Da var pillene kastet :)

ImageUploadedByBV Forum1482560633.516976.jpg
Kommer opp en svak strek i dag også :) får håp den stiger i morgen!

Ok, litt nysgjerrig. Hva skjer? Noe nytt?

Ok, litt nysgjerrig. Hva skjer? Noe nytt?

Ingen tr enda. Har ikke testet siden mandag, da jeg har vært borte i begravelse! Men fikk knallpositiv el test fredag 23.12, sånn teststreken kom før kontrollstreken og svakere igjen julaften. Så vet ikke hva som foregår ^^

Ingen tr enda. Har ikke testet siden mandag, da jeg har vært borte i begravelse! Men fikk knallpositiv el test fredag 23.12, sånn teststreken kom før kontrollstreken og svakere igjen julaften. Så vet ikke hva som foregår ^^
Kryssar fingrarna :-)

Hvordan går det ? :)

Tr kom igår ettermiddag :)
Så nå har jeg gjort klar monitoren min og håper å få litt mer kontroll på syklusen min :) så blir det å prøv på oktoberspire :D (Blir fin bursdagsgave til meg selv, om det klaffer) :p
Mannen har bursdag siste dagene i mars og fikk bursdagsgaven hans ble litt forsinket, siden snuppa kom 4 april :p så syns jeg kan få en fin bursdagsgave også ^^

Så nå har jeg gjort klar monitoren min og håper å få litt mer kontroll på syklusen min :) så blir det å prøv på oktoberspire :D (Blir fin bursdagsgave til meg selv, om det klaffer) :p
Mannen har bursdag siste dagene i mars og fikk bursdagsgaven hans ble litt forsinket, siden snuppa kom 4 april :p så syns jeg kan få en fin bursdagsgave også ^^

Heier på Oktober-baby! Ble gravid henholdsvis 10.01 og 11.01 med 3 års mellomrom på de første to (født 01.10 og 09.10), så jeg har tro på meget god fruktbarhet neste uke:p ;)

Heier på Oktober-baby! Ble gravid henholdsvis 10.01 og 11.01 med 3 års mellomrom på de første to (født 01.10 og 09.10), så jeg har tro på meget god fruktbarhet neste uke:p ;)
Høres bra ut! Da satser vi på oktober :D
Skal nå teste med monitoren og el-tester så jeg er sikker på å få med meg el siden det blir første gang med monitoren ;p

Har selv bursdag 30.10, så tidlig bursdagsgave hadde virkelig vært flott <3

Krysser fingrene for oktoberspire :D

Lykke til! Så spennende! Det er ho nesten så man får lyst på en til selv :P

Ingen oktoberspire her. 13 dpo idag og negativ test. Så bare å vent på tr :p

Back
Topp