Da var man lagt inn her også.. (Oversikt over hvert døgn i første innlegg)

Oppdatering:

Snakket med en hyggelig lege nå, litt om veien videre om det blir fødsel mht leie osv. Nå ligger hun i tverrleie og da blir det KS om behov nå, men ligger hun med hodet ned blir det vanlig vaginal. Ikke snakket så mye om tiden etter.

Og skal ligge i ro til imorgen kveld. Så får jeg bevege meg litt før de tar ny kontroll og avgjør videre.

Så bra at du får litt informasjon! Nyt horisontalen og rug alt du kan [emoji1303]

Og fått litt info fra barnelegen :)

Og fått litt info fra barnelegen :)

Så bra du får god informasjon[emoji173]️ Det utgjør så utrolig stor forskjell for hvordan man opplever oppholdet på sykehuset, samt egen situasjon. Håper de fortsetter å gi like god informasjon fremover.
Du er innlagt på Ahus, sant?
Min personlige erfaring er at de er veldig flinke til å holde pasienter informert der[emoji173]️ Føden har utrolig mange herlige jordmødre der[emoji7]

Sender over masse styrke og gode tanker. Tenker masse på deg og dere.
Håper Leah holder seg inne i magen en stund til[emoji173]️

Håper du får ruge videre lenge!

Så bra du får god informasjon[emoji173]️ Det utgjør så utrolig stor forskjell for hvordan man opplever oppholdet på sykehuset, samt egen situasjon. Håper de fortsetter å gi like god informasjon fremover.
Min personlige erfaring er at de er veldig flinke til å holde pasienter informert der[emoji173]️ Føden har utrolig mange herlige jordmødre der[emoji7]

Rikshospitalet. Merker jeg finner trøst i at både krølle og VictoriaH er på sykehus med noen av landets beste nyfødt intensiv-avdelinger.

Så bra du har fått litt informasjon[emoji173]

Etter å ha tatt glukosebelastningstesten nå i formiddag, så kan jeg fortelle deg, Victoria, at det hadde vært et bedre valg for deg også ;)

Jeg er på Rikshospitalet :)

Etter å ha tatt glukosebelastningstesten nå i formiddag, så kan jeg fortelle deg, Victoria, at det hadde vært et bedre valg for deg også ;)
❤️❤️

Da var mannen endelig her ❤️❤️

image.jpg

Prøver å gjøre ting hjemme, men går rundt å tenker på dere, å må innom å sjekke etter oppdateringer. Det er bra du får god oppfølging :)
God informasjon er jo så viktig for å klare å beholde roen, å vite hva man har å forholde seg til.

Hvil deg så godt du kan, så håper jeg på fantastiske nyheter i morgen, sånn du etterhvert får reise hjem å ruge videre [emoji171]

Det i puppene er blitt hvit melk. Kjenner jeg ikke liker det helt..

Jeg hadde hvit melk og råmelk flere uker før frøkna her kom så satser på at det ikke utgjør noe hos deg heller[emoji4] Leah skal holde seg inni magen en stund til[emoji173][emoji173]

Back
Topp