Så trist å høra. Sender deg en stor klem.Endte dessverre i abort dette Men heldigvis fikser kroppen dette selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så trist å høra. Sender deg en stor klem.Endte dessverre i abort dette Men heldigvis fikser kroppen dette selv
Så trist å høre [emoji17] håper du blir gravid igjen snart [emoji4]
Tusen takk for klem og tanker
I morgen er det fire uker siden aborten. Og ser ut til at kroppen endelig gir meg eggløsning!!
Tatt i morges
I formiddag
Spennende!
Krysser fingrene
Trist at du måtte oppleve sa
Det hadde vært noeJa blir spennende å se hva kveldens test sier og ikke minst om det kanskje blir dobbel feiring på snuppa sin 1 årsdag
Spennades lycka rillTusen takk for klem og tanker
I morgen er det fire uker siden aborten. Og ser ut til at kroppen endelig gir meg eggløsning!!
Tatt i morges
I formiddag
Så bra at kroppen er i gang igjen! Lykke til.Tusen takk for klem og tanker
Tatt i morges
I formiddag
Trenge råd fra dere: ville dere sagt at denne el testen var positiv?
Og tusen takk for lykkeønskinger [emoji173]
Har ingen erfaring med el-tester, men er jo to tydelige streker der hvertfall [emoji4]
Det samme tenker jeg! Slik jeg ser det er kontrollstreken lik den andre, og da er det vel EL? Kjenner du det på kroppen ellers? Slim? Sexlyst? Etc
El blir vel ikke før testen er negativ igjen. Syns bare det var så vanskelig å si om de var lik hverandre [emoji23]
Jeg har lite symptomer på el, men har hadd elslim i 5 dager nå i varierende mengde, men idag er jeg skikkelig oppblåst
Sexlyst er der, men det har jeg egentlig hele tiden [emoji23][emoji23]
Synes kanskje den siste var sterkest av de to? [emoji51]
Ååååh, så spennande!CD 48 - 10/11 dpo:
Om disse testene stemmer blir det julaften baby [emoji173]️
CD 48 - 10/11 dpo:
Om disse testene stemmer blir det julaften baby [emoji173]️