på oktoberspire
(Blir fin bursdagsgave til meg selv, om det klaffer)
Mannen har bursdag siste dagene i mars og fikk bursdagsgaven hans ble litt forsinket, siden snuppa kom 4 aprilså syns jeg kan få en fin bursdagsgave også ^^
Lykke til! Så spennende! Det er ho nesten så man får lyst på en til selv![]()