Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow. Tøft å satse på nr så tidlig. Vi har en snill unge, men ikke snakk om at jeg hadde orket å gå gravid når hun er så liten. Og o tillegg er 9-10 kg ganske tungt å bære på selv om magen ikke er stor ennå. Blir nok ikke å prøve før frøkna er 2 år og mer selvstendig.
Fødselen var også stress og langt fra glemt. Jeg måtte ta abort i uke 12 pga store misdannelser hos fosteret så nå jeg var gravid andre gangen var jeg livredd hele svangerskapet for alt mulig som kunne skje. Klarte ikke knytte meg til mini når jeg var gravid pga det. Fødselen varte i 4,5 time fra jeg våknet og lurte på om noe var på gang og til hun var ute. Hun fikk lav puls hver gang jeg fikk rier så måtte ut med vakum på første forsøk eller måtte det bli keisersnitt. Navnlestrengen løsner under fødsel så den satt vel dårlig fast og bare flaks at den ikke løsnet før. Da kunne det gått riktig ille. Så ble det narkose etterpå for å få ut morkaka. Klarte ikke knytte meg til henne flere uker etter fødsel heller for jeg så på henne som en liten forvarsløs fremmed baby som det når som helst kommet til å skje noe med. Tok vel 3 uker før jeg roet meg og begynte å nyte babyen. Så nå vil jeg nyte tiden med frøkna før jeg begynner på nytt med stress og bekymringer.
Hvordan går det? [emoji4]
Null tr, null positiv graviditetstest, men positiv eggløsningstest på onsdagen og negativ igår. Så ja ny eggløsning tror jeg ^^ får egentlig bare vent å se hva som skjer![]()
Ny eggløsning uten mens mellom?![]()
Jeppskjønna lite hva som skjer ^^
Ammer du enda? Kanskje det slår ut litt feil på eggløsningstestene ift hormoner? Har ikke peiling assa, men det går vel ikke an å ha eggløsning uten blødning etterpå hvis du ikke er gravid? Hehe..
Man kan fint ha EL to ganger iløpet av en syklus om egget ikke slapp første gangen. Positive EL test gir ingen garanti for at egget slipper. Stress og hormoner et to gode syndere som jeg regner med et tilstede her![]()
Hormoner har du selv om du ikke ammer så da har du tydeligvis ensjanse til denne rundenJa, flere som har sagt at man kan ha el to ganger, så trur det er det så har skjedd her![]()
Og stress hadde jeg masse av likefør og under og etter el sist gang. Og hvis jeg skal høre på mannen så har jeg godt med hormoner også ^^ haha.
Hormoner har du selv om du ikke ammer så da har du tydeligvis ensjanse til denne runden![]()
Ser en svak strek på den øverste testen her. Spennende!![]()