Da var pillene kastet :)

Sprekt! Søstra mi gjorde det samme, på godt og vondt.. :) Jeg har 2 år mellom de to eldste, de har mye glede av hverandre men sloss så fillene fyker og - sånn er det med søsken:P Men det blir ikke fler her, jeg har seriøst fått skrekken etter nr 3. Ho sover ikke, svangerskapet var grusomt, fødselen var MYE vondere og ho er en krevende baby, så det er uaktuelt med fler - mannen har sterilisert seg og :P

Lykke til ❤☺

Sprekt! Søstra mi gjorde det samme, på godt og vondt.. :) Jeg har 2 år mellom de to eldste, de har mye glede av hverandre men sloss så fillene fyker og - sånn er det med søsken:P Men det blir ikke fler her, jeg har seriøst fått skrekken etter nr 3. Ho sover ikke, svangerskapet var grusomt, fødselen var MYE vondere og ho er en krevende baby, så det er uaktuelt med fler - mannen har sterilisert seg og :P

Lykke til ❤☺
Hehe ja, er 4 år mellom meg og broderen og vi lekte mye sammen, men var skikkelig uvenner også ^^
Men tusen takk <3 er veldig spent på om det klaffer fort eller om vi må prøve en del denne gangen også :) men har heldigvis ei lita snuppa så stresser ikke

Ja, hvis dere har tre stk så skjønner jeg godt at det kanskje ikke blir flere :) her blir det to, og skulle jeg nå bli gravid på piller etterpå så er den velkommen :) men blir ikke planlagt en nr 3. Og mannen snakker om å gjøre tiltak etter vi har fått nr 2 ;p
Eg har tre, mannen har ein - og har vil gjerne ha ein til. Får sjå kva som skjer. Dei store er veldig selvstendige då...

Lykke til! :)

Vi har 3.5 år mellom våre to, og blir nok omtrent samme aldersforskjell til en evt tredje.

Liker å ha ungene mine bleiefri og sovende natta gjennom før jeg får en til, om jeg får bestemme selv. :p

Lykke til! :)

Vi har 3.5 år mellom våre to, og blir nok omtrent samme aldersforskjell til en evt tredje.

Liker å ha ungene mine bleiefri og sovende natta gjennom før jeg får en til, om jeg får bestemme selv. :p
Tusen takk :)
Hehe, jeg tenker litt motsatt jeg ^^

ImageUploadedByBV Forum1480325150.248603.jpg
Ser kanskje ut som el er rett rundt hjørnet :) skrev 28 siden det er dagen idag, siden jeg ikke har nå blødning å gå etter. Tok siste pille 22.11.
Så ut fra el testen så kommer kroppen min fort i rute igjen, skal ta ny test i kveld :)

ImageUploadedByBV Forum1480325275.539574.jpg
Lite å se på g-testen ;p Hehe. Hvit som snø :)

Vi er og i gang med prøvingen på nr 2 :) Vi har jo verdens enkleste baby, så tenker vi skal tåle det meste med nestemann ;)

Så artig :) prøvd lenge?:)

Samme tenker vi :D

Nei har bare hatt mensen en gang, så venter i spenning på neste som burde være rett rundt hjørnet :) Håper bare vi slipper samme stresset som sist!

ImageUploadedByBV Forum1480446501.742169.jpg
Er denne negativ? :) bildet er tatt etter 4 minutter!

ImageUploadedByBV Forum1480446569.163920.jpg
Her er morgen og formiddagstestene, vil vel si de er positive?:)

ImageUploadedByBV Forum1480446692.880726.jpg
Alle jeg har tatt i dag :p syns de er vanskelig å tolke ja ^^

Nei har bare hatt mensen en gang, så venter i spenning på neste som burde være rett rundt hjørnet :) Håper bare vi slipper samme stresset som sist!
Så spennende da :) syns det er utrolig spennende å prøve på smått, og ønsker å leke litt med eltester og slikt siden dette nok blir siste ungen her i huset :)

Så spennende da :) syns det er utrolig spennende å prøve på smått, og ønsker å leke litt med eltester og slikt siden dette nok blir siste ungen her i huset :)

Ja det er veldig spennende! Planen var å ikke kjøpe verken el eller graviditetstester, men tror ikke jeg klarer å lavære :p Jeg har svidd av en haug med graviditetstester allerede, da det florerer av skygger på alle. Sykt irriterende!

Ja det er veldig spennende! Planen var å ikke kjøpe verken el eller graviditetstester, men tror ikke jeg klarer å lavære :p Jeg har svidd av en haug med graviditetstester allerede, da det florerer av skygger på alle. Sykt irriterende!
Haha, du, det samme sa jeg! ^^ før jeg viste ordet av det var det el og g tester på tur i posten ^^
Hvor har du bestilt fra? Og bilde?:) artig å tolke g tester ;)

Haha, du, det samme sa jeg! ^^ før jeg viste ordet av det var det el og g tester på tur i posten ^^
Hvor har du bestilt fra? Og bilde?:) artig å tolke g tester ;)

Janei hva skal man si, jeg er evig testetøs :p Jeg bestilte fra BT, men de har visst vært dårlige i det siste i følge prøverforumet. Dagens ble igrunnen ganske tydelig, men den kan ikke være positiv da det ikke stemmer med siste sengevals osv :p
IMG_3620.JPG
Viser bedre på ekte, så skjønner ingenting :p

Janei hva skal man si, jeg er evig testetøs :p Jeg bestilte fra BT, men de har visst vært dårlige i det siste i følge prøverforumet. Dagens ble igrunnen ganske tydelig, men den kan ikke være positiv da det ikke stemmer med siste sengevals osv :p
Vis vedlegget 209577
Viser bedre på ekte, så skjønner ingenting :p
Såpass, er der jeg også bestilte fra og har tatt to g-tester og de er så blenda at jeg blir snøblind når jeg ser på de ;p eller den jeg tok i morges var det en ubbber svak strek på men er nok pga eggløsning. Fikk svak strek sist jeg hadde eggløsning og tok g-test samtidig :p

Men så kan det hende at egge ditt gikk litt i dvale før det igjen våknet til liv og festet seg, noe som gjør at man kan teste positivt senere i syklusen. :p

Såpass, er der jeg også bestilte fra og har tatt to g-tester og de er så blenda at jeg blir snøblind når jeg ser på de ;p eller den jeg tok i morges var det en ubbber svak strek på men er nok pga eggløsning. Fikk svak strek sist jeg hadde eggløsning og tok g-test samtidig :p

Men så kan det hende at egge ditt gikk litt i dvale før det igjen våknet til liv og festet seg, noe som gjør at man kan teste positivt senere i syklusen. :p

Ja jeg tror det har vært litt opp og ned, men jeg velger å fortsatt bruke de og satser på de gir rett resultat :)

Det er mye som er mulig, men jeg er evig pessimist, så tror det ikke før testen er skikkelig positiv, og det er bekreftet med digital, haha :p Har heller ikke et eneste symtpom, så er ekstra vanskelig å tro det kan være mulig :p

Back
Topp