Tusen takkHer blir det ikke flere - 3 stk fra nå 6 år og ned holder
Lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkHer blir det ikke flere - 3 stk fra nå 6 år og ned holder
Lykke til
Hehe ja, er 4 år mellom meg og broderen og vi lekte mye sammen, men var skikkelig uvenner også ^^Sprekt! Søstra mi gjorde det samme, på godt og vondt.. Jeg har 2 år mellom de to eldste, de har mye glede av hverandre men sloss så fillene fyker og - sånn er det med søsken Men det blir ikke fler her, jeg har seriøst fått skrekken etter nr 3. Ho sover ikke, svangerskapet var grusomt, fødselen var MYE vondere og ho er en krevende baby, så det er uaktuelt med fler - mannen har sterilisert seg og
Lykke til ❤☺
Eg har tre, mannen har ein - og har vil gjerne ha ein til. Får sjå kva som skjer. Dei store er veldig selvstendige då...Ja, hvis dere har tre stk så skjønner jeg godt at det kanskje ikke blir flere her blir det to, og skulle jeg nå bli gravid på piller etterpå så er den velkommen men blir ikke planlagt en nr 3. Og mannen snakker om å gjøre tiltak etter vi har fått nr 2 ;p
Tusen takkLykke til!
Vi har 3.5 år mellom våre to, og blir nok omtrent samme aldersforskjell til en evt tredje.
Liker å ha ungene mine bleiefri og sovende natta gjennom før jeg får en til, om jeg får bestemme selv.
Tusen takk Det skal jeg gjøre! Vil tro testene mine kommer i morgen og da får jeg kanskje et lite innblikk i hvordan jeg ligger an i løypaSå spennende! Lykke til! Hold oss oppdatert
Så artig prøvd lenge?Vi er og i gang med prøvingen på nr 2 Vi har jo verdens enkleste baby, så tenker vi skal tåle det meste med nestemann
Så artig prøvd lenge?
Samme tenker vi
Så spennende da syns det er utrolig spennende å prøve på smått, og ønsker å leke litt med eltester og slikt siden dette nok blir siste ungen her i husetNei har bare hatt mensen en gang, så venter i spenning på neste som burde være rett rundt hjørnet Håper bare vi slipper samme stresset som sist!
Så spennende da syns det er utrolig spennende å prøve på smått, og ønsker å leke litt med eltester og slikt siden dette nok blir siste ungen her i huset
Haha, du, det samme sa jeg! ^^ før jeg viste ordet av det var det el og g tester på tur i posten ^^Ja det er veldig spennende! Planen var å ikke kjøpe verken el eller graviditetstester, men tror ikke jeg klarer å lavære Jeg har svidd av en haug med graviditetstester allerede, da det florerer av skygger på alle. Sykt irriterende!
Haha, du, det samme sa jeg! ^^ før jeg viste ordet av det var det el og g tester på tur i posten ^^
Hvor har du bestilt fra? Og bilde? artig å tolke g tester
Såpass, er der jeg også bestilte fra og har tatt to g-tester og de er så blenda at jeg blir snøblind når jeg ser på de ;p eller den jeg tok i morges var det en ubbber svak strek på men er nok pga eggløsning. Fikk svak strek sist jeg hadde eggløsning og tok g-test samtidigJanei hva skal man si, jeg er evig testetøs Jeg bestilte fra BT, men de har visst vært dårlige i det siste i følge prøverforumet. Dagens ble igrunnen ganske tydelig, men den kan ikke være positiv da det ikke stemmer med siste sengevals osv
Vis vedlegget 209577
Viser bedre på ekte, så skjønner ingenting
Såpass, er der jeg også bestilte fra og har tatt to g-tester og de er så blenda at jeg blir snøblind når jeg ser på de ;p eller den jeg tok i morges var det en ubbber svak strek på men er nok pga eggløsning. Fikk svak strek sist jeg hadde eggløsning og tok g-test samtidig
Men så kan det hende at egge ditt gikk litt i dvale før det igjen våknet til liv og festet seg, noe som gjør at man kan teste positivt senere i syklusen.