Åh! så gøy og spennende! gleder meg til å se neste test
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, litt nysgjerrig. Hva skjer? Noe nytt?
Kryssar fingrarnaIngen tr enda. Har ikke testet siden mandag, da jeg har vært borte i begravelse! Men fikk knallpositiv el test fredag 23.12, sånn teststreken kom før kontrollstreken og svakere igjen julaften. Så vet ikke hva som foregår ^^
Hvordan går det ?
Tr kom igår ettermiddag
Så nå har jeg gjort klar monitoren min og håper å få litt mer kontroll på syklusen min så blir det å prøv på oktoberspire (Blir fin bursdagsgave til meg selv, om det klaffer)
Mannen har bursdag siste dagene i mars og fikk bursdagsgaven hans ble litt forsinket, siden snuppa kom 4 april så syns jeg kan få en fin bursdagsgave også ^^
Høres bra ut! Da satser vi på oktoberHeier på Oktober-baby! Ble gravid henholdsvis 10.01 og 11.01 med 3 års mellomrom på de første to (født 01.10 og 09.10), så jeg har tro på meget god fruktbarhet neste uke
Tr kom igår ettermiddag
Så nå har jeg gjort klar monitoren min og håper å få litt mer kontroll på syklusen min så blir det å prøv på oktoberspire (Blir fin bursdagsgave til meg selv, om det klaffer)
Mannen har bursdag siste dagene i mars og fikk bursdagsgaven hans ble litt forsinket, siden snuppa kom 4 april så syns jeg kan få en fin bursdagsgave også ^^
Lykke til
Lykke til! Så spennende! Det er ho nesten så man får lyst på en til selv
Tusen takk
Hehe, men bare nesten?