Snakket faktisk om «dere» hos jordmor i dag, at jeg ble helt stressa - og hun bare RING HVIS DU ER I TVIL!!!
Sånne jordmødre liker vi!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snakket faktisk om «dere» hos jordmor i dag, at jeg ble helt stressa - og hun bare RING HVIS DU ER I TVIL!!!
Bra! Lykke til [emoji1303][emoji1303]
Og fått litt info fra barnelegen
Rikshospitalet. Merker jeg finner trøst i at både krølle og VictoriaH er på sykehus med noen av landets beste nyfødt intensiv-avdelinger.Så bra du får god informasjon[emoji173]️ Det utgjør så utrolig stor forskjell for hvordan man opplever oppholdet på sykehuset, samt egen situasjon. Håper de fortsetter å gi like god informasjon fremover.
Du er innlagt på Ahus, sant?
Min personlige erfaring er at de er veldig flinke til å holde pasienter informert der[emoji173]️ Føden har utrolig mange herlige jordmødre der[emoji7]
Sender over masse styrke og gode tanker. Tenker masse på deg og dere.
Håper Leah holder seg inne i magen en stund til[emoji173]️
Jeg er på RikshospitaletSå bra du får god informasjon[emoji173]️ Det utgjør så utrolig stor forskjell for hvordan man opplever oppholdet på sykehuset, samt egen situasjon. Håper de fortsetter å gi like god informasjon fremover.
Du er innlagt på Ahus, sant?
Min personlige erfaring er at de er veldig flinke til å holde pasienter informert der[emoji173]️ Føden har utrolig mange herlige jordmødre der[emoji7]
Sender over masse styrke og gode tanker. Tenker masse på deg og dere.
Håper Leah holder seg inne i magen en stund til[emoji173]️
Etter å ha tatt glukosebelastningstesten nå i formiddag, så kan jeg fortelle deg, Victoria, at det hadde vært et bedre valg for deg også
Og fått litt info fra barnelegen
Det trenger ikke bety noen ting.Det i puppene er blitt hvit melk. Kjenner jeg ikke liker det helt..